Obserwatorzy

niedziela, 10 czerwca 2012

Shopping + informacje bieżące :)

Witajcie kochane :)
Dzisiaj idąc na spacer i do sklepu po napój wypad zakończył się trochę większymi zakupami,przy okazji przypomniałam sobie,że skończył mi się mój ulubiony peeling do stóp.
Jednak na półce zauważyłam pewne produkty do stóp z serii BeBeauty foot expertiv, używałyście może tych produktów ja jestem ich bardzo ciekawa szczególnie peelingu.

1
1). Moje ulubione płatki Carea tym razem z aloesem.
2). Peeling do stóp złuszczający z kwasami owocowymi AHA,naturalnym pumeksem oraz lanoliną.
3). Żel do stóp dezodorująco-antyperspiracyjny z szałwią lekarską,gliceryną i pantenolem.

Zakupy jak widać bardzo małe,strasznie jestem ciekawa tych dwóch produktów do stópek,do wyboru z tej serii były chyba jeszcze 3 inne produkty do stópek jednak ich nie potrzebowałam.

Względem informacji bieżących ostatnio jak już zapewne przeczytałyście zakupiłam w mojej aptece internetowej kapsułki moje ukochane rybki Dermogal A+E i powiem Wam,że producent chyba wziął sobie do serca fakt i żale wielu kupujących iż za bardzo śmierdzą rybą,teraz jak dla mnie śmierdzą drewnem i nie wiem ale mam nadzieję,że składu drastycznie nie zmienili,bo tamte były genialne i strasznie żałuję że zmienili skład przez co wydaje mi się są mniej skuteczne niż ich poprzednik.
Tutaj możecie przeczytać moją recenzję Dermogalu (tego rybnego;)) :
http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/05/dermogal-aekosmetyki-w-kapsukach.html

Ostatnio też zakupiłam balsam do paznokci 2x5,jest to ten sam producent który produkuje słynny balsam Tisane,mam nadzieję,że ten produkt również będzie hitem zobaczymy,od dziś równo przez tydzień będę go testowała dla Was,moje paznokcie po odżywce Eveline 8w1 są w strasznie opłakanym stanie,na moją ukochaną sprawdzoną kurację za bardzo czasu nie mam więc zobaczymy jak się sprawdzi gotowy zakupiony balsam,3majcie kciuki ;)  zobaczymy czy dotrę do efektu mocnych,twardych "kocich" pazurków ;) równo za tydzień napiszę Wam recenzję buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych produktów do pielęgnacji stóp:)Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zaczynam regenerację dłoni i stópek zobaczymy jak to będzie i jak się sprawdzą. Na pewno Ci mogę polecić ten peeling w pomarańczowym opakowaniu jest genialny troszeczkę żałuję,że go nie zakupiłam ale zobaczymy jak się ten spisze.

      Usuń
    2. Ja też czekam na recenzję!

      Usuń
  2. mają nowe opakowania ? bo kiedyś miały chyba pomarańczowe i miętowe ;) muszę oblukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nowe opakowania,bo te stare również były i zastanawiałam się nad tym pomarańczowym a tym. Ten pomarańczowy był moim ulubionym zobaczymy jak ten zadziała pierwszy raz się z nimi spotkałam.

      Usuń
  3. O, a u mnie nie ma tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się może niebawem będzie dziś ją pierwszy raz ujrzałam.

      Usuń
  4. Balsam do paznokci brzmi ciekawie :-) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję,że niebawem będzie zobaczymy czy producent prawdę mówił ;)

      Usuń
  5. Ja właśnie zawsze miałam ale te zwykłe bez aloesu są bardzo dobre,wytrzymałe,wydajne i cena korzystna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...