Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Intensywny tydzień + przechowywanie moich kosmetyków

Hejka :)
Niezmiernie się cieszę,że udało mi się znaleźć chwile na napisanie dla Was paru słów.
Ostatni tydzień był tak intensywny,że spokojnie mogłabym jechać na kofeinie i nie spać nic a nic a i tak czasu na wszystko by brakło.
Ten tydzień zaowocował w spotkania rodzinne jak i w gronie znajomych,czy przyjaciół.
Wreszcie nareszcie doczekałam się przyjazdu mej kochanej babci z Poznania,jak i również wczoraj dane mi było wybrać się na paro godzinne pogaduchy z moją kochaną przyjaciółką,która na dwa dni wróciła z Hamburga,ale niestety dziś już jest w drodze powrotnej i zobaczymy się dopiero za miesiąc mam nadzieję :) przy okazji dziękuję Ci kochana za naładowanie mych baterii strasznie tęsknie :*
W tym tygodniu byłam trochę w pracy,miło spędziłam czas z rodziną i przede wszystkim z mym małżonkiem i kochanym synkiem. Cały miesiąc zapowiada się jednak intensywnie już niebawem wesele naszych przyjaciół,potem spotkanie świętokrzyskich blogerek,będzie się więc działo oj będzie, a póki co z niecierpliwością oczekuje dnia jutrzejszego ponieważ ma nas odwiedzić o poranku moja przyjaciółka z podstawówki z jednej szkolnej ławki :)
Dziś więc postanowiłam napisać dla Was post łatwy i przyjemny w odbiorze,mam nadzieję,że mi się uda :) tak więc co nieco o tym jak chowam swoje kosmetyki (bynajmniej te które aktualnie używać zamierzałam lub też zamierzam :)).
Od zawsze marzyła mi się moja własna taka wypasiona,kobieca toaletka,chyba każda maniaczka makijażu o takiej marzy. Niestety miejsca w łazience mam dość mało,a po tej stronie domu mam najlepsze światło dzienne przynajmniej o poranku,tak więc musiałam to jakoś pogodzić,i tym sposobem przy remoncie przedpokoju duże lustro którego mój mężczyzna chciał się pozbyć wylądowało w łazience :) póki co oczywiście nadal czeka na powieszenie,ale zanim mój mężczyzna się za to weźmie ja sobie je praktycznie umieściłam pomiędzy :)
Zdecydowanie niezastąpione mimo wszystko dla porannego ogarnięcia czy to mego czy małżonka jest mniejsze lusterko z jednej strony normalne z drugiej powiększające x3 :
Tuż za nim znajdują się przede wszystkim moje maseczki lub rzeczy których często używam :
Pod znajduje się mój przyjazny segregator kosmetyczny :) :
Pierwsza (górna) szufladka zawiera podkłady,fluidy,bazy i pudry :
 W rozłożeniu dokładnie :
W drugiej (środkowej) szufladce kryją się róże,bronzery,baza do oczu i ust i korektory :
W rozłożeniu mieszczą się tam :
Trzecia tajemnicza szufladka kryje wszelakie cienie do powiek,klej do rzęs,rzęsy,eyeliner Elf i baze do cieni firmy Elf :
W rozłożeniu (mniej więcej dokładnie) :
 W tajemniczym pudełku rzeczy które najczęściej używam :
Lewa strona pudełka kryje :
Kremy,perfumy,hydrolat oczarowy oraz zmywacz w żelu :
W prawej stronie pudełka ukryłam :
Dezodoranty,wodę Vichy,tonik i micele :
Dalej po lewej mam swe kubeczki rozmaitości :
