Obserwatorzy

środa, 23 maja 2012

Informacje,zapowiedź :)

Dziś już chyba tak na koniec informacji dnia dzisiejszego pragnę zapowiedzieć Wam coś co mnie i mam nadzieję Was chyba najbardziej zainteresuje,w związku ze współpracą jaką udało mi się nawiązać z firmą Kolagen Colway pragnę już dziś zapowiedzieć cykl recenzji na temat kosmetyków Colway, serdecznie zapraszam kochane bo ja jestem niezmiernie ciekawa jak się sprawują i już nie mogę się doczekać by Wam wszystko opowiedzieć :) Buziaki :* i miłego,spokojnego dnia życzę :O)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...