Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Trochę prywaty

Witajcie kochani :)
ostatni tydzień zleciał mi nie wiadomo kiedy,zdecydowanie chodzę jak widmo i jestem wdzięczna memu dwu i pół letniemu smykowi za dzisiejszą drzemkę od 6 do 9.
Póki co masa badań przede mną na które oczywiście nie mam czasu...
paczki z wygraną wyślę w tym tyg.po jedną muszę się jeszcze wybrać co nastąpi w czwartek,mam nadzieję,że darujecie,ale jestem lekką perfekcjonistką.
Na moim blogu jak moglibyście zauważyć zamieszanie ogromne,wszystko się zmienia,a że ze mnie niekiedy bywa ciemna masa nie wiem jakim cudem ale wykasowały mi się wszystkie komentarze spod ostatnich postów i te Wasze i te moje.
Dziś zrobiłam banner,sądzę,że jeszcze się coś zmieni,próbowałam zmienić nagłówki,ale oczywiście musiało się coś zaciąć więc będę próbowała dalej.
Dziś byłam u swojego wcześniejszego lekarza bo mojej lekarki niestety nie było,i zapewne większość z Was wie z fb ale nie wszyscy,zostałam drugi raz mamą,znaczy dzidziuś się jeszcze nie urodził,nie mniej jednak już jest i się dobrze dzięki Bogu rozwija :) i oby tak dalej.
Zdjęcie z usg trzyma się już mniej dobrze,bo mój synek jako starszy brat chciał je zatrzymać, postanowił wdrapać się na meble i przejąć zdjęcie młodszego braciszka lub siostrzyczki tak wpatrywał i wycałowywał,że zostało pomięte :) a ja i tak jestem z Niego strasznie dumna najlepszy starszy brat na świecie :) dziś również odebrałam bilety,w sobotę wybieramy się do Gdyni, oczywiście mojego kochanego Sopotu nie ominę :) niestety będzie to tylko tydzień,ale wrócę naładowana pozytywną energią i siłą jaką zdecydowanie daje mi przebywanie z moją kochaną sist :)
Postaram się również zrobić coś dla mam bardziej,lub osób które właśnie mają takie małe dzieciaczki i pokazać Wam moje ulubione miejsce dla stylowych bobasów,mam nadzieję,że się uda :)
Póki co zapraszam na fb,tam zdecydowanie dodaję codziennie fuul info :) : klik.
Jutro postaram się dodać dla Was posta o pewnej nowości od plusssza,oczywiście jeśli najpierw uda mi się w końcu wybrać na badania lekarskie,co niestety z małym synkiem łatwe nie jest.
A na koniec życzę Wam spokojnych snów,a sobie więcej czasu i wyrabiania ze wszystkim :)
Na koniec zdjęcie mojego drugiego kochanego serduszka,kocham nad życie
 XoXo Wasza Gonia

29 komentarzy:

  1. Dziękuję,niektórym jeszcze raz kochane jesteście :) Dobrych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, Kochana! Oby dzidzia rosła zdrowa w Twoim brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej! Kochana gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pozostaje mi złożyć gratulacje :))
    i dobrze,że synek dał pospać, teraz pewnie Ci się sen i odpoczynek przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ciebie!!! i maluszka, bo ma fantastyczną mamusie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję moja śliczna raz jeszcze :)

    jak tu teraz ładnie jest ♥.♥ tak się ociepliło- nagłówek boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim i przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja przyłączam się do gratulacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...