Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2012

Biovax – maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania – RECENZJA

Maseczki L’biotica znane są chyba większości z nas. W swojej aptece zakupiłam tą do włosów słabych ze skłonnością do wypadania za 19,29 za 250ml.produktu.
Gratis w opakowaniu był czepek wspomagający regenerację włosów oraz serum wzmacniające z Biovaxu A+E.
Maseczkę stosuję od 3 miesięcy i muszę przyznać,iż jej działanie jest zaskakująco dobre.
Stosuję ją dwa razy w tygodniu,czasami raz,nakładam na umyte,wilgotne włosy sporą ilość produktu,włosy związuję lekko jakąś gumką,na to nakładam czepek i obwiązuje dokładnie grubym,najlepiej ciepłym ręcznikiem zostawiam tak od pół godz.do godz.niekiedy gdy mam więcej czasu,po tym czasie spłukuję,rozczesuję włosy i suszę.

Skład opisany przez producenta :
AQUA, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH – 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ACETYLATED LANOLIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, PARFUM, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, C.I. 42090.
BIOVAX ORYGINALNY, BEZPIECZNY BEZ PARABENÓW, SLS, SLES I GLIKOLU!
PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM!
 
Wskazania :
Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji.
Konsystencja :
Maseczka biała,konsystencją przypominająca odżywki do włosów,delikatna,przyjemna w zapachu.
 
Działanie – moja opinia :
Delikatnie odżywia cebulki włosów,zmniejsza łamliwość włosów,lekko nawilża.
Stosowana wraz z serum do włosów Biovax A+E daje zdecydowanie lepszy efekt,włosy są o wiele bardziej delikatniejsze, przyjemniejsze w dotyku, lśniące,przy bardzo suchych włosach efekt „siana” jest znikomy. Polecam.
 
Cena : 19,29zł.
Ocena końcowa :
5+/6

5 komentarzy:

  1. Oj tak bardzo dobra,jeszcze lepszejest to serum niestety ilość była znikoma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do tej firmy,może uda mi się nawiązać z Nimi współpracę i również wypróbować takie bądź podobne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również napisałam niestety nie odpisali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cenię sobie tą maseczkę i zwykle jesienią ją używam gdy moje włosy po lecie potrzebują regeneracji i wzmocnienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...