Obserwatorzy

czwartek, 4 października 2012

Purple Heart czyli ręcznie wykonana musująca kostka kąpielowa - recenzja.

Hello ;)
Korzystając z chwili gdy mój mały poszukiwacz przygód wreszcie padł ze zmęczenia i słodko sobie śpi w łóżeczku postanowiłam napisać Wam moją recenzję musującej kostki kąpielowej Purple Heart o której ostatnio wspominałam :) Kostkę dostałam ostatnio od Ziuzi: klik :)
Za co ogromnie dziękuję kochana :* Bardzo miły i niespodziewany prezent :)


Purple Heart - ręcznie wykonana,musująca kostka do kąpieli - recenzja:

Działa zmiękczająco i wygładzająco na skórę,odpręża i relaksuje.
Umieścić kostkę w wannie z ciepłą wodą,musując uwolni aromat owoców.
Nie testowane na zwierzętach (!) :)
Opakowanie zawiera 40g.produktu.
Producent: S-ATEA d.o.o. Chorwacja

Skład:
Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Aqua, Perfume, Coumarin.
Data ważności:
24 miesiące od otwarcia.
Kostka po otwarciu:
Kostka po wrzuceniu do wody:
Zdjęcia zrobione mniej więcej co minutę:
Moja opinia:
Jak widzicie kostka musuje bardzo szybko,oczywiście im cieplejsza woda tym sądzę szybciej jej nie ma,ale do 5minut nie dotrwała. Zawsze sądziłam,że kostki tego typu mają to do siebie że musują i rozkładają się mniej więcej koło 15-20 minut,i dozują nam przyjemności kąpielowe :)
Kostka nie działa ani zmiękczająco (chyba,że przy dłuższym przebywaniu w kąpieli,ale moim zdaniem wtedy to już zasługa wody) ani wygładzająco,za to z ostatnimi zapewnieniami producenta się w 100 procentach mogę zgodzić. Kostka musując uwalnia aromat owoców,przez co odpręża i relaksuje. Ja zdecydowanie poczułam się zrelaksowana i odprężona po kąpieli z tą kostką,nie wysuszyła mojej skóry ale nawilżyć,czy też zmiękczyć też nie. Ładnie wygląda (w opakowaniu:)) ładnie pachnie,bardzo świeżo,słodko i owocowo przez co kąpiel na prawdę jest bardzo przyjemne szczególnie gdy dodamy do niej świece i chwile ciszy jak to ja mam w zwyczaju ;)
Jestem zadowolona z tego produktu,mimo tego,że zachwycił mnie tylko zapachem.
Nie wiem czy zakupię ponownie,nie orientuję się w cenie takich kostek,ale gdyby cena nie była nadto wygórowana sądzę,że tak,miły dodatek do kąpieli :)
 
Moja ocena: 4-/6

Ceny niestety nie znam gdyż,był to prezent,ale jeśli ktoś z Was wie gdzie można te kostki zakupić i w jakiej mniej więcej cenie będę wdzięczna za informacje :)

XoXo Wasza Gonia

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...