Obserwatorzy

sobota, 21 grudnia 2013

Cleanic - chusteczki odświeżające "pure&glamoure" oraz "clean&chic" - moja recenzja

Dobry wieczór :)
zapewne jak i u Was czasu na wszystko ciągle wciąż za mało,ja nie mam go nawet aby odpisać na bieżące wiadomości, niebawem okres po świąteczny więc mam nadzieję,że będzie go ciut więcej, choć ja muszę powoli szykować się już do szpitala,wprawdzie do planowanego terminu porodu czyli 5 lutego jeszcze trochę,nie mniej jednak moja mała królewna dzięki cioci może pochwalić się garderobą zdecydowanie większą od mamy i taty włącznie,konkurować w tej kwestii może z Nią tylko Jej starszy brat,choć i tu chyba jest delikatnie na przegranej pozycji ;)
Tak więc ja po świętach spokojnie nastawiam tryb "pralnia",póki co jednak aktualne są świąteczne porządki,na święta również zostajemy w domu,niestety moich kochanych sióstr w tym roku nie będzie,nie mniej jednak już otrzymałam prezenty świąteczne i nie mogę się doczekać kiedy je otworzę :) atmosfera świąteczna będzie mimo to,ponieważ z pomocą przychodzi małżonek który przejął obowiązek mycia okien,chodzenia na zakupy... bigosem,sałatką i karpiem również się zajmie,a mi pozostają inne kwestie przygotowawcze i kuchenne i już się modlę,aby sernik wyszedł :) znając moje zdolności po raz kolejny wyrośnie poza blachę,a ja pozostanę między młotem a kowadłem,czyli będę go "ratować" i otworzę piekarnik aby całość w blasze pozostała,co oczywiście zakończy się opadnięciem sernika,lub też pójdę w tryb hardkor,będę patrzyła jak rośnie i zastanawiała się,czy całość znajdzie się poza blachą czy też jakimś cudem się utrzyma :)
Reasumując mogę powiedzieć tylko jedno kocham świąteczne przygotowania :o)

Dziś przygotowałam dla Was recenzję chusteczek odświeżających firmy Cleanic :
Chusteczki otrzymałam na spotkaniu blogerek od firmy Cleanic,
zapraszam serdecznie :

Wersja pure&glamoure :
Wersja clean&chic :
 Co nieco od producenta :
Chusteczki oczyszczające z płynem antybakteryjnym są idealne zarówno w podróży,jak i w chwilach wymagających szybkiego odświeżenia.
Lekki,kwiatowy zapach,zwieńczony nutą egzotycznego kokosa,zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Mały format,wygodny i skuteczny system zamykania oraz atrakcyjne wizualnie opakowanie sprawia,że produkt idealnie nadaje się do torebki.  

Chusteczki odświeżające PURE & GLAMOUR,to produkt,którego nie może zabraknąć w torebce nowoczesnej Kobiety :)

Opakowanie mieści 15 sztuk chusteczek odświeżających,
cena zaś ich kształtuję się w granicach ok.3zł.

Moja opinia :
Testowanie chusteczek zaczełam od wersji różowej czyli "pure&glamoure" przypominają mi moje ukochane zimowe perfumy z biedronki,co więcej nawet mój mąż to kiedyś stwierdził :)
zapach jest więc słodki,kobiecy,kwiatowy,wyrazisty i zdecydowanie zapadający w pamięć :) ja osobiście w  tej wersji najbardziej się zakochałam,tak tak zakochałam bo strasznie żałuję,że już się skończyły i już ich nie mam :( były to jedne z najlepszych chusteczek jakie używałam i na pewno do nich chętnie powrócę nie raz. Wersja fioletowa "clean&chic" nie podbiła zupełnie mojego serca i na pewno do niej nie powrócę,jak dla mnie za mocna i według mnie przyjemny zapach to nie jest,bardziej zaliczyłabym go do tych duszących.
Chusteczki jednak różnią się tylko wersjami zapachowymi,właściwości pozostają te same :)
Osobiście uważam,że chusteczki odświeżające powinny znajdować się w damskiej torebce przez cały rok,nie mniej jednak zdecydowanie latem są niezastąpione,idealnie wręcz oczyszczają i odświeżają,nie zostawiają tłustego filmu, opakowanie jest praktyczne,małe i nie odkleja nam się po paru otwarciach,przez co chusteczki mają takie samo nawilżenie co do ostatniej sztuki :)
Opakowanie jest małe,wszędzie się zmieści i przyjemne pod względem wizualnym - estetycznie wygląda i zdecydowanie nie możemy powiedzieć,że jest tandetne co jak same zapewne wiecie nie raz się zdarza :) wiem wiem,nie każdy przywiązuje do tego wagę,ja jednak jestem estetką i każdy drobny szczegół jest istotny :) 
chusteczki zdecydowanie mogę Wam polecić,są na prawdę dobrej jakości i nie podrażniają nawet wrażliwej skóry (wypróbowane na moim prawie 3 letnim synku,który również wersję różową polubił najbardziej :) ).

Moja ocena : 6/6
 
Fakt,iż chusteczki otrzymałam nie miał żadnego wpływu na moją ich ocenę.
Dziękuję za możliwość ich wypróbowania firmie Cleanic :)
 
 Wam przesyłam buziaki :* i życzę wytrwałości i udanych wypieków podczas przedświątecznych przygotowań :)
XoXo Wasza Gonia 

6 komentarzy:

  1. zawsze mam w torebce takie chusteczki ;) ostatnio mialam z lidla o zapachu mango, nieziemski zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię je stosować na wyjazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że "P" tak dobrze się sprawuje i Ci pomaga :)
    Dzięki temu jestem o Ciebie spokojna :*
    Mam nadzieję,że jutro się spotkamy a cały okres świąteczny upłynie Wam w prawdziwie ciepłej i rodzinnej atmosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę przetestować te chusteczki, ale poczekam do wakacji. W zimę nie korzystam z takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie chusteczki to przydatny gadżet np w podróży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...