Obserwatorzy

czwartek, 24 maja 2012

John Eldredge „Dzikie serce tęsknoty męskiej duszy”



Dzisiaj przedstawię Wam moją recenzję książki : John Eldredge „Dzikie serce tęsknoty męskiej duszy”.
Do przeczytania,nawet i do zakupu tej książki skłoniła mnie wypowiedź ks.Piotra Pawlukiewicza podajże na jednej z konferencji,w czasie której właśnie polecił tą książkę.
Ja jako maniaczka literatury za długo się nie zastanawiałam tym bardziej po tym jak usłyszałam,że ta książką doskonale opowiada o męskiej duszy,a nie ukrywajmy to właśnie dusza jest przez nas wszystkich najbardziej skrywana, nie odkryta i właśnie w Niej rodzi się ta męskość (gdy mowa o mężczyznach oczywiście) :)
Książka Johna jest jedną z najlepszych książek od czasów „Alchemika” Paula Coelha jaka wpadła w moje ręce,co ważniejsze śmiało mogę pokusić się o stwierdzenie,że jest najlepszą książką jaką kiedykolwiek w swym życiu przeczytałam.
Jest tak prosta a zarazem genialna,odkrywa wszystkie dosłownie wszystkie pragnienia mężczyzn jak i kobiet.
Jest to książka którą moim zdaniem powinni przeczytać mężczyźni by odnaleźć swoje prawdziwe „JA” a przede wszystkim matki chłopców,i ich ojcowie by ich nie zranić na całe życie.
Książka jest tak cudowna,że trudno jest mi to opisać,jest swoistą karmą każdego mężczyzny.
Teraz mogę tylko podziękować osobie dzięki której tą książkę zamówiłam.
Owszem jest to trudna książka,ale dlatego,że daje tyle do myślenia,do rozważania o swym życiu,nad jego sensem.
Nie będę ukrywać,ta książka jest dla mnie ideałem i jako mama syna jestem wdzięczna także i sobie,że ją przeczytałam.
Całym sercem mogę ją polecić i sama osobiście powrócę do niej nie raz by bardziej ją zrozumieć.
Dodam tylko,że książka kosztowała mnie gdzieś koło 28zł plus koszt przesyłki,ale spokojnie można je znaleźć w dobrych księgarniach,zauważyłam,że John Eldredge napisał jeszcze parę innych interesujących książek które mam nadzieję, również w przyszłości uda mi się przeczytać,nie będę zapeszać,ale sądzę,że tuż przy Coelhu zostanie moim ulubionym pisarzem.
Tych których być może zachęciłam do przeczytania tej książki,zachęcam również do wpisu choćby małego co o tej książce,jak i innych tego autora sądzą. Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia pełnego uśmiechów i dobrego nastroju :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...