Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

Pejoratywnie o sprayu na komary i osy dla dzieci powyżej 1 roku życia firmy Bros - moja recenzja

Dzień dobry moje gwiazdki :*
Mam nadzieję,że mi wybaczycie ostatnie zmniejszenie liczby postów,póki co początki ciąży mi nie służą nie da się ukryć... choć mam nadzieję,że wszystkie negatywne aspekty niebawem minom :)
Dziś postanowiłam zrecenzować dla Was spray wcale nie tani firmy Bros,który jest dla dzieci powyżej pierwszego roku życia, ów spray dostaliśmy od mojej siostry ponoć idealny na komary i osy, bo Pani w sklepie poleciła,co z tego polecenia wyszło,zapraszam :)

Pejoratywnie o sprayu na komary i osy dla dzieci powyżej 1 roku życia firmy Bros - moja recenzja :

Zdaniem producenta :
Delikatny aerozol o przyjemnym zapachu zapewnia skuteczną ochronę przed komarami i osami do 4 godzin. Można stosować u dzieci powyżej 1 roku życia (zawiera IR3535). Odpowiedni dla osób o delikatnej i wrażliwej skórze.
 
Produkt biobójczy należy używać z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Przed użyciem należy przeczytać etykietę i ulotkę informacyjną.

  
Tak więc rozstrzygnijmy co to jest ten IR 3535 ? :
IR 3535 ester etylowy kwasu (N-n-butylo-)- N-acetylopropionowego :
ZA :
- używany w USA od 1999r.,sprzedawane w Europie,we wczesnych latach 80-tych (w przypadku gdy jest znany jako Merck 3535) i w Azji w latach 90-tych.
- efektywny przeciwko komarom,kleszczom,muchom końskim i zwykłym;
potencjalnie także może odstraszać wszy,pszczoły i osy.
- zarejestrowane jako biopestycyd z EPA,co oznacza,że można go postrzegać jako produkt pochodzenia naturalnego, pomimo,że jest on zrobiony z syntetycznych substancji strukturalnie bazujących na naturalnie występujących aminokwasach (B-alanina).
- wykazuje niższą toksyczność niż inne składniki aktywne.
PRZECIW :
- niektórzy naukowcy uważają czas jego skuteczności jako nieprzewidywalny.
- może zniszczyć plastik,ale w tej kwestii jest daleko w tyle za DEET;
technicznie uważa się go jako "faktyczny nie-zmiękczacz),ale EPA nie pozwoli,aby był określany przez frazę "nie szkodzą odzieży".
IR 3535 powinien wywierać na tworzywa sztuczne minimalny lub żaden wpływ,i powinny być czyszczone zaraz po kontakcie ze środkiem.

 Oczywiście jak to na dobry spray przystało na opakowaniu zgubnie nam szukać składu.

Opakowanie :
Małe,poręczne,zawiera 90ml.produktu.


Sposób użycia :
Przed użyciem wstrząsnąć.
Miejsca narażone na ukąszenia spryskać z odległości 15cm.
Na twarz i szyję nanieść nanieść produkt pośrednio - spryskać dłoń,a następnie rozmasować.
W razie potrzeby dopuszcza się jednokrotne powtórne użycie.

Cena : ok.15-20zł.

Moja opinia :
Najgorszy produkt z którym się spotkałam,zdecydowanie zniechęcił mnie do zakupu innych produktów tej firmy. Nie wiem jak taka firma pozwoliła na wyprodukowanie a cóż dopiero sprzedaż takiego truciciela.
Na opakowanie powinno być przede wszystkim napisane nie używać w domu.
I nie mam tu wcale na myśli pomieszczeń zamkniętych,gdyż ja używałam pierwszy raz na klatce schodowej z odległości sądzę nawet i 20cm.a nie jak producent zaleca 15cm. i mimo że spryskałam lekko nogi mojego małego synka musiałam szybko ewakułować go na dwór ponieważ nie mogliśmy oddychać. Nawet na dworzu czuć od tego sprayu unosił się ten "delikatny zapach",ja trzymajać dwu i pół letnie dziecko na rękach traciłam oddech,mały kasłał i w trybie ratowania życia machaliśmy jak głupi aby ten zapach jakoś się rozniósł i wcale a wcale za dużo go nie użyłam.
Oczywiście później musiałam wietrzyć mieszkanie i przez 3 godziny przeciągu i tak niewiele to dało.
Później ja wypróbowałam jeszcze raz ten środek na swoich nogach na dworzu i efekt był ten sam, nie dało się złapać powietrza, oczywiście już pomijając,że mój mały skarb miał całe nogi pogryzione od komarów a i mnie również nie omieszkały pogryźć.
Jeśli czytam,że jest dobry na rozsmarowanie go na twarz sądzę,że producent się z powołaniem pomylił i spokojnie produkt dorównuje trutkom na myszy,szkoda tylko,iż w tym przypadku chodzi przede wszystkim o żywe (!) dzieci.
Nigdy więcej nie zakupię nic tej firmy a ten śmierdziuch wyrzucam czym prędzej do kosza, niechaj zanieczyszcza powietrze przez kolejne wieki ale gdzieś dalej z dala od mojej rodziny.
Nie wiem czy zdarzyłby się produkt który nie zasłużyłby nawet na ocenę poniżej kryterium czyli 0, ale ten zdecydowanie zasługuje.
Teraz szał na produkty od komarów jest zdecydowanie największy,tym bardziej więc postanowiłam Was przestrzec przed takim bublem,choć nie wiem czy określenie "bubel" w tym przypadku to nie za pozytywne odniesienie.
Oczywiście produkt jest tak świetny dla dzieci,że nawet i kleszcz w rękę mu wszedł tak to chroni.

Jeśli mogę Wam polecić to raczej kremy i fakt faktem różne są opinie stosowania jednocześnie produktów przeciwsłonecznych i produktów od komarów,kleszczy,czy os.
Dlatego ja zdecydowanie poleciłabym najmądrzejszą,czyli stosowanie kremów przeciwsłonecznych 20-30min.przed wyjściem na słońce a kremów przeciw komarom czy innym insektom w czasie późniejszym gdy te komary faktycznie już będą,czyli bardziej koło późnego popołudnia.

Moja opinia : -0

Tym czasem ja Wam życzę miłego dnia i znalezienia odpowiedniego produktu przeciw komarom.
XoXo Wasza Gonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...