Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy sierpnia 2014r.

Witajcie kochani ;*
dziś zapraszam Was na moich kosmetycznych ulubieńców minionego miesiąca,a raczej i końcówki tego :) są to kosmetyki których używałam praktycznie codziennie, w większości nowości,ale i również stare sprawdzone ulubione perełki :)
są to :
...
Seria Ziaja Liście manuka
jedna z najlepszych firmy Ziaja godne uwagi,polecam dla posiadaczek,lub posiadaczy cer tłustych lub mieszanych
u mnie od lewej :
- żel myjący na dzień/noc
 dobrze oczyszcza,nawet i makijaż troszeczkę wysusza,jednak dobrze radzi sobie z niedoskonałościami
- tonik zwężający pory na dzień/noc
delikatny o przyjemnym zapachu,niezastąpiony po każdym myciu twarzy
dobrze chroni naszą skórę,oczyszcza przez co na mojej twarzy nie goszczą już żadni "nieprzyjaciele"
- krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
 bardzo delikatny i przyjemny dla nozdrzy zapach :)
bardzo go lubię,aż się przyjemniej zasypia
kwasu jest tylko 3% więc jak na początki z kwasami idealny
dla cer mieszanych na policzki polecam coś bardziej treściwego i nawilżającego a ten na resztę twarzy jak to robię i ja :)
Korektory !
niezastąpieni w tym miesiącu wiele przetestowałam i to są moi ulubieńcy
- Eveline Argan Oil
korektor pod oczy
dobrze rozświetla a przy tym dobrze jak na swą cenę kryje,bardzo go lubię
jest jasny i dobrze rozświetla,niestety ma małą wadę jest troszeczkę wydaje mi się tłusty
chociaż powoli się wchłania i stapia ze skórą
- Maybelline Pure Cover Mineral
ideał wśród ideałów
jeśli miałabym kupować jeden korektor do końca życia byłby to właśnie ten
niestety w Polskich sklepach nie wiem gdzie jest dostępny jeśli wiecie dajcie znać :)
jeśli ktoś jest w Anglii polecam moje odkrycie tego roku - zdecydowanie
zakrywa krostki,zaczerwienienia i sińce pod oczami
- Korektor Catrice Camouflage 010 Ivory
pod oczy niekoniecznie,na resztę jest super :)
dobrze kryje,niestety nie tak dobrze jak poprzednik ale daje rade
- Podkład matujący Long Matt od Virtual
oraz
- Max Factor Lasting Performance - nr.100 fair
Max Factor używam non stop,mój nr.to 101,na lato chciałam jaśniejszy,okazał się za jasny,
mieszam więc go z podkładem Virtual,duet znakomity,kryje o wiele lepiej i dłużej a niżeli sam Max Factor i ociepla przez co wyglądamy zdrowiej i świeżej - taki wypoczynek z tubki ;)
Trio ukochane !
- bronzer Bahama Mama od the Balm
mocny,wydajny,dobrze się go rozciera,trzeba się jednak nauczyć z nim współpracować  bo można narobić sobie nim plamy szczególnie przy mocniejszej dłoni
- rozświetlacz Mary-Lou Manizer również od the Balm
lepszego chyba nie ma :)
rozświetlenie idealne,recenzja tu : klik
 - róż do policzków Wibo z jedwabiem i wit.E 
róż którego nie sposób zużyć,wspominałam już o nim nie raz i powrócił ponownie
nadaje delikatnego naturalnego rumienia :) jedyny kosmetyk od Wibo który zawsze będzie gościł w mojej kosmetyczce,wart polecenia i wypróbowania,szczególnie że kosztuje nie całe 7zł
- kredka do brwo Sleek eyebrow stylist, odcień : Light
bardzo dobra i jeszcze bardziej trwała kredka do brwi
wydajna,fajnie wyprofilowana przez co produkt łatwiej użyć i ładniej wszystko domalować,namalować jak kto woli :)
ogromny plus za szczoteczkę
- tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie wersja czerwona
kolejny produkt Max Factora który uwielbiam,to chyba moja ulubiona firma kosmetyczna niebawem będzie :)
o wiele lepsza od swego czarnego kultowego poprzednika,nie dość że pogrubia i wydłuża to dodatkowo dzięki specjalnie wyprofilowanej szczoteczce zakręca przez co  spojrzenie jest jeszcze bardziej sexi :) mój ulubiony tusz do rzęs :)
Czas na cienie !
 tego miesiąca królowała paletka Revolution Redemption Palette Essential Shimmers
 na moją recenzję zapraszam tutaj : klik
oraz rozświetlający cień do powiek La Rosa Mineral nr.16 Opal
idealny na kąciki oka,doskonale rozświetla,jest mineralny - nie podrażnia i długo się utrzymuje na powiece :)
I na koniec dwie bomby :)
- peeling cukrowy do ust Candy Floss - Full Mellow
peeling o smaku gumy balonowej,najlepszy jaki może być,dobrze peelinguje, cudownie pachnie i do tego obłędnie smakuje - sama rozkosz :)
- zielona kulka Vichy antyperspirant
odkąd odkryłam ją - wszystko inne poszło w odstawkę,zdecydowanie zgadzam się z opiniami,że jest to najlepszy antyperspirant,szczerze powiedziawszy nie wiem jak mogłam go nie mieć i bez niego wcześniej żyć i funkcjonować - jeśli jeszcze nie wypróbowaliście zapewniam warto,szczególnie,że są na niego spore promocje i wtedy cena 50-60zł nie boli wcale a wcale za 30zł spokojnie da się znaleźć  jeśli dobrze poszukacie to może i ciut mniej :)
To już na tyle moich ulubieńców tego miesiąca,ciekawa jestem ile z tych produktów znacie, lubicie lub też nie - co o nich sądzicie.
Dobrej nocy i pozytywnego dnia kochani :*
XoXo Wasza Gonia 

19 komentarzy:

  1. The Balm i Makeup Revolution!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bronzer Bahama Mama marzy mi się :)
    peeling cukrowy do ust Full Mellow uwielbiam :)
    cudna sówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja korektor z catrice używam pod oczy i u mnie spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka cieni mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam ostatnio kupić ten z Catrice, to w Naturze nie było, a w Hebe zostały same ciemne odcienie...
    A z tej serii z Ziaji mam pastę. A z Wibo róż tylko w jasnym odcieniu. Mam wrażenie, że nigdy się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasta jest podobno dobra,ale nie mam nie był jej aktualnie
      a Catrice też nie znalazłam w jasnym odcieniu,więc zamówiłam na mintishopie,Wibo się wcześniej przeterminuje niżeli skończy :)

      Usuń
  6. też kupiłam tą serie z ziajki:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę duuużo znajomych produktów Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vichy mam i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja, paletka cieni marzy mi się, też uwielbiam podkłąd z Virtuala ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo widzę nowy korektor z Eveline! Musze go przytulić bo ArtScenic mnie uwiódł.

    OdpowiedzUsuń
  11. tym sleeekiem do brwi mnei zaintrygowałas, nie znałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo się tego u Ciebie nazbierało :) W moim przypadku ciężko było by opisać ulubieńców danego miesiąca, gdyż jeżeli wyjątkowo polubię dany kosmetyk to stosuję go przez kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba żadnego z Twoich ulubieńców nie używałam :) muszę to nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  14. MR chodzi za mną śni sie po nocach. Jak nie kupie to b sobie płuc w brodę :D btw zapraszani siebie na wyprzedaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic z tych rzeczy nie miałam, ale zainteresowałaś mnie bardzo tymi produktami Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...