Obserwatorzy

sobota, 15 marca 2014

Szpital

Kochanie zapewne część z Was zastanawia się dlaczego mnie nie ma,niestety już od paru dni leżę w szpitalu z moją 5 tygodniową królewną,co najgorsze jeszcze tam poleżymy poprawy nie widać,ale najważniejsze że nie jest gorzej,co dziwnego wcale się nie dziwię,że poprawy nie ma bo leżymy i się inhalujemy zwykłą solą,mieliśmy iść do szpitala bo dzieciom leki można tak małym podawać dożylnie,niestety póki co lekarze "obserwują" i leków żadnych nie podają.
Wczoraj już trzy miesięczne maleństwo wylądowało w szpitalu od nas w Kielcach,gdzie dopiero na zapalenie oskrzeli i chyba płuc dali mu antybiotyki po paru dniach,tak więc bardzo Was proszę o cierpliwość i modlitwę jeśli ktoś może o nasz szybki i zdrowy już powrót do domu :)
Będę wdzięczna kochani i na pewno napiszę jak wrócę teraz nie dam rady jestem odcięta od neta.
Mam nadzieję,że u Was wszystko dobrze. Uprzedzając pytania,co jest małej podobno tylko kaszel i katar mam nadzieję,że z ich nieuwagi i obserwacji nic innego nie będzie.
Buziaki :****
Gonia

12 komentarzy:

  1. Trzeba być dobrej myśli. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka dla mamy i maleństwa;) Wszystko będzie dobrze:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla dzieciątka! niech szybko wraca do zdrowia,trzymajcie się dzielnie,czekamy na Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję i życzę zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę. Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrowia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka! Dużo dużo dużo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani - wracajcie szybko do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo dużo zdrówka, bedzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...