Obserwatorzy

sobota, 4 kwietnia 2015

23 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Witajcie kochani :)
Ostatnie dni zdecydowanie mijają mi za szybko w dodatku tęsknię za bliską mi osobą która jest bardzo daleko ale mam swoje skarby i razem nam raźniej :)
Laurka i jej królestwo, czyli to co kocha buty! 
Misiek chodzi cały dzień po domu z batiste i pyta który wybrać tak jakby wiedziała co do czego ;) 
Jeśli czegoś nie wyczyścimy nadrobimy to w trasie :)
Uwielbiam bawić się kolorami! 
Wybierałam kurtkę z księżna małą wybrałam tą... 
Lulka świetnie się bawiła...
Znalazła w lustrze swoją siostrę bliźniaczke ;)... 
A ja w przyszłym miesiącu kupuję tą żałuję że nie kupiłam jej teraz,jednak to nic straconego.
Wiosna zawitała, ja odkryłam pyszny smak twixa uwielbiam a Rafałek dostał kolejne ozdoby na szybę.
Tym razem piękne ozdobil okno w kuchni.
Znalazłam swój eyeliner idealny :)
Próbowałam go połączyć z duo z flormara jednak to nie do końca to.
Wybieralismy czekoladki dla osoby która w naszym życiu odegrała ważna rolę :)
I nie mogłam ominąć mojego isanowego ulubieńca truskawkowe szaleństwo! 
Laurka dostała swój nowy płaszczyk i korale od swego taty.
Jak widać zdjąć ich nie chce :)
Nestlé zdecydowanie to nie moje ulubione smaki ale zła nie była.
Zrobiłam żurek pyszny! 
Ulubiony Deser 🍰 
Wieczorem jogurt z owocami :*
Obcielam włosy zdecydowanie mi w nich lepiej :)
Rafałek uczy się pisać, taka jestem dumna :)
Odwiedziliśmy Magdę i słodką Malage.
Było tak pysznie dziękujemy :)
Justynka z Malaga.
Magda z prezentem prezentem.
Malaga i jej ciuszki.
Z dzieciakami na spacerze :* :*
Rafałek i jego bazie.
Laurka także dostała.
Nasz piękny las...
I nasza strzelnica.
Poważna ja ;)
Królewna moja :*
Silne kobiety się nie poddają !

Ja szykuję się do kościoła a na blogu już niedługo zabawa podaj dalej !
XoXo Wasza Gonia ♥ 

7 komentarzy:

  1. Ale macie wesołą rodzinkę :)
    Wszystkiego dobrego :*
    To będę się czaić na tą akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. taka radość płynie z tych zdjęć, aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo i nas tu pełno u Ciebie-miło nam;)
    Uwielbiam te posty u Ciebie!:)
    Twoje pociechy są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...