Obserwatorzy

wtorek, 7 kwietnia 2015

Akcja Podaj Dalej

Akcję pierwszy raz spostrzegłam na profilu Justyny : szkatulka-ziuzia21.blogspot.com
Zaciekawiła mnie, nie ma co ukrywać jest dość przyjemna ;) tak więc sama postanowiłam wziąć w niej udział...
Cała akcja polega na :
Pierwsze 5 osób, które pod tym postem zostawi komentarz : WCHODZĘ W TO! a także prześle na adres e-mail: malgorzatalewandowska@op.pl swój adres pocztowy zostaną przeze mnie obdarowane. Miła niespodzianka trafi do nich w najmniej oczekiwanym momencie 2015 roku :) Następnie, w odpowiedzi są zobowiązane podjąć tą zabawę na swoim blogu - serdecznie zapraszam !
Mamy piątkę chętnych ? :)

Od Justynki otrzymałam pięknie opakowane skarpetki :
XoXo Wasza Gonia 

13 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...