Obserwatorzy

piątek, 8 sierpnia 2014

Revolution Redemption Palette Essential Shimmers - idealna paleta cieni na każdą okazję

Witajcie ;*
mam nadzieję,że u Was wszystko w porządku,zali i zdrowi korzystacie ze słonecznych dni.
Zamieszanie jakie ostatnio miało miejsce poszło w niepamięć,chrzciny były zdecydowanie najlepszą imprezą w jakiej ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć,moje dzieciątko jest już równieżBożym dzieciem,a ja ze spokojem i wiarą patrzę w przyszłość,trochę mi tęskno za moimi siostrami z którymi zobaczę się już raczej za rok,ale wiem że ten czas szybko zleci,w końcu codziennie każdy z nas jest zabiegany i zajęty swoimi sprawami. Zastanawiałam się o czym dla Was dziś napisać,jest tyle rzeczy wartych uwagi :) postawiłam na coś co uwielbiam,co przetestowałam i sprawdziło się u mnie idealnie

Revolution Redemption Palette Essential Shimmers - paleta cieni :
Paleta Essential Shimmers zawiera 12 cieni, które zostały utrzymane w kolorystyce naturalnych brązów i beżów.
Są to cienie o mocnej pigmentacji i intensywnych kolorach.
Paleta Makeup Revolution Essential Shimmers to  połączenie połyskujących odcieni.
Dzięki niej można wykonać zarówno makijaż dzienny, jak i wieczorowy.
Nadaje się idealnie do wykonania makijażu typu Smokey Eyes.
Każdy kolor może być używany samodzielnie, ale także są łatwe w łączeniu się ze sobą i blendowaniu.
Opakowanie jest plastikowe,ale jednak mocne :)
dobrze się zamyka,mam pewność,że nie otworzy mi się w kosmetyczce
do paletki dołączona jest zwykła dwustronna pacynka do nakładania cieni,
ja jej jednak nie używam.

Cena : 20zł
Ja zakupiłam na puderek.com.pl 

Swatche :
 Jaśniejsze cienie z paletki :
 Ciemniejsze cienie z paletki :
(ten pierwszy od lewej jest moim ulubieńcem,
nakładam na całą powiekę,wewnętrzne końciki oka rozjaśniam złotym cieniem lub rozświetlaczem,mocno tuszuję rzęsy
szybki i efektowy makijaż gotowy) :)
 
Moja opinia :
Moim zdaniem paletka przewyższa swą jakością po stokroć paletki Sleeka
pigmentacja tych cieni jest niesamowita !
Są trwałe i to bardzo,makijaż nakładany o 6,7 rano potrafi wytrzymać cały dzień, jeszcze po 22 mam go na oku,praktycznie wygląda tak samo jak w chwili nałożenia,są więc mega wytrzymałe !
Mają intensywne kolory,chociaż miłośniczki lekkich makijaży również powinna zaciekawić, nakładając mniej możemy pięknie wszystko rozetrzeć i wyglądać dobrze nawet w make-upie latem, gdy za oknami gorąco i na plusie koło 30 stopni.
Świetnie się rozcierają,przez co są idealne również do makijaży Smokey Eyes.
Są trwałe,ale i również łatwe w aplikacji.
Mają jeden mały minus,osypują się ale nie sypią - nie myląc więc pojęć,już wyjaśniam,
nakładając z opakowania troszeczkę się osypują ale to na prawdę minimalnie,nakładając jednak na powiekę nie sypią się,nie zostaną nam żadne plamy - cienie z powieki oka nam się nie sypią, po prostu chodzi tylko o opakowanie przy nabieraniu poza tym małym faktem są ok :)
 Za taką cenę na bank zakupię więcej,aby stworzyć swoją małą kolekcję choć nie powiem,jedna paleta dla własnego użytku w zupełności powinna mi wystarczyć jest wszechstronna.
 
Moja ocena : 6/6
 XoXo Wasza Gonia 

22 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu się zastanawiam nad kupnem paletek z tej firmy, a sleekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mając i te i te już za sleekiem tęsknić nie będę :)

      Usuń
  2. Takie paletki to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolory, mam ochotę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam właśnie że te cienie mają tendencję do osypywania się, ale u mnie akurat tak nie jest;] Palety z MR są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a którą wersję masz ? ja słyszałam póki co o matach tak z sprawdzonych źródeł no i ta moja,może się nie wszystkie osypują ;) ?

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się ta paleta, piękne cienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się bardzo niektóre odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio polubilam sie z brązami :) więc chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka jest na prawdę fajna,ale przy moich umiejętnościach - raczej by się u mnie nie sprawdziła...

    P.S Świetna zmiana na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak przy twoich umiejetnosciach użyjesz niebieskiego i fioletu z tamtej to ta to pikuś :)

      Usuń
  9. Kusi mnie ta paletka, ale jak sobie pomyślę, że zużyję tylko 3 z kilkunastu cieni, jak to zwykle u mnie bywa, to zastanawiam się czy warto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, nawet bardzo... tylko ja wolę bardziej szalone kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolorki!
    zapraszam na pyszny, mrożony, deser!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku śliczne są te cienie, tez muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. tyle recenzji już widziałam na temat palet MR, że mimo wszystko wciąż wchodzę i o nich czytam :D nie wiem co one w sobie mają :) Ja mam kilka palet sleeka, ale co raz rzadziej po nie sięgam, może mi się już znudziły i czas na MR? :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Revolution! <3 Dziś właśnie malowałam moją mamę matami - zakochała się w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna paletka, ale ma sporo połyskliwych cieni...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...