Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012

Moja miłość pędzle Sigma/Hakuro H50S oraz H60 - Recenzja

Witajcie kochane kobietki :)
Dziś pragnę przedstawić Wam dwa pędzle które ostatnio zawojowały moje serce ;)
Od zawsze marzyłam o zestawie pędzli Sigmy w tym ich cudnym opakowaniu :
http://www.sigmabeauty.com/Mr_Bunny_Essential_Kit_p/bbla.htm

Jeszcze ta królicza kolekcja :)
Tak zawsze marzyłam o tych pędzlach i może kiedyś to marzenie uda się spełnić.
Sigma wypuściła na rynek również bardzo ciekawy pędzel który również kusi ale na ten akurat tyle bym nie wydała :
http://www.sigmabeauty.com/B05_Body_Brush_p/b05.htm

Jednak,te pędzle zdecydowanie są poza moimi możliwościami i nie będę ukrywać póki co mnie na nie nie stać. Kiedyś wpadła mi w oko również kolekcja pędzli z Maestro ze złotej kolekcji jednak cena również nie jest mała :
http://maestrobrush.pl/pl/19-zlota-kolekcja
choć nie ukrywam za pewne na to w okresie jesienno-zimowym tego roku się skuszę,póki co aż tak bardzo ich nie potrzebuję bo lato nie jest porą mocnych makijaży i jakoś bez nich da się obyć.
I przy otwarciu sklepu internetowego który otworzył mój ulubiony użytkownik na allegro :
http://www.butiqueuk.pl/
była świetna promocja -40% na pędzle Hakuro promocja akurat obejmuje dwa pędzle H50S i H18 :
http://www.butiqueuk.pl/52-promo1
akurat jeszcze jest więc jakby któraś z Pań była zainteresowana zapraszam :)
Powiem Wam,że owszem wiele dobrego słyszałam na temat tych pędzli ale nadziej z nimi nie wiązałam,postanowiłam zaryzykować :) i zamówiłam parę rzeczy z których jestem niezmiernie zadowolona,choć bez porady Pani lub Pana (do tej pory nie wiem :)) by się nie obyło,więc jakbyście kiedyś zastanawiały się np.przy odcieniu danego produktu zapytajcie niekiedy pomoc sprzedawcy może wiele pomóc,tak jak to było w moim przypadku :)
Ja zakupiłam dwa pędzle pierwszy do korektora bo akurat zamawiałam korektor z NYXa a nie miałam pędzelka :
Hakuro H60
http://www.butiqueuk.pl/51-pedzel-hakuro-h60.html 
Pierwsze co urzekło mnie jego włosie,bardzo delikatne,przyjemne,zdecydowanie spełnia swoje funkcje :) ten kształt i wygląd samego pędzla :)
Jest na prawdę bardzo solidnie wykonany, jest to pędzel z włosia syntetycznego.
Służy do nakładania korektorów o płynnej lub kremowej konsystencji na mniejsze niedoskonałości twarzy lub w okolicach oczu.
Zdecydowanie jestem z zakupu tego pędzla zadowolona,jedną rzeczą z którą trudno mi się uporać to dokładne zmycie korektora z NYXa z niego bo się wbił trochę w środek,gdybym miała jeden pędzel zapewne zwaliłabym to na pędzel :) jednak mam drugi i drugi się świetnie zmywa,po prostu korektor z NYXa jest taki wytrzymały,że nie idzie go dokładnie zmyć :) z resztą jest bardziej wytrzymały niż mój podkład niekiedy :) ale o tym niebawem w recenzji :)
Jeśli miałabym ocenić ten pędzel to zdecydowanie byłoby to : 6/6 :)

Drugi to pędzel :
Hakuro H50S
http://www.butiqueuk.pl/25-pedzel-hakuro-h50s.html 
 Pierwszy raz gdy użyłam tego pędzla,ja akurat postanowiłam go używać do nakładania podkładu uznałam,że owszem jest miękki,bardzo przyjemny,ale pędzel chyba jak każdy inny,w sumie owszem twarz wygląda bardzo ładnie o wiele ładniej niż papranie się paluchami ale chyba poza tym różnicy nie widać,ale potem użyłam mojego pędzla z rossmana który de fakto jest przeznaczony do pudru ja jednak używam go do różu na poliki :) nie kosztował więcej niż 20zł taki srebrny wysuwany, wcześniej wydawał mi się idealny teraz bym go nikomu nie poleciła i ledwo go użyłam już zakochałam się w pędzlu z Hakuro :)
Natychmiastowo dostrzegłam różnicę haha ;D
Jednak "dopasowaliśmy się" dopiero na drugi,trzeci dzień,jakby nie było musiałam się nauczyć go stosować,wiem,że może się Wam wydać to dziwne,ale na prawdę na początku za dużo podkładu zużywałam i za dużo kładłam na twarz a ten pędzel tak idealnie rozprowadza wszystkie podkłady że jednak nie pożegnam się z nim oj zdecydowanie nie :)
W rzeczywistości jest o wiele lepszy niż na zdjęciu,jego miękkość na prawdę powala,owszem nie mogę go porównać z innymi z innych firm,ponieważ miałam tylko te tańsze z rossmana jednak na prawdę są bardzo miękkie i za taką cenę polecam je wszystkim :)
Wcześniej używałam koło trzech pompek podkładu teraz jedną lub troszeczkę więcej, dzięki temu pędzlowi zużywam mniej podkładu i nie jest mi aż tak szkoda wydać 40 czy 50zł na podkład bo wiem,że będzie mi służył o wiele dłużej.
Jeśli miałabym ocenić ten pędzel to zdecydowanie : 6/6 :)
Zapraszam do ButigueUK jest jeszcze w promocji a cena wysyłki bardzo tania bo 5,70 :)
Lub jakoś tak :) :
http://www.butiqueuk.pl/

Buziaki i miłego dnia :)
Wasza Gonia :*


- Niektóre zdjęcia zostały pobrane z dwóch stron :
  http://www.sigmabeauty.com
  http://www.butiqueuk.pl/
  Dwa zdjęcia są moją własnością.

5 komentarzy:

  1. powiem ze mialam dylemat ktore wybrac czy hakuro czy maestro obydwie te firmy sa dobre i wybralam maestro a Twoja zdobycz bardzo mi sie podoba
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja również,jednak te Hakuro w rzeczywistości lepiej wyglądają niż na zdjęciach.
      A z takiej okazji nie można nie skorzystać.

      Usuń
  2. te pędzle są takie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...