Obserwatorzy

piątek, 4 kwietnia 2014

Projekt denko styczeń - luty - marzec 2014r.

Dzień dobry :*
w związku z faktem, iż w styczniu zużycie u mnie było znikome,a luty i marzec spędziłam częściej w przychodniach i szpitalach także również i denko trochę przesunełam aby gdzieś to się zebrało :)
Tak więc dziś co nieco o moich ostatnich zużyciach,zapraszam :)
 Tak więc :
- Tonik do twarzy Benzacne
najlepszy i w miarę tani - koszt ok.10zł 
tonik bez alkoholu co u mnie najważniejsze,bardzo dobrze radzi sobie z wszystkimi problemami cery
trochę wysusza ale po nałożeniu kremu jest ok,dla cery tłustej idealny
- Odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota Au100 Golden Touch - tester
tester mgiełki otrzymałam dobry ponad rok temu na jakimś spotkaniu blogerek podajże w Rzeszowie, ciekawa aczkolwiek żadnych ani głębszych ani powierzchniowych zmian nie zauważyłam

- Piernikowy peeling cukrowy do ciała Sweet Secret od Farmony
recenzja tu : klik 
 - Patyczki higieniczne Carea
tanie w miarę dobre,aczkolwiek wolę Cleanic
- Tonik do stóp Bergamot White Tea
w  2012roku mój ulubieniec,zdecydowanie warty uwagi aczkolwiek był to prezent i nie mogę na niego ponownie natrafić a szkoda,świetnie odświeża,delikatnie nawilża ale również i nie przetłuszcza ideał na lato,plus za dobry nie nachalny zapach
- Masło do ciała Body Butter Plumeria Fennel - tester
masło już kiedyś otrzymałam od Justynki : klik dziękuję :*
urzekł mnie kolor :) piękny błękit,zapach również ciekawy aczkolwiek wow nie było,dobrze nawilża fajny produkt

- Krem do twarzy Rilastil Deliskin
recenzja tu : klik 
 - Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar
ulubieniec 2013roku : klik 
jedyny produkt do włosów którego zapas zawsze muszę mieć
- Tran firmy Gal
kiepski a szkoda ;/

- Szampon do włosów nadający połysk Deba z olejkiem migdałowym
typowy przeciętniak,słabo czyści więc przy olewaniu włosów się nie sprawdził,ładnie pachnie i sprawdzi się sądzę,że przy codziennym myciu włosów,zużyłam do mycia pędzli i gąbki,jest w miarę dobry
- Płyn do kąpieli Original Source chocolate&mint
uwielbiam <3
recenzja tu : klik
- Płyn do higieny intymnej Protecta
szczerze powiedziawszy nie polubiliśmy się śmierdzi i słabo działa,o wiele bardziej lubię jego ciążowego czerwonego odpowiednika
- Płyn i szampon do kąpieli Balea Kids
płyn dla mojego zucha :) ładny zapach dobrze się pieni,niestety wysuszał zarówno moją skórę jak i dziecka,co zdecydowanie nie powinno mieć miejsca w tego typu produktach,nawet balei zwykłe żele do kąpieli mnie tak nie wysuszyły

Próbki jednorazowe :
- Emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką Biały Jeleń
ulubiona :) już kupiłam jej pełną wersję zużyłam i muszę zakupić kolejną
zdecydowanie polecam
- Maska do włosów zniszczonych Pilomax
działa dobrze choć po jednej próbce efektów za dużo nie zauważyłam tyle że nawilża :)
- Krem na dzień Bandi Anti aging
kremy Bandi bardzo lubię i zdecydowanie muszę w końcu w jakiś zainwestować
nie wysuszył,nie przetłuścił a dał prawie że natychmiastowy efekt nawilżenia lubię :)
- Krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt Ziajka
miałam już i próbki i pełne opakowania produktu krem jak krem dla dzieci dobry świetnie się rozprowadza fajnie nawilża i szybko w miarę się wchłania,u siebie lubię stosować na policzki i szyję

