Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

Tag: Październik miesiącem maseczek cz.1 - maseczka peel off zwężająca pory Yves Rocher

Zgodnie z programem tagowym w jaki postanowiłam się "zabawić" ;) czyli tag: październik miesiącem maseczek jest to moja pierwsza maseczka jaką postanowiłam przemycić do tej zabawy.
Maseczkę mam od Justynki mojej kochanej: szkatulka-ziuzia21.blogspot.com dziękuję bardzo :****
Zbierałam się do niej i zbierałam,a zebrać się jakoś nie mogłam,wreszcie nadszedł jej czas:


Martwe komórki naskórka, zanieczyszczenia i sebum skutecznie są usuwane. Pory są zwężone, skóra wygładzona i oczyszczona.

Składniki aktywne: wyciąg z zielonej herbaty zwęża pory, wyciąg z mięty ma działanie odświeżające.

Stosowanie: na twarz i szyję, rano lub wieczorem, 1-2 razy w tygodniu.

Jak stosować: rozprowadzić cienką i jednolitą warstwę żelu na twarz, omijając okolice oczu, ust, brwi i nasady włosów. Pozostawić na 15 minut.
Aby zdjąć maseczkę należy delikatnie odkleić brzegi maski następnie ściągać maseczkę, zaczynając od brody. Usunąć pozostałości maseczki żwilżoną gąbką i osuszyć skórę chusteczką.
Stosować w zależności od potrzeb i stopnia zanieczyszczenia skóry.

Na zdjęciu powyżej widać połowę żelu jaka była w opakowaniu,na zdjęciu poniżej ja chwilę po nałożeniu maseczki na twarz :
Twarz mi się mega mega świeci co nawet i mój mąż zauważył i pytał co ja znowu nakładam ;)
Maseczka po zdjęciu z twarzy wyglądała następująco :
Efekty ? :
Odczuwalne ściągnięcie i uelastycznienie skóry twarzy,skóra po tej maseczce zdecydowanie się nie świeciła a tego "efektu błysku ;)" obawiałam się najbardziej. Maseczkę uważam za dość dobrą, większość zapewnień producenta zostało spełnionych. Pory zostały zwężone,skóra wygładzona i w pewnym stopniu oczyszczona,dlaczego w pewnym ? A to dlatego,że wyglądała na oczyszczoną,martwe komórki może i delikatnie usuneła,ale nie wszystkie a co do sebum to bym polemizowała. Podsumowując jestem zadowolona,że mogłam ją wypróbować,jednak jakiegoś efektu dużego na mnie nie zrobiła,więc nie sądzę,abym ją zakupiła w takiej cenie jaka jest.

Cena pełnego produktu : 42zł
Gdzie?: tu: www.yves-rocher.com.pl.

Na miły początek dnia jeszcze dla Was :
 
XoXo Wasza Gonia

9 komentarzy:

  1. chętnie bym wypróbowała, szkoda że jest taka droga ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda szkoda,ale polecam byś do nich napisała wprawdzie produktów całych nie dają ale sadzę,że próbki do przetestowania powinni.

      Usuń
  2. no droga ta maska.
    U mnie w niedziele kolejne podsymowanie maseczkowego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  3. Raczej nie używam maseczek i boje się takich zasychających, mam wrażenie, że się nie odkleją ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) albo,że je trzeba będzie zdrapywać :) jednak przy tej nie ma żadnych problemów,prawie sama się odkleja.

      Usuń
  4. A ja uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki,szczególnie te,które zasychają,przez co nie można wykonywać żadnych ruchów mimicznych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena wysoka. Cóż mogę dodać, nie widziałam jeszcze u nikogo tej maseczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...