Obserwatorzy

wtorek, 6 maja 2014

Recenzja peelingu i maski do dłoni i stóp firmy Efektima - moje odkrycie :)

Witajcie ;*
dziś przygotowałam dla Was recenzję dwóch maseczek firmy Efektima,czyli nowości jaką warto wypróbować aby trochę rozpieścić swoje dłonie i stopy :)
 Maseczki otrzymałam od firmy Efektima,zapraszam : efektima.eu,jak i również do sklepu : klik.
Dziękuję i serdecznie pozdrawiam całą sympatyczną ekipę :)

Peeling i maska do dłoni Efektima:
poj.2x7ml.
cena : 2,56zł sklep-efektima
Co nieco od producenta :
Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk.
Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi.
Dzięki starannemu połączeniu oleju sojowego oraz drobinek ścierających z alg morskich, preparat zapewnia natychmiastowy efekt odżywionych i wygładzonych dłoni.
Skóra po zabiegu jest silnie zregenerowana, odmłodzona i ukojona.
Peeling doskonale przygotowuje dłonie do przyjęcia nowych, wyjątkowo cennych składników zawartych w masce.
 Skład peelingu do dłoni:

Nawilżająca maska do dłoni :
Innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli - najbogatszego naturalnego źródła wit.C.
Rozjaśnia przebarwienia,oraz sprawia że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie.
Przyspiesza odnowę komórkową, działa łagodząco oraz poprawia koloryt naskórka.
Dzięki dodatkowej dawce wit.C oraz aktywnym składnikom kolagenu i elastyny, maska daje wyjątkowy komfort skórze dłoni, która na długo pozostanie widocznie odżywiona, zregenerowana i odmłodzona.
  Skład maski do dłoni :


Peeling i maska do stóp Efektima :
poj.2x7ml.
cena : 2,56zł sklep-efektima
Co nieco od producenta :

Peeling do stóp :
Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet !
Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów.
Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również wit.E, preparat działa błyskawicznie, przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką.
Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.
 Skład peelingu do stóp :

Maska do stóp :
 Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe.
Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża.
Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp.
Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku.
Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne.
Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.
Skład maski do stóp :

Moja opinia :
 Obydwa produkty zdecydowanie polubiłam :)
Razem tworzą wręcz idealny duet.
Koszt jak na maseczkę i peeling w jednym jest tani,tym bardziej warto wypróbować.
Peeling do stóp ma bardzo silne a zarazem łagodne dla naszych stópek działanie,maska wszystko idealnie uzupełnia,dobrze nawilża i wygładza nasze stopy.
Jest to najlepszy peeling jaki miałam przyjemność stosować,działanie jest wręcz zabójcze dla popękanego naskórka ;) z tym zestawem nigdy więcej popękanych pięt i szorstkiej skóry.
Jednym słowem genialny :)
Jeśli zaś chodzi o peeling i maskę do dłoni,jest to również jeden z lepszych a z całą pewnością skutecznych duetów.
Peeling świetnie działa,a maska świetnie go uzupełnia,nawilża i wygładza nasze dłonie.
Wyglądają o parę lat młodziej a ja i tak się czuje :)
Z całą pewnością mogę polecić Wam te dwa produkty,firma efektima również i tym razem nie zawiodła.

Moja ocena zarówno duetu do dłoni i stóp to : 6/6


 Ciekawa jestem czy mieliście już przyjemność wypróbować któryś z tych produktów ?
I jak się u Was spisał,lub raczej czy efekt był zadowalający ? ;)
Miłego dnia :*
P.S. Zapraszam również do świata Margaretki w którym do wygrania są przepiękne obrazy :)
 XoXo Wasza Gonia 

7 komentarzy:

  1. oba już wypróbowałam ;) są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ich ale wyglądają kusząco, z chęcią wypróbuję w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę to mieć ♥.♥ ;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś miałam styczność z tymi produktami - są na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale kilka osób mi je... odradzało. Dlatego ich nie zakupiłam. P.S. Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...