Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2012

Prezent z okazji chwilowego braku okazji od Ziuzi2121 :)

Witam wszystkich bardzo późną nocą,z faktu iż jest już pora na smaczny niezobowiązujący do odpoczynku jak to zwykle bywa sen postaram się szybko,zwinnie i przyjemnie napisać Wam nie długiego posta związanego z dzisiejszą niespodzianką od mojej kochanej Justynki czyli Ziuzu2121 z blogu niektórym już znanym Szkatułka: http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
Chciałabym Was zaprosić na rozmowy nocą,ale że rozmowy polegają przeważnie na dialogu a pisać mogę tylko ja mam nadzieję,że zjawi się mimo wszystko grono jakiś paru miłych komentatorek lub tudzież komentatorów :) z góry serdecznie pozdrawiam i dziękuję za każdy wpis :)
Nie przedłużając oto jaką niespodziankę dostałam dziś od Justynki :

Od lewej:
Pomadka która w okresie letnim zagościła w mojej lodówce ponieważ tak jej było gorąco że prawie jej nie ułamałam jak używałam.
Olejek Isana na który ostatnio polowałam podczas wspólnej wyprawy zakupowej jednak był wyprzedany,więc kochana Justynka zakupiła mi go z Rzeszowa.
Przyznaje z ręką na sercu że o niczym nie wiedziałam :)
Masło do ciała Body Butter o nieziemskim zapachu ;)

 To są same dobroci kierowane w stosunku co do mojej osoby i jestem niezmiernie szczęśliwa :)
Oczywiście standardowo się poryczałam jak przeczytałam liścik :)
Jednak pragnę bardzo gorąco podziękować Justynce i mocno wyściskać.
Sprawiłaś mi niespodziewany,bardzo uroczy prezent dziękuję :*******

Całą resztę pozdrawiam i zapraszam do komentowania buziaki :***
Wasza Gonia

8 komentarzy:

  1. Strasznie miły gest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo skarbie mega niespodzianka :)
      Ja już padam więc idę spać buziaki odpoczywaj :*

      Usuń
  3. Też mam ten olejek z Isany, jednak na razie muszę wykorzystać inny żeby go zacząć używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) uwielbiam prezenty bez okazji

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :D pomadka z celii jest boska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...