Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Leniwa niedziela + zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango Donegal - recenzja.

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na recenzję... :)
...recenzję zmywacza do paznokci w żelu o zapachu mango firmy Donegal.
Zmywacz otrzymałam na spotkaniu świętokrzyskich czarownic ;) a tak poważnie najlepszych świętokrzyskich blogerek ;) mam nadzieję,że na kolejnym będzie nas znacznie więcej bo i w świętokrzyskim fajne babki są tylko część blogerskiego klubu nie mogła się pojawić a szkoda.
Dla tych wszystkich które się jednak pojawiły przesyłam moc buziaków :************
A firmie Donegal dziękuję za taką ilość ciekawych podarunków :)

Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango firmy Donegal - recenzja:
Zdaniem producenta:
Zmywacz do paznokci w żelu usuwa lakier, jednocześnie pielęgnując i chroniąc płytkę paznokcia. Zawarte w preparacie witaminy A, B, E, F, H odżywiają paznokcie w widoczny sposób poprawiając ich wygląd. Prowitamina B5 intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek.
Łagodny owocowy zapach oraz żelowa konsystencja zapewnia komfort użytkowania.
Opakowanie zawiera 150 ml płynu. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
Moja opinia:
Tym zmywaczem do paznokci byłam zaciekawiona najbardziej z całych podarunków,dosłownie skakałam z radości jak doczytałam że zmywacz że w żelu a do tego ten zapach mmmm...miał być moim numerem jeden,chciałam być mu dozgonnie wierna a tu proszę takie lekkie rozczarowanie.
Pierwszy raz zmywacza użyłam żeby zmyć lakier miętowy firmy Bell którego recenzję robiłam tutaj:
niestety taka ilość żelu starczyła mi ledwo na zmycie dwóch paznokci za każdym razem musiałam dodawać go więcej i więcej...i mocno szorować aby zmyć tamten lakier,niestety mój zmywacz który zawsze kupuje się wykończył i przemęczyłam się z tym.
Drugie podejście do użycia tego zmywacza w żelu zrobiłam już pomarańczowym lakierze firmy Hean który również dostałam na spotkaniu świętokrzyskich blogerek jego recenzja tutaj:
i powiem Wam,że przy tym lakierze sprawdził się o wiele lepiej ponieważ porządną ilość żelu wycisnełam może z 3 razy i wszystko dobrze zmył.
Więc działanie tego zmywacza zależy od lakieru :)
Trudno mi więc było przygotować dla Was tą recenzję,ponieważ tak całkiem go na dno wyrzucić nie mogę nawilżał płytkę paznokcia,nie wysuszył i w drugim podejściu spisał się całkiem dobrze.
Zapach ma obłędny chociaż to chyba minus bo wąchanie zmywaczy jest szkodliwe a nie wąchać się go raczej nie da ;/ hm... no cóż zużyję to opakowanie a bynajmniej się postaram ale już raczej jako zmywacz przed nałożeniem lakieru na paznokcie nie wiem czy Wy tak macie ale ja tak że mam taką obsesję mini :) zawsze oczyszczam paznokcie zmywaczem zanim nałoże lakier i do tego celu mi będzie służył,jednak nie zakupię go już nigdy,zawiodłam się niestety.

Moja ocena: 2+/6

Cena: 5,39zł

Gdzie?: tu:  klik.

Kochani jak mineła Wam niedziela ? Mi trochę leniwie jak zwykle każda niedziela,relaksacyjnie i nawet trochę za bardzo obficie :)
Relaksacyjnie dlatego,że postanowiłam się wyleżeć i zrobić mini spa w łazience :) dziś też wypróbowałam Purple Heart,czyli ręcznie wykonaną musującą kostkę kąpielową którą miałam przyjemność otrzymać ostatnio od Justynki i przyznam szczerze dość efektownie wyglądała podczas tego musowania,a ja oczywiście co chwilę podkradałam ją z wanny aby pstryknąć Wam zdjęcie ale to już chyba lekka fobia ;) w każdym bądź razie w początkowej fazie wymusowywania wyglądała tak:
Recenzja ukaże się niebawem mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu :)
Dziś też odkryłam cudowny wyśmienity wręcz przepis na szarlotkę i mimo,że go trochę zmodyfikowałam i dodałam bitą śmietanę :) bo akurat lodów zabrakło smakowała rewelacyjnie, macie może ochotę również na kulinarne zdjęcia i przepisy ?
Dziś również pofolgowałam sobie troszeczkę i zjadłam mnóstwo moich ukochanych pierogów któe pomagałam robić mojej mamie nie jadłam ich chyba od wieków ...a to moja ulubiona krajowa potrawa którą uważam możemy pochwalić się wszędzie taaak pierogi :)

I to by chyba było na tyle smakowitego podsumowania dnia :)
Idę teraz dalej leniuchować a Wam życzę już chyba spokojnego niedzielnego wieczoru ;)

XoXo Wasza Gonia

17 komentarzy:

  1. mi niedziela minęła bardzo leniwie :) spacer tylko był hehe :)

    Czyli ten żel jest przereklamowany ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie,a tak na niego liczyłam.
      Względem spaceru mi się nawet nie chciało :)

      Usuń
  2. szkoda że się nie sprawdził, nigdy jeszcze nie miałam zmywacza w żelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam nigdy wcześniej dlatego tak bardzo na niego liczyłam.

      Usuń
  3. ale jedzonko :)

    a zmywacz w żelu ciekawy - z chęcią bym wypróbowała :D ciekawa jestem jakby u mnie sobie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A zapowiadał się takim hitem :-/
    Znów pyszne jedzonko,a mnie tam nie ma - smutkuję sobie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie dla Ciebie poszukuję przepisu na ciasto ze śliwkami bo ostatnio na nie miałaś dużą ochotę ale jak wolisz jabłecznik też może być jabłka bardziej dostępne ;) nie no ale ten ze śliwkami postaram się zrobić jak będziesz i kruszonką na wierzchu a i z lukrem chyba jeszcze był. Więc kiedy będziesz ? :*

      Usuń
    2. Kochana jesteś:*:*:*
      Kiedy będę - nie wiem dokładnie,ale dam wcześniej znać:*
      Zostałaś oTAG'owna Słońce:)

      Usuń
  5. Aaaa daj pieroga, ale mi smaka zrobiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo.. jakie pierogi.. nie mogę!!!

    ładnie pachnący zmywacz o konsystencji galaretki, to naprawdę ciekawa rzecz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pachnieć pachnie ładnie,wygląda równie obiecująco jednak szkoda że do końca nie działa tak jak powinien.

      Usuń
  7. o nie Gonia czemu Ty mi to robisz;P uwielbiam pierogi jak nic na świecie i chyba jeszcze w dodatku moje ulubione z kapustą i grzybami ;) a zmywacz no fajny gadżet coś innego może kiedyś wypróbuje chociazby dla tego zapachu mango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana to akurat te :) również moje ulubione. Wypróbować zawsze można :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...