Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Wczorajszy kobiecy szał + paczka od mojej Iwonki.

Hello :)
Jak tam piękne ? Jak Wam minął weekend ? Mam nadzieję,że szczęśliwie,przyjemnie i owocnie ;)
Ja wczoraj wybrałam się z moimi dziewczynkami czyli Ulą i Ewel do Margarity Starachowickiej na pizze,trochę słodyczy,drinków i sheika pistacjowo-waniliowego który był wprost wyśmienity.
Niestety,że ciemna masa ze mnie i bez aparatu zapominam o zdjęciach tudzież za dużo ich nie mam i mam tylko z drugiego miejsca do którego się wybraliśmy czyli pizzerii w której ostatnio byłam z moją kochaną Justynką : szkatulka-ziuzia21.blogspot.com na przepysznej białej kawie :)
Dla mojej kochanej Justynki jeszcze pare zdjęć ciuszków które dostałam od mojej kochanej siostry za które dziękuję jeszcze raz mój skarbie:****
Moja chyba ukochana ze Stradivariusa uwielbiam :) 
Błękitna Sixth Sense :
Marks & Spencer :
Jackpot :
Carry :
Carry :
Londsale :
Montego :
SHN Fashion :
Clock House :
Mexx :
H&M :
Cubus :
A teraz co dostał mój synek :
I kolejny prezent dla mojego synka od taty na urodziny
(które dopiero 26:)) :
 A tak dziś zasnął mój skarb (po odłożeniu go do łóżka i przykryciu kołdrą) :
Tak idealnie widzicie,to nie to łóżko ;D a jego wyglądało tak (został tylko misiek i picie) :
A teraz uwaga ...taki słodziak z mojego syna ... ;)
 i mały podrywacz ;D
Kocham nad życie tego mojego skarbka :****
Swoją drogą wczoraj przed wyjściem wypróbowałam z wielką chęcią i jeszcze większym nastawieniem na "WoW" słynny Batiste Lace i zdecydowanie nie polecam.
Moje włosy cudownie pachniały,były świetnie napuszone i całe białe niczym w kurzu :(
Ale cóż...testowanie to testowanie więc zanim Wam napiszę recenzję jeszcze dam mu szansę.
A teraz zmykam na ciepłe ciasto dziękuję za wytrzymałość,że dotarliście ze mną do końca tego postu :)
XoXo Wasza Gonia

13 komentarzy:

  1. Wow...Gosia - piękne rzeczy dostałaś od siostry :)
    W szczególności podoba mi się :
    - sukienka ze STRANDIVARIUSA
    - sukienka ze Sixth Sense
    - sukienka M&S
    - bluzka SHN Fashion
    - bluzka Clock House
    No piękne te rzeczy są,niech Ci się dobrze noszą:)
    A Rafałka ciocia rozpieszcza,również dostał dużo ślicznych rzeczy :*
    DZIĘKUJĘ za ten post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę kochana i zapraszam teraz na szarlotkę z bitą śmietaną i ew.czerwone Martini :)

      Usuń
  2. Ta błękitna sukienka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona idealnie wygląda na ciele :) uwielbiam ją :D

      Usuń
  3. Rowerek przykuł szczególnie moją uwagę, myślę o takim dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z sową bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza kiecka i sowa wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile dobroci :)
    Ta żółta sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ;)
    Zapraszam Cię serdecznie na konkurs organizowany u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z pewnością skorzystam :D :*

      Usuń
  8. Sukienka numer 1 jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...