Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Szybki haul streszczenie dnia :)

Witajcie kochane :)
Dziś taki szybki jak dla mnie wyjątkowo post :)
Szybki haul,szukałam szukałam jakiegoś sweterka i niestety dziś nic nie znalazłam obeszłam większość przyzwoitych sklepów i odstraszały ceny albo jakość materiału,niestety nawet h&m mnie zawiódł delikatnie i sukienki nie znalazłam ;/
Ale na koniec wstąpiłam do tesco w którym są ubrania f&f i tam znalazłam ostatnie ponczo które było w przecenie i z 79zł kosztowało 39,50zł :) a że była to miłość od pierwszego wejrzenia nie mogłam nie kupić. W sumie inne zakupy to ulubiona herbata,smakołyki i naklejki dla malca więc wstawie tylko zdjęcie swoje w owym ponczu,pozdrawiam.
Kocham przeceny :D
Swoją drogą znalazłam też w dziale spożywczym olej z orzechów włoskich i jego cena nie przekraczała 20zł,szkoda że ja już swój kupiłam trochę przepłacając i płacąc koło 35zł czy nawet i więcej dlatego jednak polecam duże markety można zdecydowanie zaoszczędzić.
XoXo Wasza Gonia

7 komentarzy:

  1. Super ponczo, ładny ma kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jest to ponczo :) sama bym takie chciała ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zakup, ale nie przepadam za golfami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ślicznie wyglądamy:)
    Ja również poluję na jakiś rewelacyjny sweterek,ale jeszcze nie znalazłam tego jedynego;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ślicznie wymęczona po całym dniu zakupów ale dzięki :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...