Obserwatorzy

wtorek, 26 sierpnia 2014

10 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Hello :)
tydzień minął mi nie wiem nawet kiedy,tyle spotkań,wycieczek i miłych rodzinnych chwil nie było dawno oj dawno :)
Bardzo przyjemnie było nad Zalewem Mostki
 część kobieca leniuchowała na kocu :)
i wspólnie się bawiła :
robiliśmy dużo zdjęć jak to mama lubi najbardziej :)
Moja Lula <3
część męska natomiast spędzała czas aktywnie i twórczo,budowali wspaniałe zamki i fortece ...
Tata najlepszy usypiacz forever !
Byliśmy również w Wąchocku :
 Mały Lewandoś <3
Odwiedziliśmy Kielce,niestety nie było to wycieczka krajoznawcza - byliśmy u lekarza - wszystko ze wszystkimi dobrze dzieciaki zdrowe :) a rodzice szczęśliwi :)
 lubię podróżować z moimi szkrabami,pół godzinki i zasypiają :)
chociaż,nie inaczej Oni zasypiają wtedy kiedy mamy zaraz wysiadać :D
W drodze powrotnej jechaliśmy dłużej za to piękniejszymi trasami,
byliśmy na Św.Katarzynie podajże :) widoki piękne jedno z cudowniejszych widoków w Świętokrzyskim :) moje ulubione
 i nie wiedzieć czemu wracaliśmy jakimś "zadupiem" czyli coś okolice Tarczku wyjeżdzając z Rzepina - nigdy więcej,choć nie powiem takich dróg nie widziałam nigdzie :
 bobasy na całe szczęście spały :) a my myśleliśmy,że się zgubiliśmy
Odwiedziliśmy nasz Zalew Lubianka
 Mój kochany małżonek <3 :*
 nasza królewna <3 :*
 i królewicz <3 :* w szałasie...
komarów co niemiara :(
więc szybko się zmyliśmy,w aucie okazało się,że kopciuszek zgubił lakierka,
na całe szczęście gdy tata wrócił się szukać,piękna i sympatyczna Pani nam oddała znalezioną zgubę :) dziękujemy :)
Kolacje w tym tygodniu były najmilsze - wspólne :)
 najlepsze omlety na świecie robi mój mąż :*
odkryłam pyszne soki do drinków,soków i tp.z biedronki za niecałe 4zł
czerwony jest mega aż żałuję,że zakupiliśmy tylko po butelce :(
relaksowałam się ile mogłam a to dzięki prezentowi od mojej Justynki i mego małżonka :* :*
odwiedziła nas jak mówiłam rodzinka,Laurka ciocią była zachwycona,nawet jej mama była nie potrzebna,bawiła się super !
składaliśmy Rafałową półkę na zabawki :
no dobra mąż składał,ja wcinał pyszne lody które mi zakupił :)
fakt faktem wszystko jest świetnie złożone a młody zadowolony.
Moimi ulubieńcami w tym tygodniu były :
peeling,którego ma się ochotę tylko zajadać od Full Mellow
oraz olej kokosowy,wielofunkcyjny - zdecydowanie :)

A jak Wam minął ten tydzień ?
Pozytywnego kochani :o)
XoXo Wasza Gonia 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wycieczki za miasto :) Chwila relaksu to jest to, co potrzebuje każda z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia a nad tymi syropami się zastanawiałam dzisiaj ale mały wybór był

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas były tylko te dwa ale kokosu bym już nie poleciła średniaczek

      Usuń
  3. sliczne dzieciaki, ale córcia najpiekniejsza ;) taka słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje tygodnie w zdjęciach! :) I mam ten olej już na wykończeniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) jak stosowałaś ? Bo go duuuużo :) ja niestety do włosów nie mogę,ale w końcu sama natura i max możliwości :)

      Usuń
  5. Kolejny intensywny a za razem fantastycznie spędzony tydzień za Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Szczególnie te z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pozytywny mix :)
    Moje dzieci uwielbiają podróżować, wytrzymują nawet bardzo długie trasy, troch drzemią, trocha czytają, śpiewają...
    Słodkie dzieci masz, fajna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, słodkie maleństwo

    OdpowiedzUsuń
  9. Soki do drinków muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...