Obserwatorzy

czwartek, 14 sierpnia 2014

9 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Witam kochani ;*
dziś tydzień a i dobre nawet i dwa w zdjęciach bo ostatnio mi trochę umkneło :)
Nie przedłużając,bo zdjęć jest dużo - miłego oglądania :)
Początkiem dwóch tygodni temu bardzo przyjemnie spędziłam czas z Katarzyną :
mendziorka.blogspot.com - zapraszam :)
Kasiu dziękuję :*
Odebraliśmy wspólne zamówienie z mintishop.pl - sklep uzależnienie !
Ja tym razem postawiłam na spełnienie marzenia i to był zdecydowanie trafny wybór.
Byliśmy również w naszym ulubionym długim sklepie kosmetycznymi i tam zaopatrzyłam się w jedną z nowszych serii Ziaji ... kosztują tam grosze,zdecydowanie taniej a niżeli w sklepie Zjaii
Potem nastąpiły przygotowania do chrzcin,ja zajełam się pieczeniem,a z Anglii przyjechała kochana siostra z rodziną :*
Pierwsze bułki z jagodami,jeszcze przed pieczeniem...
prezenty :
 uwielbiam ich dodatki do gazet <3
Były to zdecydowanie dni zakupowe,w biedronce natrafiłam na promocję maseł Bielendy
i wziełam dwa,za cenę 1,99zł nie było się nad czym zastanawiać
Na allegro zamówiłam szczotki tanglee teezer,prezenty dla moich siostrzenic
trudność z dobyciem tego koloru była ogromna,trzy moje ulubione sklepy w asortymencie tej wersji kolorystycznej akurat nie miały i jak widać allegro dobre na wszystko,bałam się że będą to chińskie podróby jednak natrafiłam na oryginały ufff !
A szczotki zakupiłam za 27,70zł plus koszty wysyłki,nawet mnie to taniej wyniosło a niżeli w sklepie internetowym i ulubionym mintishopie.
Dla chrześnicy na urodziny które dopiero 30 sierpnia znalazłam zastawę w piękne muffiny,
chciałam zakupić drugą w cudowne ptaszki dla naszej Laurki,ale niestety jak się namyśliłam dnia następnego już nie było żadnych :(
Cieszę się,że chociaż jedna mała piękność zadowolona :)
Na doz.pl znalazłam moją niezastąpioną kulkę z Vichy,niczego innego już nie kupuję
w cenie 25,34zł,aktualnie możecie ją tam zakupić również w promocji jednak w cenie 27,90zł
W minionym tygodniu postawiłam moją nową farbkę z Bell
soczysta czerwień, pigmentacja jest niesamowita
za nic nie idzie jej zmyć ! Oczywiście na plus :)
W minionym tygodniu odkryłam dwa ukochane smaki warte polecenia :
Mojito oraz...
 niezastąpiona Pinacolada chyba moja ulubiona
oczywiście niezastąpiony był ulubiony Tarczyn czarna porzeczka <3
za namową Kasi próbowałam zrobić naszego ulubionego bezalkoholowego drinka z Kafki,
a że nie wyszło sok z czarnej porzeczki zrobiony tym razem samodzielnie plus dodatki dały radę i ochładzały w te słoneczne dni ...
dodatkowo ulubiony arbuz <3
maliny <3 jak widać wszystkim smakowały :)
oraz codziennie pyszna kawa to coś co smakowo kocham najbardziej !
ciocia pod koniec tygodnia zrobiła pyszne ciacho :)
a ja pierwszy raz w życiu skusiłam się na jogurt z owsianką - nigdy więcej !
może i smaczne ale rozmoczone :(
i na koniec zdjęcia z ważnego dla nas w tym roku dnia,czyli chrzciny naszej królewny :)
 moja druga chrześnica,córa i synek :* :* :*
 ten uśmiech mówi wszystko
 brat daje siostrze zerwanego kwiatuszka
 z tatą (robię najładniejsze zdjęcia)
 i mamą
 i po chrzcinach mamy się całkiem dobrze :) leniuchujemy !
 wyjątkowe rodzeństwo :)
a dziś wybieramy się na szczepienia :(
dodatkowo mamy kolejną rocznicę ślubu :)
Kocham Cię mój potworku ! :*
Mam nadzieję,że u Was te dni mijają w przyjemności,radości oraz szczęściu :)
XoXo Wasza Gonia 

10 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia z chrztu, Pinacolada to także mój ulubiony napój , uwielbiam zapach ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tanio dorwałaś te masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna masz córeczkę :)
    Gratuluję rocznicy ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile pyszności :) też uwielbiam czarną porzeczkę Tarczyn :)
    zastawa dla chrześnicy jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna z was rodzinka :) Jestem ciekawa tej nowej serii z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiast zmalowanej mnie tam powinnas ogladac na yt;p hehe a tak serio, uwielbiam takie skladowe zdjec chociaz wiekszosc juz znam z fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria z Ziaji przewija się ostatnio wszędzie, może coś w tym jest i warto zainwestować? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie musimy się spotkać w najbliższym czasie - tak dawno się nie widziałyśmy :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zakupiłam tą serię Ziaja i jest super :) Podobno szczotki TT są Pawle i Gawle w bdb cenie, ale niestety u mnie nie ma tego sklepu. W Biedronce ostatnio coraz więcej fajnych okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...