Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Marc Anthony Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym - Recenzja

Witajcie słonka ;*
Jak Wam minął okres świąteczny ?
Ja wreszcie we własnym domostwie,skończyłam rozpakowywanie i mam nareszcie stały dostęp do neta :) teraz będę Was zamęczać na nowo moimi postami ;) mam nadzieję,że nie będzie tak źle,tyle chciałabym Wam opowiedzieć i nie wiem od czego zacząć,ale na początek przygotowałam dla Was recenzje terapii rewitalizującej firmy Marc Anthony,którą mam przyjemność testować dzięki uprzejmości Pani Jolanty Krośnickiej i Pani Klonowskiej reprezentujące firmę Get In Touch :)
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ciepło :)) Zapraszam :) www.getintouch.pl.
 Marc Anthony Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym  - Recenzja :
Lekka formuła o silnie rewitalizującym działaniu do wszystkich rodzajów włosów.
Wzbogacona olejkiem arganowym,keratyną,witaminą E oraz oliwą z oliwek.
Wnika głęboko w strukturę włosa,nawilża je i wzmacnia.
Przywraca blask i chroni przed puszeniem.
Sposób użycia :
Równomiernie rozprowadź 1-3 krople na wilgotnych włosach na całej ich długości.
Nie spłukuj. Stylizuj dowolnie. Stosuj codziennie. Dla maksymalnej regeneracji stosuj dodatkowo 2-4 krople na suche włosy przed snem. Więcej porad mistrza na stronie :
www.marcanthony.com oraz www.senseandbody.com.
Cena : ok.40zł
 Włosy po paru dniach używania olejku :
Włosy zaraz po kolejnym użyciu olejku :
Moja opinia :
Olejek jest najlepszym olejkiem jaki miałam przyjemność kiedykolwiek używać.
Przyjemność...mmm używanie go jest wprost rozkoszne,niesamowicie odżywia,lekko wygładza rozczochrane niesforne włosy,jest dla moich włosów tym co najlepszy balsam dla mego ciała ;)
Przy stosowaniu czuje się tą delikatność olejku,starannie dobranych składników i zapach arganowy wprost idealnie działa na moje zmysły. Uwielbiam go w każdym calu :)
Jest wydajny,dobrze się rozprowadza,nie przetłuszcza a po jego użyciu włosy wyglądają na odżywione,zadbane i dają niezły blask ;) po jego użyciu czuje się jak po wizycie w ekskluzywnym salonie fryzjerskim,ba tak też wyglądają moje włosy i chyba też tak się czują ;)
Jest numerem jeden w dopieszczaniu moich włosów i na jego wydajność jest chyba w miarę tani, no dobra ogólnie tani nie jest,ale jeśli bierzemy pod uwagę wydajność i przeliczymy okres na jaki może nam starczyć wydaje mi się bardzo wydajny,więc jestem w stu procentach na taaak :)

Moja ocena : 6/6

Paniom z Get In Touch dziękuję jeszcze raz za możliwość przetestowania olejku :**
Teraz coś co mnie urzekło i czego słucham ostatnio ciągle,sądzę,że już słyszeliście ale...taki głos Dody lubię i oby więcej razy śpiewałą czyjeś kawałki,bo w swoich chyba niestety nie za bardzo wie gdzie ma użyć głosu ;)

XoXo Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. ooo moje święta były całkiem całkiem nie ma co, fajna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje, dzięki Tobie na mojej twarzy wystąpił uśmiech- pamiętasz, ,racjonalne żywienie, 5 posiłków dziennie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiech, uśmiech, tzw. SMILE :D dokładnie, to niemożliwe !

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki,które mają w swoim składzie olejek arganowy,dlatego z szamponu oraz odżywki jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten olejek i pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie,zapach zniewala ;)
      Czyżbyś również miała możliwość jego przetestowania ? Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ciekawi mnie strasznie ten olejek, tyle dobrych recenzji na jego temat przeczytałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie widziałam ani jednej ale faktycznie świetny jest.

      Usuń
  6. Fajny produkt wybrałaś. Ja od nich mam odżywkę, włosy po niej lśnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam również i odżywkę i szampon też świetne :)
      Recenzja niebawem :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...