Obserwatorzy

środa, 23 maja 2012

Baza silikonowa Delia - RECENZJA

Witajcie słonka :O)
Dziś pragnę dla Was zrecenzować bazę pod makijaż firmy Delia.


Działanie :
Rozświetlająca baza przedłużająca trwałość makijażu sprawia, że skóra staje się idealnie gładka, a fluid i puder aplikuje się równomiernie na całej twarzy. Drobne zmarszczki i niedoskonałości cery stają się mniej widoczne i optycznie wygładzone.

Składniki aktywne :
• formuła Stay-on Make-up Effect zapewnia skórze trwały makijaż miękkość,
oraz matowy i naturalny wygląd,
• kwas hialuronowy gwarantuje optymalny poziom nawilżenia głębokich warstw skóry.



Rezultat zdaniem producenta :
Aksamitnie gładka skóra, trwały i i pięknie rozświetlony makijaż przez cały dzień.

Konsystencja :
Konsystencja kremowo-żelowa,miła w użytkowaniu,zapach również bez zastrzeżeń. 



Pojemność : 35ml.

Cena : 11,85zł plus koszty przesyłki (zamawiałam na allegro).

Moja opinia :
Baza firmy Delia jest moją pierwszą bazą,zawsze zastanawiałam się na jakiej zasadzie tego typu bazy działają i z dostępnych na rynku wybrałam tą.
Moim zdaniem baza Delia dobrze wtapia się w skórę,używając jej mój makijaż stał się płynny, jednolity,nie rozmazywał się,dobrze rozprowadzał się podkład. Cena produktu też jak dla mnie jest na plus,tym bardziej,że baza jest wydajna,owszem nie używam jej codziennie ale dosyć często i mam ponad 2miesiące a będę miała jeszcze na trochę :) za taką cenę grzech nie skorzystać i nie wypróbować :) Jedyną wadą jak dla mnie tej bazy sylikonowej jest fakt,że skóra po niej w cieplejsze dni szybciej staje się przetłuszczona a tego nie lubię i najgorsze co może być to opakowanie tego produktu,tutaj umieszczę zdjęcie żebyście mogły zobaczyć :

 
Opakowanie jest plastikowe,co w moim przypadku akurat różnicy nie robi,jednak pompka jaka jest użyta w tym podkładzie jest niesamowicie felerna,wyciśnięcie produktu bez ubrudzenia się jest nie lada wyzwaniem,ponieważ produkt pryska na wszystkie możliwe strony i to nie tylko w kierunku dziubka o nie nie,dosłownie we wszystkie,produkt jest dobry,nie wywołał u mnie żadnych uczuleń czy też wysuszenia ale pompka w tym produkcie jest strasznie irytującą.
Czy jeszcze kiedyś zakupię ? Sądzę,że tak,ale póki co wypróbuję bazy innych firm żebym mieć jakieś głębsze porównanie tego typu produktów.

Moja ocena : 4+/6

3 komentarze:

  1. Ponieważ jestem uczulona na silikon,trzymam się z daleka od wszystkiego co ma silikon w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu kiepsko ja na szczęście raczej na nic nie jestem uczulona choć różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne odczucia po użyciu tej bazy: wygładza, ale po dłuższym stosowaniu zapycha. Dlatego sprawdza się u mnie tylko na większe wyjścia;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...