Obserwatorzy

czwartek, 7 marca 2013

Lakier do paznokci Seche Rouge - testuje z maliną - moja recenzja

Dzień dobry kochani :)
Dzięki kochanej Malinie miałam przyjemność wziąć udział w malinowych testach kosmetycznych.
To testów otrzymałam słynny już lakier Seche w odcieniu Rouge.
 Dziękuję Malinko :** a Was zapraszam na Malinowego Bloga : testykosmetyczne.blogspot.com.
 Lakier Seche FAST DRY ONE COAT odcień Rouge :
Słabości do lakierów Seche nigdy nie miałam choć marka tak już rozsławiona,że zawsze zakup za mną chodził :) gdy na malinkowym blogu ujrzałam ten odcień wiedziałam,że będzie to jedyna słuszna decyzja testowania i nie pomyliłam się odcień jest rewelacyjny.
Kocham takie mocne,żywe,z lekkim pazurem,kobiece lakiery w takim kolorach czuję się najlepiej. Wystarczyła tylko jedna warstwa abym mogła cieszyć się lepszym samopoczuciem :) dwie dają moim zdaniem już za mocny kolor wpadający w ciemne bordo,choć nadal jakiś wulgarny nie jest.

Lakier Seche Rouge jedna warstwa :
Lakier Seche Rouge druga warstwa zaraz po nałożeniu :
Odcień jaki miałam przyjemność testować :
Praktyczność opakowanie i pędzelek :
Opakowanie nie dość,że zawierało dużo produktu bo aż 14ml.było bardzo poręczne,małe i wytrzymałe :)
Pędzelek był mały choć precyzyjny,wystarczyły 3 pociągnięcia aby dobrze pokryć całą płytkę paznokcia.
Lakier dawał bardzo dobre krycie,wysychał bardzo szybko bo już w ok.minutę beż żadnych wysuszaczy.
Ja stosowałam go na pomalowane odżywką Eveline 8w1 paznokcie,trzymał się dobrze i nie powstawały żadne bombelki,nie mniej jednak przy moim trybie codziennego życia jako mamy,żony i kobiety ciągle zajętej trwałość mnie ciut zawiodła zaczął odchodzić już pod koniec pierwszej doby,i nie miało tu znaczenia używanie top coat'u bez niego o dziwo trzymał się troszeczkę dłużej,dlatego wywnioskowałam że im mniej warstw tym lepiej w przypadku tego lakieru. Niestety dłużej niż trzy dni nie wytrzymał (omijając że nawet nie w całości). Dlatego moim zdaniem jest dobry ale na jakieś okazjonalne wyjścia dla chwilowego efektu WoW ;D

Cena : ok.36zł w drogeriach internetowych

Moja ocena : 3-/6

A Wy używałyście lakierów tej firmy ? Jak się u Was sprawdziły ?
XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. Kolor bardzo przyjemny :)) Ale musisz nabrać troszkę wprawy w malunkach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji używać lakierów tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie dałabym tyle za lakier :) jest wiele firm, tańszych, które spisują się równie dobrze, albo i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale skoro taki nietrwały to niewarty moim zdaniem swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenią się wysoko,ale ja raczej nie skusiłabym się na zakup tak drogiego lakieru :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. ach lubię takie odcienie super wyglądają na paznokciach! szkoda, że trwałość ma się nijak do ceny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo seksowny, ale cena trochę za wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję Malinową Koleżankę i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, chociaż cena troszkę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...