Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Lakier do paznokci Paese nr.190-granat - recenzja.

 Lakier firmy Paese otrzymałam na spotkaniu świętokrzyskich blogerek od firmy Paese za co serdecznie dziękuję,bardzo miło mi było testować ten lakier jak i teraz nosić go na swych paznokciach na codzień w te zimniejsze jesienne dni :)
Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o firmie serdecznie zapraszam: www.paese.pl.
Lakier do paznokci Paese nr.190 - recenzja:
 Oto jak prezentuje się na dłoni,mam nadzieję,że i Wam kolorystyka przypadnie do gustu :-)
Opakowanie: szklane,kwadratowe,lakier posiada wygodny pędzelek.
Pojemność: 9ml.
Kolor: granat nr.190
Krycie: dość dobre,ja nałożyłam dwie warstwy.
Wysychanie: lakier dość szybko zaczyna wysychać już podczas nakładania,jednak do całokowitego wyschnięcia potrzeba niestety dużo czasu.
Trwałość: na moich paznokciach zaczął odpryskiwać pod koniec piątego dnia,więc trwałości zaliczyłabym do dosyć dobrej.
Seria: VI
Cena: 14,90zł
Dostępność: tutaj: sklep.paese.pl.
 Moja opinia:
Lakier  Paese daje dobre krycie,kolor błyszczy przez cały czas co daje efekt idealnie zadbanych świeżo umalowanych paznokci. Kolor na początku mnie troszeczkę odstraszył,jednak w okresie jesiennym z moim ciemnym płaszczem doskonale się komponuje.
Okres wytrzymałości na paznokciach dość długi.
Jedyny minus jaki mogę mu dać,to chyba ten,że za szybko zaczyna wysychać na paznokciach w czasie nakładania,więc mniej sprawne osoby lub te bardziej dokładne i wolniej nakładające lakier mogą być lekko zawiedzione,za długo jednak pozostaje miękki i za długo trzeba czekać aby przejść do codziennych czynności aby się gdzieś nie zarysował lub nie starł.

Moja ocena: 5/6
XoXo Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się tego typu kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery paese za ich piekne intensywne kolory...ja mam czerwien i fiolet obserwuje fajny blog zapraszam do nie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest świetny, pasuje do teraźniejszej
    pogody :) / Berry

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam na imię Ola i jestem z kielc zapraszam na mojego bloga
    http://vivalaglam96.blogspot.com/
    fajny blog,3
    ps kiedy spotkanie blogerek

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim osiedlowym sklepie "spozywczym" są te lakiery za 10 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór babeczki :-) http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/2012/10/babeczka-na-tacy-nominacja-do-so-sweet.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...