Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Konkurs plus przesyłka od firmy Werner i wspólnicy.

Witajcie kochani,pragnę Was zaprosić na konkurs organizowany przez SNESE&BODY dla marki MARC ANTHONY.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zalogowanie się na stronie konkursu na portalu Rossnet w zakładce www.rossnet.pl/konkursy i odpowiedź na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony produkt Marc Anthony?
Wczoraj również odebrałam przesyłkę od firmy z którą współpracuje,czyli Agencja Werner i Wspólnicy :
Jeśli ktoś nie zna jeszcze firmy zapraszam:  http://www.werner.pl/.
Pani Beata Florek była tak uprzejma i przesłała mi do przetestowania :
Tutti Frutti Brzoskwinia & Mango cukrowy peeling do ciała :)
Dziękuję jeszcze raz za zaufanie i za możliwość przetestowania produktu,z przyjemnością go wypróbuję.

XoXo Wasza Gonia 

2 komentarze:

  1. Ten peeling otrzymałam na Zlocie Podkarpackich Blogerek - jeszcze go nie używałam,ale słyszałam,że jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie owocowe peelingi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...