Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2012

Internetowy Dom Zdrowia - Nowa współpraca

Dziś dotarła do mnie przesyłka od Pana Sławomira Biskupa którego serdecznie pozdrawiam i dziękuję za nawiązaną współpracę.

Pan Sławomir reprezentuje firmę Internetowy Dom Zdrowia,która jest firmą handlową prowadzącą sklep on-line :
http://www.domzdrowia.pl/

W sprzedaży możemy znaleźć rzeczy apteczne jak i te sklepowe,jednak na stronie domzdrowia.pl spotkałam wiele produktów jak dla mnie nowych o których istnieniu w ogóle nie wiedziałam,a szkoda,jednak są również nam te bardziej znane czyli Pharmaceris,Eucerin,Nuxe i wiele wiele innych

Dzięki dzisiejszej współpracy dostałam do przetestowania produkty o których wcześniej nie słyszałam,tak więc mam nadzieję,że się sprawdzą :)


Tak więc wymieniając dokładniej:


Panthenol Forte Ice Effect spray 9% :
Spray jest przeznaczony do pielęgnacji skóry podrażnionej w skutek działania promieniowania słonecznego lub działania innych czynników,zmniejsza pieczenie i swędzenie skóry, intensywnie nawilża i wzmacnia uszkodzony naskórek,przyspiesza i poprawia gojenie skóry.
Nie zawiera PEG ani parabenów.
Opakowanie: 150ml.
Postać: Spray
Producent: Altermed
Przeznaczenie: Opalanie
Cena: W promocji - 19,90zł
Gdzie: tu :
http://www.domzdrowia.pl/139315,panthenol-forte-ice-effect-spray-9-150ml-probki-balsam-jogurtowy.html

Panthenol Forte - mleczko do ciała z jogurtem 9% :
Skutecznie regeneruje suchą skórę.
Zawiera bardzo wysoką zawartość D-panthenolu i kompleksu przeciwstarzeniowego.
Witaminy A,E i F. Bez parabenów.
Opakowanie: pełne 200ml.
Producent: Altermed
Cena: 19,90zł
Gdzie: tu:
http://www.domzdrowia.pl/94311,panthenol-forte-mleczko-z-jogurtem-9-do-ciala-200-ml.html
Ja dostałam parę próbek każda po 5ml.łącznie 55ml.



XL - S Medical Fat Binder tabletki :
Kapsułki medyczne zawierające unikatowy opatentowany kompleks błonnika pochodzący ze starannie dobranych odpowiednich liści kaktusa,wzbogacony witaminą A,D,E.
Opakowanie: Zawiera 60 tabletek
Postać: Kapsułki
Producent: Omega Pharma Poland Sp Z OO
Cena: 49,90zł
Gdzie: tu:
http://www.domzdrowia.pl/93983,xl-s-medical-fat-binder-60-tabletek-20-tabletek-fat-binder-gratis-.html
P.S. Ja dostałam próbki po 20 tabletek.


 Rilastil Intensive - preparat w ampułkach przeciw rozstępom :
Uderzająca kuracja zmniejszająca rozstępy.
Preparat o fizjologicznym pH przywraca skórze właściwe nawilżenie,napięcie i elastyczność.
Pobudza syntezę włókien elastycznych i kolagenowych.
Rozstępy spłycają się, zwężają, a ich kolor upodabnia się do koloru otaczającej je skóry.
Opakowanie: pełne zawiera 10 ampułek po 5ml.
Producent: Rilastil
Cena: 109,61zł
Gdzie: tu:
http://www.domzdrowia.pl/65415,rilastil-intensive-preparat-w-ampulkach-przeciw-rozstepom-10-x-5-ml.html
Ja dostałam próbkę czyli jedną ampułkę 5ml.

Rilastil Aqua Legere - krem nawilżający :
Krem o lekkiej konsystencji. Dwufunkcyjny intensywny system nawilżania.
Do skóry odwodnionej normalnej i odwodnionej mieszanej.
Opakowanie: 50ml.
Producent: Rilastil
Cena: 77,79zł
Gdzie: tu:
http://www.domzdrowia.pl/72597,rilastil-aqua-krem-nawilzajacy-legere-50-ml.html
Ja dostałam próbkę 5ml.


Rilastil Intensive - krem regenerujący do twarzy :
Krem o intensywnym działaniu regenerującym przeznaczony do skóry zmęczonej i odwodnionej.
Redukuje zmarszczki.
Nie zawiera substancji zapachowych ani barwiących.
Opakowanie: pełne zawiera 50ml.
Producent: Rilastil
Cena: 98,96zł
Gdzie: tu:
http://www.domzdrowia.pl/65701,rilastil-intensive-krem-regenerujacy-do-twarzy-50-ml.html
Ja dostałam próbkę 3ml.

Oraz trochę ulotek:

Swoją drogą zaciekawiła mnie ostatnia,choć w sumie to raczej katalog,z produktami dr.Ireny Eris dobranymi do wieku jednak od 35plus więc trochę dla mnie za wcześnie,mimo to są tu takie rarytasy o których nie miałam pojęcia :) :

A teraz zmykam mam nadzieję,że post się uda,piszę go już drugi raz,wcześniej mi się zacieło :(
Więc teraz zmykam zajadać moją kaloryczną kolację,a co należy mi się ;P

 Całuski
Wasza Gonia

27 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda dostałaś :)

    A kolacja, mmmm, mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zazdroszczę chyba też do nich napiszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo kobietki za każdy komentarz,zdecydowanie motywuje mnie to do dalszego pisania buziaki dla Was :***
    Ewelka mniam ale ile później zrzędzenia,że tu i uwdzie się przybrało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ współpracy i strasznie zazdroszczę tabletek "XL-S MEDICAL".Ale smaczna kolacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski wybielające są teraz w promocji w rossmanie ;) za 50 zł :) Więc jak jesteś chętna to biegnij! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno opakowanie mi starcza na 4 wybielenia :) jednak pierwsze opakowanie na 2 napewno Ci starczy :) Jak nie na 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na czas kuracji najlepiej zrezygnować z kawy i później jeszcze kilka dni jej nie pić. No ale pewnie efekt by utrzymał Ci się krócej po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)
    Miłego testowania:0
    ooo co za pyszności

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nowej współpracy, mam nadzieję, że będzie owocna:)
    A na Twoją kolację to aż mi ślinka cieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków testuj, testuj i napisz nam więcej o ich działaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuję kochana i Wam wszystko napiszę, trudności widzę z tym spreyem bo ja się nie spalam, ale przy najbliższej okazji spalenia się kolejnego mojego małżonka będę miała na kim wypróbowywać :)
      Trzeba tylko poczekać aż się spali po raz kolejny nie słuchając żony kochanie posmaruj się kremem z wysokim filtrem :D

      Usuń
  14. Z resztą wczoraj marudził,że ja tyle dostaje a On biedny nic to akurat mu trochę dam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam RILASTIL-u jak byłam w ciąży. To był balsam na rozstępy. Nie wiem, czy to za jego sprawą, ale żadne mi się nie pojawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju zazdroszczę ja mam pełno.

      Usuń
  16. koniecznie daj znać jak się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  17. super paczka :)
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy, daj znać jak się sprawdzą produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też pierwszy raz widzę te produkty.
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo :)
    Na pewno niebawem napiszę co o nic sądzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo super :) pierwszy raz słyszę o Dom Zdrowia ;)
    czekam na opinie
    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...