Czyli moje pędzle :
Tusze do rzęs,odżywki,eyeliner,kredki oraz żel do brwi :
Dalsza część zawiera pomadki,błyszczyki,kredki,farbki i pomadki ochronne do ust :
Po lewej stronie znajduje się moja mini półka ;) :
Jej górna część zawiera  koszyczek który dostał od mojej siostry,który sprawdził się idealnie :
W prawej części umieściłam :
Maski do włosów,które czekają na swą kolej,krem do twarzy Vichy Idealia,krem pod oczy,peeling oraz balsam do stóp Dr.Stopa,mini szampon i odżywka do włosów, żel do rąk antybakteryjny, Aromatol,spirytus kosmetyczny, peeling Clareny, ulubione perfumy jakie aktualnie mam,bo ulubione to akurat Shalimar klik a te to City Rush - Avon,dalej Tanglee Teezer, jakiś spray do ciałaz drobinkami złota, bloker Ziaja,mini żel pod prysznic i balsam,oraz chusteczki Cleanic.
Po lewej stronie koszyczka :
Szczotka do włosów w kubeczku z tyłu,wszystkie przyrządy do pielęgnacji paznokci,
na dole po lewej polerka oraz Ziajowy krem pod oczy kozie mleko,a w kosmetyczkach :
 Próbki które w razie nagłego wyjazdu zawsze się przydadzą i nadrobią wszelakie kremy,szampony czy odżywki,taki mini zbiór kosmetyków :
W półce ułożyłam :
Pierwsza od góry :
Krem do depilacji Eveline (badziew,ale szkoda mi wyrzucać więc sobie stoi z tyłu),
balsam po opalaniu,balsamy,oliwki,oliwki w żelu,masła do ciała, ukochany suchy olejek Pat&Rub, i różnorakie żele pod prysznic. Tu też przypadkowo ukrył się (chwilowo) peeling do ciała,na półce poniżej i wannie się już nie zmieścił :
Druga od góry zawiera wszystko co dobre dla mych włosów :
Szampony,odżywki,maski,oleje,olejki,wcierki,pianka,lakiery,jedwab,odżywczy biowax i ulubiony olejek arganowy :
Trzecia od góry :
Przede wszystkim peelingiczy to do ciała,czy też do stóp,maseczka z zielonej glinki której jeszcze nie używałam,sól zwykła spożywcza,którą mi ktoś kiedyś polecił do kąpieli an przeziębienia,dziękuję :*
kremy,balsamy do stóp,olejek Synesis i krem Rilastil :
Poniekąd mogę Wam pokazać jedną część wanny którą zajełam,druga akurat jest włącznie z kosmetykami małżonka i synka więc ich pokazywać nie będę :
A teraz przekaże Wam moją tajemnicę - godzinnych posiedzeń w łazience :
czemu mi tam tak długo schodzi ?
a to dlatego,że do kąpieli niezastąpiony jest klimat,sól do kąpieli,płyny jak i ukochane bomby :
nieodłączne są też różne drinki,czy napoje,tu akurat woda mineralna z cytryną i lodem na ochłodę :
świeczki, świeczki, świeczki, które rozstawiam w czasie kąpieli gdzie się da :
i oczywiście fotoramka,w której słucham ulubionej muzyki :
oczywiście pilot mam przy półeczce przy wannie i mogę wszystko szybko zmieniać,przewijać i wybierać te nastrojowe nuty ;)
całość przy zgaszonym świetle wygląda mniej więcej tak,choć zdecydowanie zdjęcie niestety nie oddaje niepowtarzalnego klimatu i nastroju jaki lubię sobie stwarzać :)
Mam nadzieję,że dzisiejszy pomysł na posta był trafiony :)
Buziaki kochani,3 majcie się cieplutko :**
XoXo Wasza Gonia

