Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lutego 2015

21 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Hej :)
raz, dwa, trzy i opisuję dla Was kolejny tydzień - zleciało mi na prawdę szybko i zupełnie zapomniałabym gdyby nie pewne fakty szpitalne, że dziś już poniedziałek.
Muszę przyznać stres mnie zżera i...
...samotność, zdecydowanie nie jestem typem samotnika i po prostu muszę się do kogoś wtulić,
póki co wtula się we mnie moja księżniczka - mała kopia mamy ;)
Jeśli Jej córka będzie uparta tak jak Ona to współczuje, z każdym pokoleniem geny dominacyjne coraz mocniejsze ;)

Prezenty od kochanej sist :*
 Muffiny :) uwielbiam jeśli ktoś szuka przepisu polecam : ulubione muffiny
 relaks przed filmikami :)
 starszy brat już uczy siostrę że ma sprzątać po nim zabawki, co lepsze jej się to podoba,
czy faceci wyręczanie się mają w genach ? ;D
 smakowite naleśniki z serem na który przepis dodałam Wam w poprzednim poście
 pizza po raz kolejny, niedługo chyba zamknę piekarnik - taka ona dobra
 odkryłam swój drugi ulubiony sok, pierwszy to tarczyn czarna porzeczka :)
 i zostałyśmy same, można było się gilać, śpiewać i wygłupiać godzinami
 troszkę słodkości :)
 wczoraj w nocy robiłam tak mnie naszło jak pisałyście, że i Wy robicie :O)
 poranek królewny :) i zabawa stópkami
 dzisiejszy spacer, nie wiem co mnie naszło brać dziecko i psa, szczekał na wszystkie zwierzęta i warczał na wszystko co się rusza... upartego mam psa i głośnego trzeba przyznać przysmakami się nie dał przekupić, kostki pedigree mogłam sobie jednym słowem schować, co więcej musiałam sama go bronić bo oczywiście zadziora zaczyna z psami od niego piętnaście razy większymi o :)
 Kikulec obrażony że musi czekać, ale jęzor na wierzchu
 kolacyjny psikuśnik mój mały, mina rozbujnika ale i tak kocham ponad wszystko :*
Jak Wam minął tydzień ?
XoXo Wasza Gonia  

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...