Obserwatorzy

wtorek, 5 sierpnia 2014

Nowa współpraca z firmą Fitomed

Dzień dobry kochani ;*
u mnie na chwilę obecną,cały dom gości,nie wiem za co się złapać i staram się korzystać z każdej wspólnej rodzinnie spędzonej chwili,dwa dni temu były chrzciny naszej najmłodszej królewny,o wszystkim napiszę za parę dni,dziś szykuję się do zwiedzania pięknych zakamarków świętokrzyskiego czyli dziś chyba muzeum wsi Kieleckiej w Tokarni.
Kto był, kto widział ? Ja byłam ale było to naście lat temu i mało pamiętam,mam nadzieję,że będziemy się świetnie bawić a pogoda nam dopisze.
Dotarła do mnie przesyłka od Pana Dominika Sołowieja z firmy Fitomed :
www.fitomed.pl - zapraszam serdecznie :)
Z oferty firmy wybrałam dwa produkty :
Hydrolat oczarowy, oraz maseczka peeling K+K.
Mam nadzieję testowanie będzie owocne i miłe dla mej cery,o efektach niebawem !
Miłego dnia kochani,3 majcie się cieplutko i zdrowo :)
XoXo Wasza Gonia 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy . Maseczka - Peeling K+K jest genialnaa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie recenzję maseczki i faktycznie pierwsze efekty są zdecydowanie zadowalające.

      Usuń
  2. Słyszałam o maseczce dużo dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy, sama bym przygarnęła produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnego testowania Ci życzę :) Jestem bardzo ciekawa działania tej maseczki - peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru użyciach mogę stwierdzić warto kupić :) ja chyba na stałe się do niej przywiąże :)

      Usuń
  5. Miłego testowania:) czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) już niebawem jeszcze tylko parę użyć :)

      Usuń
  6. Ojej, kiedy ja byłam w Tokarni? W podstawówce!:) Baw się dobrze:)
    PS. Jestem ciekawa hydrolatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wybrać się jeszcze raz,ja byłam również parę lat temu a teraz jeszcze więcej zwiedzania,coraz więcej chat i staroci a i nawet sztuczne ciało zmarlaka się znalazło.

      Usuń
  7. Marzą mi się takie kosmetyki... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...