41 komentarzy:

  1. JAKI PORZĄDEK KOCHANA :) piosenkę bardzo lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sporo rzeczy w pudłach pochowanych w całym domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,ale tych których nie używam,choć teraz rozdaje jak nie używam bo nie ma gdzie chować.

      Usuń
  4. no fajna ta Twoja organizacja, ja póki co mam większość kosmetyków w pokoju bo inaczej siostra by się do nich podpinała:))

    OdpowiedzUsuń
  5. super organizacja podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie posty ;) zawsze można podpatrzeć coś fajnego.....
    a u Ciebie kochana to ja widzę ogrom kosmetyków ;) ja czekam jeszcze na posta z pędzlami :D piękny kącik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki z pędzlami ? Z myciem,przechowywaniem czy też chodziło o post jakie pędzle mam i które lubię ?

      Usuń
  7. Taka jesteś zapracowana i zajęta wszystkimi,że o mnie powoli już zapominasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam zapominam,odp.Ci na ten nr.z którego mi pisałaś. I cały czas czekam,aż przyjedziesz i znajdziesz dla mnie czas.

      Usuń
    2. Napisałaś kilka słów odnośnie zamówienia...
      To wszystko.

      Udanego spotkania w Kielcach.

      Usuń
    3. Bo o to pytałaś słońce...
      nie dziękuję.

      Usuń
  8. Ciekawa organizacja. Kobiety lubią porządek to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietnie !!
    te połeczki organizatorki sama bym z checia przyagrneła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są czasami w biedronce,ale też w ikei czy sklepach budowlanych.

      Usuń
  10. mam duzo takich kosmetykow jak Ty:)
    Zapraszam serdecznie na rozdanie z okazji 1 urodzin bloga:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zapraszam na swoje link przekierowujący w prawej stronie bloga :D

      Usuń
  11. O matko! Jaka ilość kosmetyków! Jak w drogerii :-P Podziwiam, że przy takiej ilości masz taki porządek :) Takie pojemniczki i koszyczki są bardzo przydatne w łazience, nie dość że ładnie wyglądają to jeszcze są funkcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to fajnie wszystko mieszka! ;) pięknie.
    ja też lubię świeczki, nie tylko do kąpieli, wszędzie gdzie się da :D

    OdpowiedzUsuń
  13. masz tego dużo, ja mam mniej ale i tak wydaje mi się że mam mnóstwo

    zainteresowała mnie ta ramka możesz coś więcej o niej napisać że można z niej muzyki słuchać ale jak? wiem zacofana jestem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo to jest foto ramka a więc powinna być wykorzystana do oglądania zdjęć :) aczkolwiek można na niej i filmy oglądać czy teledyski jak i również słuchać muzyki oczywiście tej którą masz nagraną na karcie pamięci,tam się wkłada kartę i masz różne ustawienie zależy co chcesz możesz sobie też zdjęcia wgrać i Ci przez cały dzień będą się zmieniały na różne które wgrasz :)

      Usuń
  14. Imponująca kolekcja. :-)Zastanawiam się tylko, czy podczas wirowania nie spadają Ci te rzeczy z pralki? :-) No chyba, że to na potrzeby posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co Ty :D wiesz co no mi tak pralka nie wiruje stoi dość stabilnie a piorę codziennie tak więc póki co wszystko się trzyma nawet i lustro a o pralkę jest oparte.

      Usuń
    2. Wow, że to lustro się trzyma. ;-)

      Usuń
  15. połowy nie mam heh ... koszyczki wiklinowe także posiadam i osobiście uwielbiam , włącznie z koszem do prania ...
    muzyka świeczki i gorąca woda mmmm uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ale chyba tylko takie mniejsze :)

      Usuń
  16. ale wszystko pięknie ułożone i uporządkowane nie to co u mnie... wrr chyba czas na porządki kosmetyczne. I fakt masz tego nieziemsko sporo ja nawet w połowie nie mam tyle kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, nastrojowa. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo masz tych kosmetyków. Mnie nawet jedna czwarta tego się nie uzbiera! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak, ja również mam problem z pomieszczeniem się w łazience ze wszystkimi moimi kosmetykami. Po zdjęciach widzę, że nawet używamy 3/4 z nich takich samych :) blog mi się podoba będę zaglądać częściej więc obserwuje i mam nadzieję, ze moje wypociny Cię zaciekawią i również zaobserwujesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko idealnie uporządkowane...Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    ile Ty tego masz! fakt,genialny porządek,ale matko! :ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    genialna fotoramka. nie wiediałam,że można przez nią słuchać muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość ćwiczeń nie wymaga sprzętu są to normalne ćwiczenia na biust. Mój lekarz pozwolił mi też używać takiej sprężyny do rozciągania w dłoniach i hantli 2kg dopóki nie będzie mnie to męczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie widziałam tego wykonania DODY! jestem w szoku,bo calkiem fajnie poradzila sobie z ta piosenka... az bym rzekła ze bardzo mi się podoba titanium w jej wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam odżywkę z Eveline i szafeczkę z szufladkami z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie przechowywanie kosmetyków to istna udręka. Mam za mało miejsca na toaletkę, więc muszę trzymać takie rzeczy w pudełkach...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...