Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

Dzisiejszy haul zakupowy + maska anty-stres Ziaja - recenzja.

Hello ;)
Jak Wam dzień minął ? Mi trochę stresująco,ale za to zadowalająco,wkurza mnie jednak trochę podejście władz do człowieka,potrzebuje się pomocy to ich nie ma,a jak chcesz coś załatwić to by Cię zasłodzili,nagle się w nich instynkty dżentelmeńskie odzywają,szkoda słów.
W drodze powrotnej kolejną godz.zajeło mi ustalanie ile gazu będę zużywała bo mam nową umowę na siebie i szczerze Wam powiem są kłopoty jak się nie zapłaci,ale jak chcesz zapłacić to się nalatasz jak głupia,miałam jednak wiele szczęścia ponieważ spotkałam na prawdę sympatyczne kobietki :)
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do biedronki,niestety nic z oferty aż tak ich kosmetycznej nie znalazłam,w woli pocieszenia zakupiłam męski dezodorant którego zapach mi się bardzo spodobał,szukałam również zielonej wersji szamponu Timotei czyli jak się nie mylę Jerycho Rose,ale pewna nie jestem więc możecie mnie poprawić ;) oczywiście nie znalazłam i zastanawiam co jest grane bo w naturze również nie widziałam oczywiście nie wspominając o naszym cudownym rossmanie w którym ostatnio wydaje mi się jest wszystkiego coraz mniej,a bynajmniej nie ma tego czego ja bym aktualnie potrzebowała czy też szukała.
Od lewej :
- Kubek termiczny - 16,99zł (Biedronka)
Od zawsze marzyłam o takim kubku,nigdy nie nadążam z piciem kawy i zawsze wychodzi na to,że piję czarną zimną ;/ podobają mi się te jako aparat ale na miasto się z takim nie wyjdzie,inne nie przykuły mojej uwagi aż natrafiłam na ten od razu wiedziałam że musi być mój to zdecydowanie była miłość od pierwszego wejrzenia
Właśnie piję z niego kawkę którą zrobiłam spory czas temu czyli jakieś 3h.no jest szał ;)  
- Dezodorant STR8 Freedom 150ml+50ml - 11,99zł (Biedronka)
- Princessy :) każda po - 0,94zł (Biedronka)
Być może po raz kolejny dopisze odrobina szczęścia i tym razem uda mi się wygrać błyszczyk dla mojej Justynki bo podobno kupuje nałogowo wafelki ;) moja :***
- Batoniki Brunchy kocham jeeee :) - 3,99zł za 5batoników (Biedronka)
- Dwa kubeczki które idealnie wpasują się w kolory mojej nowej kuchni - każdy po 3,99zł (Biedronka) są świetne jakościowo,grube solidne po 380ml. no i ciężkie.
- Czekoladki walentynkowe - 1,99zł (Biedronka)
- I co nieco dla Rafałka,czyli  mleczna kanapeczka - 1,29zł (Biedronka)
w sumie nie wiem co ona robi an tym zdjęciu,ale jak jest to też opiszemy :o)
A taką zimę zastałam dziś z rana za oknem swej kuchni :
Wieczorkiem jak moja pociecha wstała zaszalałam z Nim na sankach,i nie wiem kto miał więcej frajdy syn czy mama,bo ja latałam jak głupia i się jarałam zimą na całego śpiewając wymyślone przez siebie piosenki i ciągnąc młodego na sankach :) super było :D
Jutro dla Was kochani chyba posta nie napiszę ponieważ od samego rana do później nocy będę w pracy i mam nadzieję,że już o tej 22 będę w domu,dlatego dziś post troszeczkę dłuższy, zrecenzuje Wam maskę anty-stresową firmy Ziaja zapraszam :
Co nieco o maseczce :
Maska z glinką żółtą (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Skutecznie łagodzi podrażnienia dzięki zawartości glinki żółtej, będącej naturalnym surowcem z grupy minerałów ilastych, bogatym źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 60%), glinu (około 20%) i żelaza (około 7%). Zawiera magnez, potas, fosfor oraz wapń. Prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. Redukuje szorstkość naskórka dzięki zawartości ECO - certyfikowanego oleju Canola - czyli oleju rzepakowego, bogatego w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek. ECO - certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Obecność w składzie witaminy C rozjaśnia i poprawia koloryt naskórka. Wspomagając proces wytwarzania i regeneracji kolagenu, spowalnia starzenie się skóry, a prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.

