Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Projekt denko - styczeń 2015r.

Dobry wieczór :)
jak mija Wam dzisiejszy dzień ?
Ja odliczam dni do przyjazdu mojej kochanej siostry, już się nie mogę doczekać, dziś w między czasie podskoczyliśmy z kudłatym (z psiakiem naszym kochanym) do fryzjera, później wieczorne zakupy, kolacja którą przyszykował mąż i jego upieczone pyszne ciepłe bułeczki, żyć nie umierać !
Dziś już 5 dzień urodzin mojej Uli :) ale to także chyba ostatni dzwonek na post o moich zużyciach w miesiącu styczeń, postanowiłam wykorzystać wszystkie próbki, póki co początek postanowienia zaczął się nie najgorzej
zużyłam więc :
Maść arnikowa Elissa 10g.
- Arnika łagodzi i goi - dlatego też jest niezastąpiona przy suchych miejscach, otarciach lub zaczerwienieniu np.alergicznym skóry.
U mnie jest niezastąpiona jako balsam regenerujący usta, nawilżacz i ukojenie na suche łokcie i dobra odżywka na paznokcie i skórki wokół.

Eyeliner Elf odcień czarny
- jeden z moich pierwszych lepszych eyelinerów, dobry, czarny, niestety szybko schnie więc już do siebie nie powrócimy.

Tusz do rzęs Max Factor 2000Calorie wersja czarna - standardowa
- moim numerem jeden jest 2000Calorie tyle że ten czarny z czerwonymi napisami i zakręconą szczoteczką - uwielbiam :) ten jednak używałam przez lata więc sentyment jest.

Lakiery niestety mi się rozwodniły a szkoda...
...Delia Cosmetics Coral Prosilk nr.162
- dość ciekawy ciepły odcień jasnego brązu - niestety jakość jest średnia więc na pewno nie zakupię

Lakier do paznokci Elf nr. 10413 nude
- mój pierwszy droższy lakier, świetna jakość, wytrzymał ładnych parę lat :) dobre krycie i świetna wytrzymałość, gdyby był jeszcze lepiej dostępny nie zastanawiałabym się nad ich zakupem :) na pewno postawię na firmę Elf nie jednokrotnie.

Lakier do paznokci Eveline Scarlett nr.550
- jak dla mnie zdecydowanie za bardzo prześwitujący,jako baza lub nawet i delikatne mleczne wykończenie byłby dobry,choć jakość za dobra nie jest,w mojej kolekcji był zdecydowanie zbędny.

Lakier do paznokci Mariza nr.43
- przeciętniak, tego również zdecydowanie nie mogę Wam polecić, tragedia jednym słowem, nie utrzymuje się nawet jednego dnia, kolor dość mdły i pospolity.
Pianotwory do kąpieli foam makers
genialne jednorazowe ampułki z płynem, żelem do kąpieli które daje mnóstwo piany, niby dla dzieci a używa cała rodzina :) na bank kupię następnym razem zapas !
Balsam Lirene rubin charm - moja recenzja tu : margaritkaaa.blogspot.com

Krem pod oczy Bioderma Sensibio Eye
- dość drogi krem pod oczy, wydajny ale poza tymczasowym delikatnym nawilżeniem nie robi zupełnie nic, znam tańsze i lepiej się spisujące.

Peeling do stóp Evree
- dobra firma, dobry peeling
bardzo wydajny, w promocyjnej cenie jest ok :) jeśli systematycznie go używamy faktycznie widać delikatne rezultaty - moje stopy go lubią :) chętnie kupię ponownie.
Odżywka, wcierka do włosów Jantar
mój numer jeden !
Niezastąpiony, dzięki niemu mam tyle nowych drobnych włosów :)

Odżywka do włosów regenerująca Pharmaceris H-nutrigin
- ciężko było mi ją zużyć, otrzymałam ją od Justyny której również nie podpasowała, nie kupię na pewno, za duża cena jeśli chodzi o brak rezultatów.
Nivea coconut&almond oil mydełko
- spodziewałam się dobrego kokosowego zapachu, niestety jest słabo wyczuwalny, plus że nie wysusza, więc kiedyś na pewno zakupię ponownie.

Próbka biały jeleń hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy PREbiotic
- miałam już większą wersję, bardzo ją polubiłam, nie wysusza, nie podrażnia, skóra jest oczyszczona i wcale a wcale nie naciągnięta :)

Próbki,próbunie,próbeczki...
Krem na dzień i noc Organic Silica
- po paru użyciach niestety nic nie mogę stwierdzić, ani nie zaszkodził ani nie pomógł

Dla kosmetyki - dar piękna z naparu jarzębiny krem na noc
- jedna wielka tragedia - tłusty i zapychający :(

Krem do twarzy Barwa - barwa siarkowa długotrwałe nawilżenie
- kolejna już moja próbka, nie zapycha, średnio nawilża i w miarę dobrze matuje, świetny pod makijaż :)
Le petit marseiliais kwiat pomarańczy kremowy żel pod prysznic
- mega cudo ! Nie sądziłam,że aż tak odjadę na ich punkcie, ten zapach ta moc !
Muszę koniecznie kupić pełnowymiarowe opakowanie.

Barwy harmonii olejek różany pod prysznic
- koszmar,strasznie śmierdzi i jest za tłusty, zero przyjemności

Barwy harmonii olejek oliwkowy pod prysznic
- pachnie o wiele lepiej a niżeli jego różany poprzednik, niestety jest równie tłusty choć szybko się zmywa :) dla zapachu być może kiedyś wypróbuję jest niesamowicie odprężający.

Mleczko do ciała Playboy play in sexy
- leisty,zapach przeciętny,szybko się wchłania, jest nie wydajny a po nałożeniu moja skóra nadal jest sucha :( nie kupię.
Le petit marseilials mleczko nawilżające masło shea słodki migdał olejek arganowy
- wydajne.ciekawy zapach, niestety zamiast mleczek wolę masła więc raczej nie kupię.

BingoSpa krem na cellulit i rozstępy
po pierwszym użyciu nie wiem czy działa czy nie ale dobrze pachnie pomarańczą ;)
Szampon i odżywka John Masters Organics miód i hibiskus
- dobry zapach :) lekko oczyszczający i nawilżający,jednak niczym specjalnym się nie wyróżniają.

Szampon do włosów głęboko oczyszczający Pilomax WAX
- szampon głęboko oczyszczający który praktycznie się nie pieni i nie oczyszcza,
jak maski z tej firmy lubię tak na szamponach się zawiodłam już nie raz - niestety.

Szampon przeciwłupieżowy Radical Farmona
- miałam już ich wersję pełnowartościową, jest delikatny i ziołowy, słabo się pieni.

Szampon do włosów Equilibra
- dobrze oczyszcza, jest wydajny i ma przyjemny zapach, na pewno kupię pełne opakowanie.

Moich zużyć byłoby już na tyle co z nich mieliście ?
Co możecie polecić, a co zdecydowanie byście odradzili ?
XoXo Wasza Gonia 

11 komentarzy:

  1. O Kochana! Spore to zużycie!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym żeby mi tak saszetki ubywały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka próbek mleczka Le Petit, zapach podbił moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. też staram się zużywać swoje próbki

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko :) Mam balsam z lirene ale ten zloty i fajnie wyglada na opalonej skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. le petite muszę w końcu poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te pianotwory :D
    Zapraszam do mnie :) http://ksiezniczkaweroniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten tusz 2000 cal to mój hit nr jeden...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...