Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

Przyjacielskie spotkanie + a little shopping

Witam moje kochane Drogie Panie :)
Dziś pragnę w sposób szczególny podziękować i zarazem przywitać nowych obserwatorów jak i nowych komentujących których z dnia na dzień przybywa.
Dziękuję więc za każdy komentarz,jeśli na jakiś jeszcze nie odpisałam z całą pewnością zrobię to niebawem,czyli jutro rano :) przesyłam buziaki i jeszcze raz dzięx słonka :*******
Jako,że dziś piątek a jutrzejszego dnia sobota jak dla mnie wolna,tak więc postanowiłyśmy (ja z moją Justynką: szkatulka-ziuzia21.blogspot.com) w końcu się spotkać i nadrobić te tygodnie przerwy.
Sporo się od naszego spotkania pozmieniało od ostatniego czasu,część na dobre,część na złe nie mniej jednak po 6 godzinach spędzonych razem dalej czuje się nie wygadana,tyle rzeczy miałyśmy do nadrobienia,mam nadzieję,że w marcu również przyjedziesz :)
I zdecydowanie prześlij ode mnie buziaki dla mamy :*******
W planach miałyśmy tylko pizzę i białą kawę którą w tele pizzy mają bardzo dobrą :) polecam... ;P
a wyszło jak zawsze przy nas...czyli sklepy kosmetyczne i półtora godzinne szukanie perełek w moim ukochanym reserved w którym natknełyśmy się na ciekawe wyprzedaże.
To my,z lewej strony ja z prawej zaś Justynka :) pozdrawiamy :****
Dziękuję za tak cudowny dzień moja piękna :o)
A oto moje zakupy i prezent od Justynki z okazji walentynek ? dziękuję jeszcze raz jest cudowny :**
Wiem,że może na tym zbiorczym zdjęciu mało widać tak więc dokładniejsze zdjęcia dla zainteresowanych :
Cudowna kartka zakupiona w stokrotce dla mojej kochanej babci
Sezon ogrodowy uważam za otwarty :
A w prezencie od Justynki znalazłam dwa cudaki słodziaki kochane,masła aż żal mi otwierać ale póki jeszcze mam inne będę się sycić estetyką i słodkością opakowania,dziękuję jeszcze raz :****
W Reserved moim ukochanym :
Wiem,że zdjęcie za wyraźne nie jest,tak więc pokaże Wam część bluzek jakie podbiły moje serce z bliska :
P.S. Zarę również kocham,ale u nas jej niestety nie ma :(
Miałam się zmieścić w czasie przed północą,parę minut jednak nie wyszło,tak więc dnia dzisiejszego już :) będzie jeszcze jeden z recenzją Propodii :)
Słodkich snów Wam życzę i dziękuję,że jesteście ;)
I coś co kocham...
XoXo Wasza Gonia

14 komentarzy:

  1. ostatnia ma bardfzo ładny kolor ;) widzę ze zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zakupy :-) I cudownie ze spotkalyscie sie z Justynka tez bym kiedys chciala ;-) no I wal w ntynkowy prezencik cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy również ściskamy i pozdrawiamy :DD :****

      Usuń
  4. Dziękuję Ci Gosia za wszystko :*
    Wspaniałe spotkanie,mam nadzieję,że jeszcze wiele taich przed Nami :)

    P.S Ale się "paskudnie" świecę na buzi :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jeszcze nie tak bardzo,no właśnie nie wiem czemu choć tyle godz.w takiej duchocie robi swoje. Ja dziękuję moja kochana :****

      Usuń
  5. Kawuszka wygląda... tak wygląda że sobie chyba kawkę zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a jak smakuje :) tak więc miłego relaksu przy kawie życzę :D

      Usuń
  6. Oj ja też muszę się przygotować do sezonu ogrodowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka w ptaszki jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten puder z babydreams....ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...