Skład :
Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Panthenol, C12-15 Alkyl Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid.
Sposób użycia :
2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.
Moja opinia :
Niestety jak dla mnie kolejny bubel maseczkowy firmy Ziaja.
Maseczkę miałam okazję wygrać niedawno w konkursie,po zastosowaniu paru innych wariantów maskowych tej firmy miałam mieszane uczucia nad wypróbowywaniem kolejnej,ale że tego akurat dnia byłam za bardzo wykończona ciągłym stresem tak więc uznałam,że zobaczy czy zadziała choćby na stres i trochę ukoi moją twarz.
Maseczka starczyła mi an dwa razy,za pierwszym trzymałam koło 15minut,zmyłam moja twarz rzeczywiście okazała się wypoczęta i czułam się trochę lepiej niestety następnego dnia miałam na całej twarzy szczególnie na czole pełno krost ropnych ;/ ale że została mi jeszcze połowa, postanowiłam jej użyć po raz drugi,użyłam za drugim razem trzymałam 10minut,skóra mnie nieprzyjemnie lekko piekła jakby była ściągnięta,a kolejnego dnia miałam jeszcze więcej krost :(
Nawet fakt,że ta maseczka działa dobrze na stres nie sprawi,że nie zaliczę jej do moich bubli.
Strasznie żałuję,że maseczki tej firmy się u mnie nie sprawdzają i tak zapychają :(

Cena : ok.1,50-2zł

Moja ocena : 2/6 (punkt tylko za odstresowanie).

A żeby zakończyć jakoś dzień milej,dziś dla Was piosenka która chodzi za mną od rana :
XoXo Wasza Gonia

P.S. Kochane moja bardzo dobra znajoma właśnie wystawiła parę kolczyków swojej własnoręcznej produkcji :) tak więc jeśli jesteście zainteresowane kolczykami polecam i zapraszam : klik.

27 komentarzy:

  1. macałam ten kubek dzisiaj w biedronce :) ale w końcu odłożyłam, bo całkiem niedawno kupiłam mały termos idealny do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D hehe ale jak idealny to nie ma co żałować.

      Usuń
  2. Super zakupy ;)
    Szkoda, że maseczka się nie sprawdziła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ale za to z nivei uwielbiam :)

      Usuń
  3. ale ładne zakupy z Biedroneczki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Kochana :)
    Mam nadzieję,że jak tylko pojawię się w St-ce,to wyskoczymy na mały shopping z kawą i pizzą :*

    P.S Kubeczek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kawe zabiore z soba ale pizza mmmm :) yes :*
      Ty mi napisz czy Ci się paczka spodoba czy też nie.
      Ja już odliczam dni i godziny.

      Usuń
    2. Na pewno się spodoba:*
      Zastanawiam się tylko z jakiej,to okazji :D

      Usuń
    3. A już na pewno,nie ciesz się tak może się nie spodobać :P

      Usuń
  5. daj znać czy kubek dobrze trzyma ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma i to bardzo dobrze,dodatkowo świetnie trzyma się w dłoni jest stylowy i go uwielbiam :)
      Ja piłam w nim kawę i muszę ja studzić do momentu dobrego do jej picia bo jak wlałam wrzątek trzymał się przez 5 godz.i nie dało się wypić zapewne trzymałby jeszcze dłużej,ale odkręciłam żeby się w końcu tej kawy napić :)

      Usuń
  6. Uwielbiam maseczki z Ziaji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w szoku, że tak na Ciebie podziałała ta maseczka, ja nigdy nie miałam z nia takich problemów...

    Piękna zimowa sceneria- u mnie jak zwykle szaro i pada :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu to kiepska pogoda,na mnie większość tej firmy tak działają niestety.

      Usuń
  8. ja jak była w ciązy odkryłam Ziaje i stała się moja ulubiona marka:)pozdrowionka:)Lou

    OdpowiedzUsuń
  9. zaszalałaś :) super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*

      Na ustach miałam szminkę z Revlon - True red :) jest bardzo trwała i krwista, polecam ;-)

      Usuń
  10. Też mam ten termos. Jest świetny ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek prezentuje się bardzo solidnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swój kubek termiczny zostawiłam u byłego w aucie... juz go nie odzyskałąm :(
    A ten na zdjęciu wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuu ale zima u Ciebie, urocze to zdjęcie na sankach ;) a identyczne mam kubki z Biedronki... lubię w nich pić.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też zima ze śniegiem, tęsknię za słońcem i ciepłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta maseczka anty stres jest spoko hi hi
    e tam tak jakoś sama ta reska wyszła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę popracować żeby mi tak sama idealnie wychodziła ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...