- Flos lek maseczka detoksykująca z glinką krok 1
krok pierwszy zdecydowanie lubię i stosowałam nie jednokrotnie maseczki z glinką się u mnie sprawdzają,natomiast krok drugi ląduje za każdym razem w koszu nie odważyłabym się bo śmierdzi,za bardzo przetłuszcza,wygląda ciut odpychająco delikatnie mówiąc i zawsze coś po nim wyskoczy nie dla mnie więc maseczki na pewno nie zakupię
- Flos lek maseczka intensywnie nawilżająca
zdecydowanie polubiłam,nie na codzień,nie za często ale od czasu do czasu dwa razy w miesiącu przy mojej cerze czemu nie

- Krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia Ziaja dla skóry wrażliwej
szczerze powiedziawszy kiepsko redukuje podrażnienia,nie lubię i nie kupię
- Krem ujędrniający na dzień Ziaja kuracja dermatologiczna z wit.C + HA/P
ciekawy i przyjemny :) daje fajny efekt,skóra wygląda o wiele lepiej wit.C chyba dobrze na nią działa :) chętnie wypróbuję pełen produkt,aczkolwiek pierwszy na liście natychmiastowych niezbędników nie jest
- Krem redukujący trądzik Ziaja kuracja antybakteryjna
fajna - łatwa aplikacja,ciekawy kolor i szybkie wchłonięcie natomiast efektów brak
nie polecam
- Krem wyciszający rumień na dzień/noc Ziaja kuracja naczynkowa
troszkę zadziała,natomiast to działanie jest płytkie po zmyciu kremu cera wraca do wcześniejszego stanu zaczerwienienia,nie kupię
- Krem różany intensywnie nawilżający Ziaja naturalnie na dzień
krem bardzo polubiłam,nie licząc tego z Bandi chyba najbardziej :)
fajnie nawilża i nie przetłuszcza,dobrze radzi sobie z rumieniami i zaczerwienieniami tu duży plus
- Ziaja Nuno żel punktowy przeciw pryszczom
żel chyba w ogóle nie działał,a bynajmniej ja przy długotrwałym jego używaniu żadnych choćby najmniejszych plusów z jego stosowania nie zauważyłam

To byłoby póki co tyle moich ostatnich zużyć,sądzę,że w kwietniu będzie już ich ciut więcej,staram się zużyć wszystkie nawilżacze bo tego właśnie moja skóra po zimnej zimie i braku systematycznego nawilżenia bardzo potrzebuje,szczególnie jeśli chodzi o dłonie muszę wybrać się po dobry krem pękają strasznie,póki co ratuje się bambino i bepanthenem,który poleciła mi Paulinka w szpitalu :) wart uwagi - działa cuda,szczerze nie sądziłam,że krem na odparzenia może się sprawdzić czy zniszczonych dłoniach :)
 Wypróbowywałyście któreś produkty z moich zużyć ?
Jak się u Was sprawdziło,a może znacie świetne ich zamienniki ?
Ja zdecydowanie muszę zabrać się za progres mego bloga,przydałby się oj przydał :)
Miłego dnia :* a ja tymczasem idę sobie umilać chwile :)
P.S. dziś moja kruszyna kończy 2 miesiące jestem happy :O)
 XoXo Wasza Gonia 

15 komentarzy:

  1. Brawo! Świetne denko! Żel OS czekoladowo miętowy i ja uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też polubiłam tą "intymną" emulsję z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam masło Plumeria i do dziś pamiętam ten boski zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za pokaźne DENKO :) A Mała jest wprost śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne dneko!

    a córunia pierwsza klasa;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz bezpośredni kontakt z drogerią z DM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zakupiłam w sklepie internetowym

      Usuń
  7. Pierwszy raz słyszę o toniku do stóp o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy parę razy czytałam aby się upewnić czy aby na pewno dobrze czytam :)

      Usuń
  8. spore denko :) a córa piękna <3 <3
    miło w końcu trafić na blog kogoś ze świętokrzyskiego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) ze świętokrzyskiego nas tu już trochę jest :)

      Usuń
  9. Ale duże to denko :) Miałam chyba tylko płyn Original Source, był nnawet fajny choć wkurzała mnie ta mięta, nie lubię jej w kosmetykach za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w zimie słabo sprawdza ale w lato wręcz kocham do odświeżenia sam miętowy żel z tej firmy,wart uwagi:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...