Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Valentine's Day...

"Prawdziwa miłość przenika tajemnice i samotność kochanej osoby, pozwalając jej zachować swoje sekrety i pozostawia jej wewnętrzną wolność."
Thomas Merton
 Dzień dobry :) jako,że dziś walentynki dla niektórych dzień zakochanych,zwykły czwartek czy też święto psychicznie chorych ;D jak by nie było zdecydowanie jest to komercyjne święto,dlatego postanowiłam pokazać Wam czym mnie obdarowuje mój małżonek od 3 dni... pragnę również życzyć Wam dziś wyjątkowo dużo miłości i mniej samotnych dni nie tylko od święta ale dnia każdego :****

Na zdjęciu powyżej widzicie również ważkę,która prezentem walentynkowym nie jest ale idealnie pasowała mi do łańcuszka,dostałam ją od cioci na 18stkę od męża na walentynki łańcuszek.
Nawet się pofatygował po przepyszne słodkie łabędzie <3 <3 <3
Ja sobie z okazji walentynek sprawiłam moją osobistą wersję Lilou,może nie oryginał bo niestety na oryginalną mnie nie stać nie mniej jednak ta jest równie cudowna moim zdaniem ...
 Dwa powyższe zdjęcia nie są mojego autorstwa,ponieważ te cudowności dopiero zakupiłam i dopiero zostały wysłane tak więc zdjęcia pochodzą ze strony sprzedawcy u którego zakupiłam towar: Ina-Design klik.

Ostatnio mój małżonek w sposób do Niego w ogóle nie podobny zaczął mnie rozpieszczać i zaskakiwać,co parę dni dostaje coś czego się nie spodziewałam,ostatnio po powrocie z pracy posprzątał dom,zrobił małe przemeblowanie (już 2 w ciągu dwóch tygodni) a mnie obdarował :

I wybrał chyba najlepszy wariant ...i z kul została do wypróbowania tylko czekolada...
Dziś również odebrałam paczkę od mojej kochanej siostry,dziękuję moja cudna :*****
w paczce znalazłam śliczną,idealną wręcz narzutę,bolerko czy coś tego typu kolorystycznie coś między brązem a cappuccino z koronką na plecach,przy najbliższej okazji muszę Wam zrobić zdjęcie bo niestety samej sobie na szybkiego nie dałam rady a musiałam pilnować pozostałej zawartości paczki którą rozpakowywała oczywiście moja największa pociecha i moje szczęście które kocham nad życie,zdecydowanie dnia dzisiejszego był moją walentynką ;D
 Kocham Cię synku

Tak więc jak widzicie mi ostatnie dni chyba nie mijają tak najgorzej ;) jutro widzę się z moją kochaną Justynką i już nie mogę doczekać się tych paru godzin paplania których i tak będzie za mało :****
 XoXo Wasza Gonia

16 komentarzy:

  1. kochany synek:)
    ale ciacha łabędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu ;) uwielbiam Twojego bloga bo dla mnie jesteście idealną rodzinką ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej nam do ideału niż może się wydawać :) ale dziękuję za tak miłe słowa :****

      Usuń
  3. Męża zazdroszczę...w sensie zazdroszczę, że celebruje takie okazje i Cię uszczęśliwia, obdarowuje, robi niespodzianki. Mój ma w nosie to wszystko niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak sprawdzają się te kule do kąpieli? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne są :) jedne z lepszych jakie miałam przyjemność używać. Dobrze nawilżają i świetnie się przy ich działaniu relaksuje. Choć wąchać nie polecam pachną tak intensywnie że można poczuć w nosie ;)

      Usuń
  5. No i znowu dostałaś paczuszkę,jestem bardzo ciekawa jej zawartości :)

    Mąż się postarał - pomimo wszystko uśmiechnij się dzisiaj od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W paczce nic co by Cię zaciekawiło nie było, ubranka po kuzynie dla R. śliczne i ...pełno wstążek których potrzebuję itp.:) i oczywiście coś co mnie ucieszyło najbardziej piękny ciuszek koronkowy :) żeby zaspokoić Twoją ciekawość może założę jutro zobaczymy ;)

      Usuń
  6. Łabędzie mnie rozwaliły na łopatki...pychotka ;)
    Pozazrościć

    OdpowiedzUsuń
  7. No to meza masz swietnego!! A synek tez - przystojiacha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty, a łabędź wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prezenty,łabędzka bym zjadła:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty! Widać że mąż darzy Cię miłością skoro tak rozpieszcza :) życzę Wam niezmiennie mocnej i gorącej miłości :)
    ps.Ja też kocham Bajora :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...