Obserwatorzy

środa, 6 lutego 2013

Małe podcięcie :) dzień pełen stresu i relaksu :D

Dobry wieczór moje drogie Panie ;)
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny i stresujący i szczerze powiedziawszy cieszę się,że już się zakończył... no prawie zakończył. Wczoraj była taka ładna pogoda a dziś wróciłam cała zasypana, przemarznięta i mokra,oczywiście z efektem pandy na oczach :o) ale... tłumaczyłam sobie,że pandy w tym sezonie są modne,czyż nie ;)
W tym roku postanowiłam zadbać szczególnie o swoje włosy, tak więc zakupiłam wiele odżywek, olejków, maseczek itp.ale o tym jak zamierzam dbać o włosy już niebawem w osobnym poście, więc jeśli macie jakieś hity kosmetyczne włosowe do suchych włosów będę wdzięczna za informacje :)
Wczoraj wybrałam się na małe podcięcie i to małe podcięcie okazało się podcięciem o dobre ponad 10cm,jednak nie żałuję teraz czuję się o wiele lżejsza,włosy są świeże i może w końcu zaczną dobrze przyjmować wszystkie preparaty jakimi zamierzam je raczyć :)

Moje włosy przed podcięciem parę dni temu :
I już po wczoraj wieczorem :
Widać jakąś różnicę ? ;)
Zmykam do kąpieli,wykorzystując okazję, że mój mężczyzna (mąż) dziś na zakupach postanowił sprawić żonie przyjemność i zakupił dla mnie bomby do kąpieli o zapachu mleko i miód,czekolada i karmel lub wanilia ? Jakoś tak,te z biedronki,wiecie o które chodzi te po7,99 ?
W każdym bądź razie bomby to bomby kocham je i idę się relaksować,miłego wieczoru kochane :**
I jeśli macie ochotę obejrzeć historię rapu z Jimmym i Justinem zapraszam :) może jakoś nie zrelaksuje Was to na noc,ale ja się uśmiałam prawie do łez,fajnie im wyszło :)
 Dobranoc kochane,jeszcze dodam dla Was zdjęcie mojego skarbka największego :)
XoXo Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. Piękne włosy masz :)
    I ja się staram skupić na włosach, choć na razie nie bardzo jest na czym ;)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty masz lepiej możesz zadbać od początku :)
      Dziękuję kochana,wzajemnie :****

      Usuń
  2. Ale masz piękne,gęste włosy! ;)
    PS:Jak tam,pewnie już czekasz na przesyłkę?;))
    Całuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że podcięłaś włosy,do twarzy Ci :*
    Ale ten Twój synek,jest uroczy - ma,to po mamie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś odpowiedzieć na mojego maila? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładnie pofalowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale włosy piękne :) i przed i po ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...