Obserwatorzy

czwartek, 10 stycznia 2013

Sweet Secret Czekoladowe masło do ciała Farmona ciemna czekolada i orzech pistacji - Recenzja.

Hello :O)
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje czekoladowego masła do ciałka firmy Farmona.
Masło otrzymałam dzięki uprzejmości miłej i sympatycznej Pani Beatki,która wyszła z tak przyjemną propozycją,i choć zapach żelu z tej samej serii i o tym samym zapachu nie urzekł mnie zapachem to masłem jestem wprost oczarowana,zdecydowanie zasługuje na porządną recenzję na którą też Was kochani zapraszam,produkt jest na prawdę rewelacyjny dziękuję więc tym bardziej Pani Beacie Florek i firmie Werner i Wspólnicy : www.werner.pl - ZAPRASZAM :)
Farmona : www.farmona.pl - ZAPRASZAM :)
Sweet Secret Czekoladowe masło do ciała  Farmona ciemna czekolada i orzech pistacji - Recenzja :
Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji.
Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza i wyszczupla ciało, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu.
Opakowanie zawiera 225ml. produktu :)
Skład:
Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclomethicone, Cera Alba, Parfum, Propylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pistachia Vera Seed Extract, Acrylates /C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, CI 19140, CI 14720, CI 42090.
Moja opinia :
Najlepsze masło jakie miałam przyjemność stosować,choć ten zapach w żelu mnie na swój stopień odpychał to w tym maśle nie był aż tak wyczuwalny,znaczy był ale jakoś przyjemne odczucia wywoływał :) ...bardziej przyjemne. Zapach w tym maśle jest naturalny,ciepły,w sam raz na taki zimowy okres jaki mamy teraz za oknami,otula naszą skórę nie tylko przyjemnym zapachem a także idealnie wręcz nawilża,szybko się wchłania,dobrze i szybko rozprowadza i choć masło jest zimne to w ciepłym domu po kąpieli jakoś się tego aż tak nie odczuwa bo lekkie chwilowe chłodzenie jest nawet przyjemne i dodaje jeszcze lepszych wrażeń przy stosowaniu ;)
Opakowanie jest bardzo przyjemne,poręczne i nawet można go nosić w większej kobiecej torebce.
Z całą przyjemnością wypróbowałabym jeszcze inne masła tej firmy ponieważ po wypróbowaniu tego uważam,że faktycznie warto. Skura jest kusząca na swój sposób i delikatna jak aksamit, uwielbiam wąchać to masło po nałożeniu i wchłonięciu,wchłania się szybko i nie brudzi ubrania.
Dodatkowym plusem jest wydajność,ponieważ niewielka ilość wystarcza nam na wysmarowanie sporej części ciała i do tego cena jak na jakoś moim zdaniem świetna.

Tyle masła starcza mi na wysmarowanie całych nóżek,włącznie ze stópkami,kolanami czy udkami ;)
I nawet niekiedy zostaje trochę na rączki :
Zdjęcia nóg po wysmarowaniu nie mam bo w tym świetle wyszło kiepsko,zrobiłam więc rąk :) :

Jak widzicie nie zostawia nie przyjemnej warstwy typu oliwkowego jak niektóre produkty i nie świeci się jak inne masła które bardziej przypominają balsamy,świetnie się wchłania,zapach pozostawia na długo,przez co sen jest jeszcze przyjemniejszy a do tego dobrze nawilża.

Cena: 13,50zł w sklepie Farmony: sklep.farmona.pl.
Możemy je jednak znaleźć w sklepach kosmetycznych np.natura czy rossman.
Ja taki zestaw jaki miałam przyjemność stosować spotkałam w naturze,więc z dostępnością jest ok.
Zestaw kosztował w granicach 26-29zł.
Moja ocena: 6/6

A jutro... zapraszam na wyczekiwany przepis na muffiny,ostatnio robiłam,więc mam więcej zdjęć i opowiem Wam co znajduje się w paczce którą idę rodzinnie rozpakowywać,tym czasem życzę przyjemnie spędzonego wieczoru,miłości,spokoju i szczęścia buźka kochani :****
XoXo Wasza Gonia

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mmmm...i jak się sprawdza ? Jakbyś pisała recenzję z chęcią przeczytam :O)

      Usuń
  2. masło musi pięknie pachnieć lubię takie masła ale tylko zimą ;) latem mnie dusza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze moje z tej firmy,a że jest zima to korzystam ile wejdzie ;) Pozdrawiam :**

      Usuń
  3. :) Świetne recenzja, nie miałam okazji używać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo miło słyszeć takie słowa :**

      Usuń
  4. lubię zapach czekolady, więc pewnie by mi podpasowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masełka, ciekawa jestem jeg zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię masła Farmony :-) Ogólnie uwielbiam masła, wole od balsamów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) wcześniej byłam za masłami z Bielendy ale te ewidentnie podbiły moje serce :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie konsystencje i te mzapachy!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki Farmony mają cudowny zapach. Tego masełka jeszcze nie miałam ale sobie wyobrażam jak musi pięknie pachnieć :)
    Fajny blog:) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Denkowałam je w grudniu, jestem oczarowana zapachem! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham czekoladowe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam to masło za zapach i działanie ;) jest na prawde warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale mnie kusi to masełko... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie miałam nic z tej formy i chyba czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam ten zestaw w prezencie na Mikołajki i czeka na swoją kolej do recenzji :) Mnie jakoś mocno ten zapach nie przeszkadza, ale przy moim lubym nie mogę go używać, bo go drażni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...