Obserwatorzy

piątek, 28 czerwca 2013

Follow my blog with Bloglovin

Witam :)
dziś post z goła szybki,jak zapewne większość z Was wie od 7 lipca nie będzie już Google Readera.
Ja,abym mogła nadal śledzić Wasze posty zdecydowałam się na alternatywę właśnie w postaci Bloglovin. Od dziś więc zapraszam do śledzenia tutaj : Bloglovin margaritkaaa blog zaznaczająć "Follow" możecie śledzić moje dalsze poczynania w świecie blogowania :)
Bezpośrednio klikając w obrazek na mym blogu po prawej stronie również Was tam przeniesie.
A teraz co i jak ... dla osób które nie a bardzo umieją posługiwać się właśnie bloglovin,dla mnie osobiście była to nowość zapraszam na szybki i łatwy tutorial znaleziony u fallinnailove : klik.

A osobiście poza tematem dodam,że aktualnie w carrefour możecie zakupić jeden z lepszych szamponów (mym zdaniem) czyli L'oreal Elseve Arginine Resist 400ml. za 10zł z groszami.
Czyli jakieś około 6-8zł (zależy gdzie trafimy) oszczędzimy.
Natomiast ten sam 200ml. szampon kosztuje już prawie 13zł.
Tak więc jak dla mnie promocja wymarzona skuszę się chyba na zakup jeszcze jednego bo rzadko się na taką trafia,a jeśli nazwa Wam mało mówi,mowa oczywiście o tym :

P.S. Oczywiście zapraszam również do śledzenia mnie za pomocą facebooka na którym od czasu do czasu jest trochę więcej prywaty :) klik.
XoXo Wasza Gonia

17 komentarzy:

  1. Już dodałam do bloglovin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elseve mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. śledzę i też zapraszam :) http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam ;) A funkcji Bloglovin jeszcze nie ogarniam, ale chyba czas się nauczyć co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie martw się to już jesteśmy przynajmniej dwie :) bo ja też nie mam czasu aby ogarną, ogarnełam póki co gdzie znaleźć aktualne posty osób obserwowanych i moje póki co jest git :D

      Usuń
    2. ja też serialnie nie wiem o co chooooo z tym Bloglovin ;/

      Usuń
  5. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Mam nadzieję, że się odwdzięczysz :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem na bloglovin, fajna alternatywa dla czytnika google, ale i tak wole być to na bloggerze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszałam, że jednak nie mają usuwać obserwatorów, ale ok...

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam Cię :) Też ostatnio ogarnęłam trochę Bloglovin, jeśli masz ochotę to dodaj mój blog :)

    A co do szamponu, to nigdy go nie próbowałam ale za taką cenę to naprawdę okazja.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam jeszscze tego szamponu ;p czyli obserwatorzy będą usunięci, tak ? jestem nowa i jeszcze się nie znam .. kurcze to ja tego dopiero nie ogarnę :9
    no ale póki co to jeszcze Cię obserwuję, loveandvanillascent.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...