Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Yankee Candle Sun&Sand - świeczka zapachowa od Świata Zapachów - moja recenzja

Dobry wieczór :)
dziś przygotowałam dla Was recenzję świeczki Yankee Candle Sun&Sand którą miałam możliwość otrzymać na Rzeszowskim spotkaniu blogerek z okazji dnia kobiet,co nieco o spotkaniu tu : klik.
od internetowego sklepu Świat Zapachów,zapraszam : swiatzapachow.pl.
Dziękuję firmie za możliwość przetestowania produktów jakie mają w swej ofercie,dziś kolejna recenzja Yankee Candle na moim blogu :)
Jak wiecie Yankee Candle można zarówno pokochać jak i znienawidzić,ja jestem zdecydowanie w grupie miłośników,szczególnie tych woskowych :D nie mniej jednak dziś dla od miany co nieco o innym asortymencie,równie urokliwym czyli świece...


Yankee Candle Sun&Sand - świeczka zapachowa od Świata Zapachów - moja recenzja :
Co nieco od producenta :
SUN & SAND – Powiew egzotycznej morskiej bryzy o woni słodkiego kwiatu pomarańczy, drzewa cytrusowego, świeżej lawendy i sypkiego piżma.

Rodzaj produktu : Sampler
Linia zapachowa : Świeże
Czas palenia / trwałość : do 15h
Średnio złotych na 1h palenia : 0,60zł
Linia kolorystyczna : Biele i beże
Kolor : Ciemny beż wpadający w jasny brąz
Ilość knotów : Jeden knot
Waga / pojemność : ~50g. (netto 49g.)
Seria / wersja : Housewarmer

Cena : 9zł (plus koszty wysyłki)


Jak widzicie świeczka się u mnie trochę paliła,na początku zużycie było znikome,
nie straszne jej nawet były akcje gaszenia przez mojego skarba :) bo co to za świeczka która pali się tak wiele godzin i nie gaśnie ? ;)
Niestety pod koniec spalania,tak efektownie już nie wyglądała :(
Moja opinia :
Świeczka prócz czasu palenia niczym szczególnym mnie nie urzekła.
Zapach był lekko wyczuwalny i robiła klimat :) i tu duże plusy,natomiast pod koniec nie wyglądała dobrze i wylała się przez co koniecznie musimy postawić ją na jakimś talerzyku czy spodeczku.
Szału we mnie jednym słowem nie wywołała,choć zdecydowanie czas palenia jest o wiele większy a niżeli podobnych kształtem świec innych firm.

Czy kupię ponownie ? Raczej nie.

Moja ocena : 3-/6

Teraz odbiegając od tematu ciekawa jestem jak Wam mija ten majowy czas ? :)
Dziś jak wspominałam na fejsie zrobiłam zdjęcia sukienki weselnej :)  może całość nie prezentuje się tak efektownie jak i na mnie natomiast w kiecce się zakochałam i chwała małżonkowi za to,że patrzy na te okna wystawowe,bo ja jak idę na spacer myślę chyba o Bożym świecie ;D
bez Niego zdecydowanie nawet bym Jej nie zobaczyła,dziękuję :***
Póki co jedyne buty jakie w domu do niej znalazłam to te,wiec na chwilę obecną jestem na etapie poszukiwania idealnych butów,niestety żaden sklep internetowy mnie nie urzekł :(
Ostatnio odwiedzili mnie moi kochani przyjaciele :) czyli Renia,Jarek i ich córeczka Wikunia :)
czas zleciał bardzo przyjemnie i szybko. Dziś za to niespodziewanie dzień poprawili mi nasi przyjaciele tym razem Gosia i Rafał,dziękuję kochani :*** na jutro zaplanowaliśmy grilla na malowniczej Starachowickiej lubiance,zobaczymy jak pójdzie tym razem :)
Życzę Wam miłego dnia... a względem mojego odchudzania i zdrowego trybu odżywiania, na śniadanko uraczyłam się smakowitą sałatką,przepis możecie znaleźć tu : klik ja zamiast mozzarelli użyłam fety,która mi chyba bardziej pasuje pyyycha :)
Po śniadanku na obiad lekka i zdrowa zupa warzywna,na deser truskawki,drink bananowy...
potem muffiny,proste,pyszne i szybkie,niestety z połowy składników,bo mąki zabrakło wychodzi równo sześć :) polecam ... ulubione muffiny - przepis...
i na koniec sheik lodowy o smaku karmelowym,kanapeczka od małżonka i herbatka :)
Tak więc dziś jak widać jem za dwoje,ale wyciągam wnioski i idę ćwiczyć :) buziaki słonka :****
XoXo Wasza Gonia 

















15 komentarzy:

  1. Te świeczki trzeba palić w takich malutkich, szklanych opakowaniach specjalnie kształtem przystosowanych do świeczki ;) Wtedy dłużej utrzymują kształt i się lepiej palą ;)
    Sun and sand mi też nie przypadło do gustu, ale zapewniam, że inne zapachy są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,nie mniej jednak głupotą wydawało mi się kupienie szklanego pojemnika na samplery na wypróbowanie. Jestem miłośniczką wosków :) a tyle ile się paliła zdecydowanie było aż nadto.

      Usuń
  2. No i się doczekałam tej sukienki :)
    Jest bardzo ładna,ale ja wybrałabym do niej zupełnie inne buty,no i...Nie zakładałabym czarnego paska :)

    P.S Chciałabym mieć taką motywację do odchudzania,co TY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie zakładam pasek dodaje uroku i był przy sukience (to nie mój):) a butów szukam bardziej cielistych.

      Usuń
  3. zakochałam się w tej sukience:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, kolorek bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. te świeczki są widzę bardzo popularne-muszę mamie kupić na urodziny bo ona się lubuje w takich rzeczach-ja się jeszcze nie zaraziłam :)
    śliczna sukienka i buty,będziesz ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yankee candle to moje marzenie od dłuższego czasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie kiedyś sprawić taką świeczuchę :) na razie stawiam na woski! miałam S&S i był bardzo przyjemny :) pewnie ciut intensywniejszy niż świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienka. Buty nie w noim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach klimatyczny, ale rzeczywiscie lekki dosyć, troche nie moj styl :) a sukienka cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...