Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

Nowość od Plusssz Care Lekkie Nogi - suplement diety - Werner i Wspólnicy - moja recenzja

Dzień dobry :)
Dziś rano obudziłam się z ogromnym przeziębieniem po zostawieniu okna na noc uchylonego, niestety pogoda w świętokrzyskim zapewne taka jak i w pozostałej części kraju,w dzień upały - nocą zaś burze. I niestety w chwili obecnej się kuruje. Muszę przyznać,że mam bardzo kochane dziecko.
Zjadł ładnie śniadanko,później drugie,oglądał bajki,nie nabałaganił,a zabawki jak poprosiłam bez marudzenia posprzątał,dał mamie pospać dwie godziny,oczywiście z przerwami na naprawienie czegoś co aktualnie mu się zepsuło :) ale i tak Jego słodkie mama i tykanie po policzkach wynagradza wszystko. Teraz mój skarb śpi,ja robię obiadek i mam chwilę na napisanie posta.

Miesiąc temu otrzymałam do testowania od agencji WERNER i WSPÓLNICY kolejny interesujący produkt,a mianowicie nowość marki Plusssz - Lekkie nogi,jest to suplement diety wspomagający prawidłowy przepływ krwi likwidując uczucie zmęczenia i ciężkości nóg.
Tak więc osób które agencji WERNER i WSPÓLNICY jeszcze nie poznali zapraszam na ich stronę w linku powyżej :) a sama osobiście Pani Beacie Florek dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu,powiem szczerze zaskoczył mnie :)

Nowość od Plusssz Care Lekkie Nogi - suplement diety - Werner i Wspólnicy - moja recenzja :
Co nieco od producenta :

PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI to wyjątkowy preparat, który w swoim składzie zawiera aż 13 aktywnych składników: wyciąg z ruszczyka, diosminę, rutozyd oraz kompleks 10 witamin. PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI poprawia funkcjonowanie naczyń żylnych oraz skutecznie chroni je przed powstaniem obrzęków i stanów zapalnych. Idealny dla osób cierpiących na niewydolność żylną. Preparat znakomicie regeneruje zmęczone, bolące nogi. W naturalny sposób dba o zdrowie i atrakcyjny wygląd nóg. 
 
Obecność w preparacie PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI trzech substancji aktywnych (diosminy, rutozydu, wyciągu z ruszczyka) zapewnia siłę działania porównywalną z aż trzema monopreparatami.
                                                                                                                   
Bioaktywny wyciąg z ruszczyka – obkurcza ściany naczyń żylnych, likwiduje stany zapalne.
Zmikronizowana diosmina (specjalna rozpuszczalna forma diosminy) – wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne oraz poprawia elastyczność ścian żył.
Rutozyd – zapobiega zakrzepom żył. Poprawia elastyczność naczyń krwionośnych.
 
Wieloskładnikowa formuła preparatu PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI zmniejsza zagrożenie niewydolnością żylną. Preparat likwiduje ból oraz uczucie „ciężkich nóg”.
PLUSSSZ CARE w szczególności powinny stosować osoby wykonujące pracę stojącą lub pracujące na siedząco (w biurze bądź przy komputerze), osoby otyłe, u których zwiększona objętość tkanki tłuszczowej utrudnia odpływ krwi z kończyn dolnych.


Jedno opakowanie PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI zawiera 30 tabletek 


Tabletki wyglądają następująco :

Dawkowanie: 1 tabletka raz dziennie  !

Jedną tabletkę należy popić niewielką ilością wody.

Cena : ok.29zł

Skład :
Kompleksowo dobrane składniki : ruszczyk, rutozyd, diosmina, 10 witamin.
Dokładny skład widoczny jest na zdjęciu :
Moja opinia :
Cena jak za suplement diety wydaje mi się przeciętna.
Starcza również standardowo - na miesięczną kurację.
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się,że jednak moje schodzone,ciężki nogi coś uratuje. A jednak z niektórymi aspektami które zapewnia producent zdecydowanie miło jest mi się zgodzić.
Preparat faktycznie bardzo dobrze regeneruje zmęczone i obolałe nogi.
Widocznych żył faktycznie nie zlikwidował,ale ukrwienie wydaje mi się poprawił.
Oczywiście po miesięcznej kuracji nie ma co spodziewać się cudów,nie mniej jednak odczułam delikatną ulgę,nogi nie są ju tak przeciążone.
W kwestii wizualnej raczej nic się nie zmieniło,natomiast zdecydowanie odczuwam pozytywne aspekty od wewnątrz lepiej mi się chodzi,nie czuje już jakby wlekły się za mną moje stópki i zdecydowanie dane mi jest wybrać się na dłuższe zakupy.
Elastyczność moich nóg jednak pozostała bez zmian.

Moja ocena : 4-

Czy kupię ponownie ? : Nie wiem na chwilę obecną z wiadomych przyczyn nie, natomiast w przyszłości być może się skuszę.
Dziękuję firmie Werner i Wspólnicy oraz w szczególności Pani Beacie Florek za możliwość przetestowania produktu.
Jak i również za tak miłą dzisiejszą wiadomość :)

A Was kochani ciepło pozdrawiam,ciekawa jestem czy stosowałyście i co sądzicie o tej nowości ? Sprawdziły się u Was czy też nie ?

XoXo Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. nie stosuję suplementów jak na razie no może jedynie magnez

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również testuję ten suplement - ciekawa jestem jak ostatecznie u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już różne opinie na temat tego suplementu, większość z nich to takie mieszane uczucia... zastanawiam się jak by się sprawdził przy długim używaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy również mnie to ciekawi,choć sama osobiście nie odważyłabym się stosować tego typu suplementów dłużej.

      Usuń
  4. taka wielka tabletkę to nie wiem czy bym popiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim preparacie, z pewnością przy dłuższym stosowaniu efekty będę bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, nie choruj tylko! Synek faktycznie skarb! A ten preparat być może polecę mamie, przydałoby jej się, po długim dniu pracy często narzeka na ból zmęczonych nóg :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...