Obserwatorzy

środa, 10 czerwca 2015

31, 32 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Tydzień mija za tygodniem w zastraszającym wręcz tempie.
Moja kochana drugorodna zepsuła mi laptopa, dzięki chwili nieuwagi mamy wylądował z hukiem na podłodze.
dlatego jest mnie tu tak mało, codziennie jednak odpisuje na Wasze wiadomości, dodaje posty i zdjęcia na fb i instagramie i tam Was zapraszam bądźcie na bieżąco :)
A teraz małe chwile przyjemności ostatnich dwóch tygodni
Ciasta, co tydzień staram się aby jakieś było, choć wiadomo cztery osoby w tym dwójka dzieci zje ich mało, dlatego też przeważnie piekę jeśli ktoś nas odwiedza :)
Dzień mamy, kwiaty od moich skarbów i lew obrońca mamy i taty który ma nas strzec d synka.
Kwiaty dla mojej mami <3
Zakupy, czyli mama poszła po coś dla siebie i znalazła co nieco dla córki
Gyros !
W tym tygodniu inspiracją był pinterest stamtąd także zdjęcie pochodzi
Deszczowy początek tygodnia
Ulubione frugo
Królewna naszykowana na wakacje :)
Przy okazji gdy rano wstałam zauważyłam, że ktoś sobie chyba zajął i przywłaszczył maminą toaletkę zaznaczając teren ulubioną poduszką :)
Trójka ulubieńców tego miesiąca
Ulubione muffiny !
Dzień dziecka w galerii Kamiennej - tworzymy dzieło sztuki :*
Śpiąca królewna
A mama z bratem się wygłupiają ;)
Zaczeło robić się cieplej
Znalezione dla mego mężczyzny - pasuje idealnie
Balony Rafała i Laury
Moja ulubiona planszówka ever !
Ciacho : ciasto ucierane z rabarbarem i truskawkami
Tegoroczny Jarmark u Starzecha
Pyszna kolorowa wata cukrowa
I piękne lizaki
Przy okazji kebab którego odradziłabym każdemu niby świeży ale całość : trochę ciasta, ogórka i sosu poza tym jedna wielka pustka.
Na osłodę więc pyszne lody !
Ukochana torebka z Mohito towarzyszyła mi w tych tygodniach dość często
Ambasadorska paczka od winiary
Kolejne ciacho z rabarbarem :)
Galaretka...
gyros po raz kolejny...
i pyszne smoothie truskawka, banan, czasem porzeczka, borówka i wiśnia oczywiście także mleko
Piękność w brata ubranku :)
Kawka
i lody :)
Pinterest i kolejny genialny pomysł który sama chce stworzyć
Grillowanie
sałatka z sezamem i migdałami
mniam mniam !
Sobota to już dzień targowy, ulubiona słomka ptysiowa mego brata :)
Zakupy poczynione w naturze, Asiu dziękuję za profesjonalizm :*
Kotleciki z piersi kurczaka i idziemy na ogród
na deser coś słodkiego tym razem tylko banan, truskawki i mleko
Mężuś dba o drugi ogród z tyłu domu
A tu już część przodu, chce dziś dokupić doniczki wiem, że część z Was chciała zdjęcia jak będzie skończony jeśli tylko będzie dokończony zaraz zrobię w sumie założyliśmy że jest zakończony jednak zawsze można coś dołożyć :)
Woda z miętą , cytryną i lodem - przyjemne orzeźwienie
Niedziela należy do nas, Wąchock
Spacerowicze moi :*
Gdy Rafał postanowił się wyszaleć i biegać za bańkami tata z Laurą tworzą serca z piasku
Moje dwa serducha :)
Buziaki ;o*
XoXo Wasza Gonia 

14 komentarzy:

  1. wow - cudne fotki
    zakupy dla małej fajne
    i mamy ten sam leżaczek-bujaczek FP
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również ciepło pozdrawiamy :) Leżaczek jest bardzo wytrzymały u nas jeszcze po starszym bracie, 4 lata i dobrze wygląda :)

      Usuń
  2. fajny mix, śliczne kwiatki i zawsze pysznie

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie zawsze jest tak pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba bardzo lubisz piec prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zdecydowanie :) Każdą chwilę bym wykorzystała :)

      Usuń
  5. Same smakowitości u Ciebie :)
    Gyros, kiełbaski, ciasta, lody, galaretki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś smaka na ciasto z rabarbarem - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze Cie nie zawołałam bo nas za mało zęby tyle ciacha zjeść.

      Usuń
  7. widzę, że było pysznie i rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżbyś miała grę eurobiznes? :) moja jest już nieco sfatygowana, ma pewnie 20 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia. Tworzycie fajną rodzinę i aż bije to od tych zdjęć. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...