Obserwatorzy

czwartek, 21 sierpnia 2014

Maseczka - peeling K+K Korund + Kwas Mlekowy - FITOMED - bomba oczyszczająca !

Dobry wieczór :)
w szybkim wstępie,bardzo się stęskniłam :) wszystkie zjazdy rodzinne chyba zaliczone,czuję się poniekąd wykończona ale i bardzo szczęśliwa,mam nadzieję,że wszystko powoli zacznie się stabilizować bo właśnie codzienną monotonię i zdrowie rodzinne cenię najbardziej.
Oczywiście jeśli chodzi o monotonię nie znajdziecie jej w moim składzie kosmetyków,tu lubię wypróbowywać,porównywać i odkrywać te najszlachetniejsze perełki.
Pan Dominik Sołowiej jak i firma Fitomed odkryli przede mną tym razem nie dość,że markę produktów zupełnie mi nie znaną to i również dzięki współpracy odkryłam bombę oczyszczającą moją cerę ! Lepszej póki co nie znam...
Fitomed Maseczka - peeling K+K :
Co nieco od producenta :
Maseczka K+K jest hydrożelem bez dodatków tłuszczowych oczyszcza skórę, rozjaśnia naskórek, spłyca zmarszczki, oraz przygotowuje skórę do lepszego wchłaniania kosmetyków odżywczych. Działa powierzchownie. Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale się sprawdza w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”.
Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, oraz pod oczy.
W maseczce zastosowano kwas mlekowy o działaniu rozluźniającym spoiwo międzykomórkowe i złuszczającym nadmiar zrogowaciałych komórek. Usunięcie zrogowaciałej warstwy spłyca istniejące zmarszczki i odsłania „młodsze”, jaśniejsze warstwy naskórka. Koloryt skóry staje się jaśniejszy i bardziej wyrównany. Dodatek korundu – zmikronizowanego bardzo twardego minerału przyspiesza i pogłębia proces złuszczania. Maseczka działa na zasadzie podobnej do popularnego zabiegu kosmetycznego pod nazwą mikrodermabrazja.
Pozbawiony warstwy zrogowaciałych komórek "młody" naskórek kilkakrotnie lepiej wchłania substancje odżywcze.

Zastosowanie :
Do cery tłustej zaleca się stosować raz w tygodniu. W innych przypadkach rzadziej. Należy indywidualnie dobrać częstotliwość zabiegu. Maseczkę nałożyć na twarz. Po ok. 2-3 minutach delikatnie wymasować skórę. Po tych czynnościach twarz dokładnie umyć letnią wodą. Posmarować kremem odżywczym.

Skład :
Aqua, Korund, Lactic acid, Glycerin, Hydroxyethyl acrylate, Sodium hyaluronate, Sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, Trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, Peg-7 glyceryl cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

Opakowanie :
Szklany słoiczek w którym mieści się 50ml.produktu.
Dodatkowo dobrze zabezpieczony wieczkiem.

Cena : 27zł - www.fitomed.pl klik :)


Moja opinia :
 O produktach wielokrotnie już słyszałam,jednak szata graficzna opakowań nie zachęciła mnie wcześniej do zapoznania się  z tą marką mimo wcześniejszych przeczytanych wielu pozytywnych opinii - a szkoda.
Maseczka-peeling na pozór mała,zwykła,biała...
tak jak zazwyczaj i tym razem dla mnie dobrze - wszystko co dobre tkwiło w szczegółach i dobrym składzie produktu.
Pierwsze efekty maseczki zauważyłam już po pierwszym użyciu,skóra stała się nie tylko odświeżona ale i wyglądała na zdrową i zadbaną.
Obawiałam się kwasu mlekowego,okazało się,że nie słusznie,choć na ranki,czy też różne zadrapania bym nie poleciła - te miejsca lepiej unikać,to dla posiadaczek cery tłustej i mieszanej uważam jest genialna i niezastąpiona !
Używając produktu jako peeling pozbywam się martwego naskórka.
Używając jako maseczki czuję większe odświeżenie.
W obu przypadkach jednak najbardziej cieszą mnie efekty,moja skóra wygląda na bardziej zadbaną, gładszą,oraz odżywioną.
Po każdym wieczornym użyciu maseczki używam hydrolatu oczarowego i dodatkowo na noc krem nawilżający a w dzień używam zamiast kremu wodę termalną,zależy od pory dnia nakładania maseczki. Produkt nakładam co drugi - góra trzeci dzień.
Jednak zdecydowanie lepiej się czuje gdy dodatkowo nawilżam swoją cerę i używam po zastosowaniu kremu odżywczego,cera jest dodatkowo nawilżona,a i po dłuższym stosowaniu nie mamy efektu wysuszenia,lecz zadbaną,świeżą,oraz czystą skórę twarzy :)
Muszę dodać że maseczka jest bardzo wydajna i z całą pewnością starczy na porządną ilość zużyć.
Warta zakupienia i wypróbowania ! :)

Moja ocena :
6+/6

A Wy miałyście możliwość wypróbowania tej maseczki ?
Jak się sprawdziła ?
Fitomed - www.fitomed.pl - serdecznie zapraszam :)

Wczoraj odwiedziła mnie Justynka : szkatulka-ziuzia21.blogspot.com
przyniosła nasze wspólne zamówienie allegrowe,ja zakupiłam :
Od Justynki otrzymałam również upominek,dziękuję jest piękny :* :
Dziękuję jeszcze raz :*
Miłej nocki i dnia następnego :*
XoXo Wasza Gonia 

14 komentarzy:

  1. Ja tez byłam bardzo zadowolona z tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twojej opinii zapragnełam ją mieć :) i się nie pomyliłam

      Usuń
  2. Najlepszy produkt z tej firmy jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie właśnie przekonują takie proste szaty graficzne kosmetyków:) To co najprostsze jest najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co proste jest najpiękniejsze,niestety właśnie niezauważalne wśród innych kolorowych "neonów" jakie serwują nam inne firmy. Człowiek jakby nie patrzeć istota prosta najpierw kieruje się wzrokiem i węchem :)

      Usuń
  4. Serdecznie DZIĘKUJĘ za gościnę oraz upominek :*:*:*

    Od kiedy dostałaś ten kosmetyk - miałam na niego ogromną ochotę - teraz,kiedy Twoja ocena w stosunku do niego jest taka wysoka - na pewno skuszę się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubiłam ten peeling, ogólnie mam słabość do fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam ale przyjżę mu się bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia! Przepadłam! A to wszystko przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą maseczkę :-) Właśnie ją zdenkowałam i już tęsknię :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jakby u mnie sie sprawdzila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...