Obserwatorzy

wtorek, 25 września 2012

Peeling Balea - Recenzja + paczuszka od kochanej siostry

Witajcie słonka :)
Co tam u Was ? Jak minął dzień ? Mi dziś mimo wszystko dość przyjemnie,a przede wszystkim bardzo leniwie,nie ma to jak się byczyć bezkarnie do południa w łóżku.
Ale,że każde lenistwo ma swój koniec,więc musiałam i ja co nieco zrobić,dlatego zabrałam się za robienie babeczek które już się pieką w piekarniku :)
Przygotowałam dziś dla Was recenzję olejowego peelingu firmy Balea,który ma nieziemskie opakowanie,dlatego też nie mogę doczekać się kiedy je zużyję a opakowanie posłuży mi do chowania jakichś mini przyjemności,bo słoiczek jest na prawdę praktyczny,solidny i ładny.
Dziś też odwiedził mnie kurier,tak kurier nie przystojny Pan listonosz droga Justynko ;)
znaczy zasadniczo mojego P.bo On odebrał paczkę dla mnie jakbym wiedziała ile tam wspaniałości pierwsza bym pobiegła,bo szczerze pow.byłam przekonana,że cała paczka dla mojego maleństwa a tu taka niespodzianka prawie cała dla mnie,i jak dzień ma nie być wesoły :o)

Peeling Balea


Opakowanie:
Szklane,solidne,bardzo ładny słoiczek :)
Opakowanie zawiera 300g.produktu.

Moja opinia:
Balea cellulite meersalz-ol-peeling jest bardzo dobrym choć niezwykle natłuszczającym produktem.
Dość dobrze się sprawdził,używałam go już parę razy i czy zwalcza cellulit ? No nie powiedziałabym może przy dłuższym stosowaniu grube ziarna chyba soli choć pewna nie jestem działają jakoś poprawiają krążenie i może i trochę ujędrniają po tym masażu,jednak nie sądzę,żeby to nastąpiło po użyciu jednego opakowania,ponieważ jednak trochę produktu się zużywa.
Jedna rzecz jaką zauważyłam,przy której nigdy nie spotkałam się z polskimi peelingami to fakt,że po użyciu zostawia bardzo dużą warstwę olejków na ciele,więc zdecydowanie poleciłabym go na noc.
Przyjemny zapach i przepiękny kolor :) z resztą sami zobaczcie...
Peeling po nałożeniu i delikatnym roztarciu:

Skóra po użyciu peelingu,po spłukaniu ale nie wysuszeniu:

Moja ocena: 5/6
 
Cena: niestety nie wiem był to prezent a produkt jest dostępny na niemieckim rynku, ale niekiedy na allegro można go spotkać,tylko oczywiście drożej niż w sklepie.
 
Czy zakupię ponownie:? jeśli będę miała okazję zdecydowanie tak.
 
 A oto paczuszką która dotarła dziś do mnie od mojej kochanej siostry,dziękuję skarbie :*
A oto co znalazło się w środku dla mnie :

I co nieco dla mojego małego przystojniaka,ukochane body z zaczarowanych snów i komplecik dla małego eleganta także dostępny w sklepie zaczarowane sny : http://www.zaczarowane-sny.pl/.
Dziękuję Ci kochana bardzo bardzo,cudowne prezenty :****
Moje babeczki które się pieką...ma może ktoś ochotę :) ? :
A ja chwilowo zmykam na obiado-kolację czyli pierogi z malinami,śmietaną i cukrem czyli coś co Gosiaczek ostatnimi dniami szczególnie uwielbia,bo to chyba jedyny mój pomysł co mogę zrobić z ostatnimi malinkami zebranymi prosto z ogrodu.
XoXo Wasza Gonia

12 komentarzy:

  1. Ale masz rewelacyjną siostrę:)
    Śliczna ta torebka z futerkiem - idealna na jesień:)A i to zielone cacuszko na szyję zrobi rewolucję w St-ce:)Babeczki...Ojjj...:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrościmy takie siostry :)
    Fajny kolorek-niebieski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling wygląda kusząco... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam słabość do kosmetyków w takim błękitnym kolorze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) samo patrzenie jest relaksujące :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. siostra sprawiła Ci super prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra faktycznie jedna na milion :) a najlepsze, że mam dwie :) czyli podwójne szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się siostrami :D Haha, żartuję, świetne rzeczy dostałaś!

      Usuń
  7. Co do szarlotki, jest inny przepis na ta z startą górą, ten jest na szybkiego, nie trzeba ciasta chłodzić w lodówce :) o tym przepisie co ma startą górę opowiem kiedyś napewno, zrobiłyśmy z mamą tyle jabłek do słoików że chyba wszystkie rodzaje szarlotek zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz siostrą nieziemską :-) jestem jedynaczką, więc zazdroszczę. Peeling prezentuje się świetnie, moze kiedyś poszukam sobie takiego. A pierogi...aż ślinka mi pociekła :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...