Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2012

Dermogal A+E,kosmetyki w kapsułkach RECENZJA

Witajcie kochani :)
Dziś niedziela,u nas bardzo słonecznie,przez co dopisuje mi bardzo dobry humor :)
Postanowiłam więc,zrobić recenzję jednego z moich ulubionych produktów,zapraszam :)
Recenzować dziś będę kosmetyk w kapsułkach,który można zakupić w aptece.
Są to kapsułki Dermogal A+E firmy GAL.


Skład :
Oenothera Biennis Oil, Gelatin, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate.

Wskazania :
Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry. Kosmetyk zdaniem producenta doskonały pod makijaż,moim zdaniem doskonały na noc przed snem :)

Konsystencja :
Oleista,tłusta, kosmetyk ma bardzo specyficzny zapach,dla niektórych może być nie przyjemny,mi kojarzy się z zapachem ryby,na początku stosowania trudno było mi się przemóc by zaakceptować ten zapach,jednak teraz się do niego przyzwyczaiłam i nie wydaje mi się nie przyjemny.


Dawkowanie :
Należy „ukręcić ogonek” kapsułki,wycisnąć trochę na palec i nałożyć na oczyszczoną powierzchnię skóry.
Ja osobiście stosuję jedną kapsułkę jednorazową i starcza mi na wysmarowanie twarzy,szyi,dekoltu.
Czasami smaruję zewnętrzną stronę dłoni i zostawiam na noc,rano są o wiele delikatniejsze.

Działanie – moja opinia :
Przy dłuższy stosowaniu nadają skórze delikatnej elastyczności,ujędrniają ją,sądzę,że nawet nawilżają,ale nie przetłuszczają.
Ja mam cerę trądzikową z tłustą strefą T,czyli czoło,nos,broda.
Kapsułki zaczełam stosować zimą pod koniec tamtego roku,stosuję je do dziś.
Nie zauważyłam żadnego przetłuszczenia mojej cery,a nawet ostatnio zauważyłam,że dzięki stosowaniu tych kapsułek moje krostki zaczeły zanikać.Polecam.

Cena :
W mojej aptece zapłaciłam za całe opakowanie,48szt.kapsułek : 12,19zł.

Moja ocena :
6/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...