Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Szampon Timotei Jerycho Rose - moc i blask - moja recenzja

Dzień dobry kochane :)
Dziś przygotowałam dla Was recenzję szamponu do włosów jakże ostatnio dobrze znanego wielu :)

Szampon Timotei Jerycho Rose - moc i blask - moja recenzja :
Co nieco od producenta :
Szampon Timotei z wyciągiem z alpejskich ziół wzmacnia Twoje włosy i wydobywa i naturalny blask.
Przyjazna środowisku butelka! To opakowanie może być w pełni recyklingowane i jest wykonane z 7% mniej plastiku.
Róża z Jerycha jest wyjątkową rośliną, która potrafi przetrwać na pustyni bez wody przez wiele miesięcy i odradza się do życia, gdy spadnie deszcz. Wykorzystaliśmy tę niewiarygodną energię i przelaliśmy ją do wszystkich naszych szamponów i odżywek. Dodaj swoim włosom energii i witalności dzięki nowemu Timotei z Różą z Jerycha. 0% parabenów.
Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Artemisia Dracunculus Leaf/ Stem Extract, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dimethiconol, Dimethiconol/Silsesquioxane Copolymer, Parfum, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Laureth-23, Disodium EDTA,PPG-12,Propanediol, Benzophenone-4, BHT,Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42051, CI 47005.

Opakowanie :
Butelka ma bardzo praktyczne zamknięcie przez co pozwala nam dozować odpowiednią ilość produktu,butelka również w pełni może zostać poddana recyklingowi,co zdecydowanie mi się podoba i jest dużym plusem i krokiem na przód wśród produkowanych opakowań.
Cena : ok.8zł za 400ml.

Moja opinia :
Szampon ma przede wszystkim jeden z lepszych i przyjemnych zapachów przy których obojętnie nie da się przejść i zdecydowanie po jego użyciu możemy usłyszeć wiele miłych komentarzy względem zapachu naszych włosów :) zapach pozostaje na długo i dodaje pewności siebie jest bardzo przyjemny. Szampon jest wydajny,dobrze myje natomiast przy częstym jego użyciu,czyli tu akurat mam na myśli mycie włosów co dziennie lub co drugi dzień w tym przypadku jest świetny.
Natomiast jeśli ktoś włosy myje raz w tygodniu lub choćby co jakieś 5 dni to już taki wydajny nie jest. A zdecydowanie nie do końca się sprawdzi przy olejowaniu włosów który ja stosuję i które stosować kocham,nie radzi sobie z olejami i aby uzyskać efekt czystych świeżych włosów lepiej pod koniec mycia dołożyć do niego innego szamponu o lepszych właściwościach względem mycia włosów tu jeden z moich najlepszych jaki mogę polecić to Szampon Elseve arginine resiste L'oreal do włosów zniszczonych przy olejowaniu włosów jest niezastąpiony.
Tak więc jeżeli nie używacie żadnych tłustszych produktów typu olejki zdecydowanie polecam bo jest dobry natomiast jeżeli tak jak ja używacie polecam użyć z dodatkiem innego lub wybrać troszeczkę mocniejszy i lepszy :)

Moja ocena : 4/6

W nowszym asortymencie możemy również znaleźć inne szampony :


Ostatnimi dniami spotykają mnie dziwne i jakże przyjemne sytuację,spotykam na swej drodze bardzo życzliwych i pomocnych ludzi i zdecydowanie nie potrafię określić woli Bożej ale jestem pod ogromnym wrażeniem Jego działania,zdecydowanie w moim przypadku spełnia się powiedzenie : "nie przyszła góra do mahometa przyszedł mahomet do góry" :) także jeśli pewna bardzo miła, inteligentna,piękna Pani psycholog którą ostatnio spotkałam w Starachowickiej bibliotece może jakimś cudem to czytać dziękuję za to "zaczepienie" faktycznie nic nie dzieje się przypadkiem :)
A w bibliotece wypożyczyłam książkę którą właśnie idę dalej czytać "Chata".
Zmieniłam trochę podejście i z erotyki teraz przeszłam na książki psychologiczne,niebawem mam nadzieję skończę czytać tą książkę i napiszę dla Was z całą pewnością jej recenzję ponieważ jest warta każdego zdania,żadna książka którą miałam przyjemność czytać nie była tak dobrze napisana i nie było w niej zawartych tyle życiowych prawd,choć to jest jednak opowieść :)
Do książek dobrze napisanych oczywiście nie zaliczam polskiej klasyki ;)
A tymczasem od mego małżonka który lubi rozpieszczać swą żonę dostałam co nieco dobrego do kawy :) czyli moją ulubioną białą czekoladę,choć firmy Kraft produkującą właśnie tę czekoladę nie popieram ze względu na swoje poglądu względem pewnej ich kampanii i lekkiego oszustwa pod względem wolności słowa i religii,wiem że skandalu może i nie chcieli wywołać jednakże reguły i zasady konkursów powinny być jasno od początku powiedziane i zaznaczone i nie należy ich zmieniać w trakcie konkursu bo jest to zdecydowanie nie uczciwe.
Ale bądź co bądź firma Kraft produkuje jedne z lepszych słodyczy czyli Milkę i gdyby nie gol do własnej bramki zapewne kupowałabym ich produkty a nie Wedlowskie :)
Dobra koniec tego gadania bo Wam tu jakiś rozdział książki stworzę niebawem,miłego dnia kochani, dziś wieczorem na fb ogłoszenie wyników rozdania które było do wczoraj,powodzenia :)
Prezent od małżonka :
kochanie dziękuję  :**
Mój no dobra Nasz :) najcudowniejszy pożeracz żelek ;) :
Książka o której wspomniałam :
XoXo Wasza Gonia

14 komentarzy:

  1. Nie miałam szamponu z tej firmy, ale chyba się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama lubi ten szampon:) Fajna zmiana na blogu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło słyszeć,że nowa odsłona przypadła do gustu :)

      Usuń
  3. z tej nowej serii nie używałam szamponów, ale z tej starej bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to zdecydowanie mój ulubiony szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Timotei z tej serii ale wersję Volume ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę wypróbować tą wersję pure :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest,to zdecydowanie mój ulubiony szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go kupiłam i bede testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam niczego jeszcze z tej linii Timotei.

    Ale śliczny jest ten 'pożeraczek żelek' :) piękny chłopczyk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szampony z Timotei.Po każdym z nich mam bardzo miękkie włosy, jednak spektakularnych efektów po nich nie ma . Wielkim plusem są zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...