Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Przesyłki,prezenty i Grey :) + moje Yankee Candle

Witajcie moje piękne :)
Jak Wam dziś mija dzień ? Ja niestety od paru dni chodzę nie wyspana,mój mały szkrab chyba wchodzi w bunt dwulatka i w ogóle ale to w ogóle się nie chce słuchać,wszystko rozrzuca,tak więc na chwilę obecną po wczorajszym jego napadzie na komodę z ubraniami z której w ciągu minuty nie uwagi wszystko wyrzucił a ja miałam sprzątania i układania wszystkiego co było wcześniej idealnie posegregowane do 1 w nocy,myślałam,że się wycwaniłam  zaklejając szuflady i szafki taśmą...
ale nic bardziej mylnego dziś poszłam zrobić herbatę a mój syn wyciągnął wszystkie ciuchy męża z szafy i idealnie je pomiął,pobrudził i generalnie porozrzucał w każdy kąt.
Ma szlaban na zabawki i próbuje zasnąć,ale jak to wyjdzie nie wiem na chwilę obecną śpiewa sobie na dobre :o) tak więc ja mam chwile,aby Wam poopisywać ostatnie nowości.
Spory czas temu wygrałam na blogu Kasi : placeofwomannn.blogspot.com rozdanie/konkurs w którym do wygrania był bon na kwotę 50zł do wykorzystania w sklepie internetowym allekosmetyki.pl. Niestety nie obyło się bez małych nie porozumień,ale dzięki organizatorce wszystko się udało i w końcu paczka dotarła. Tak więc dziękuję kochana :****
Nie wiem co mają wspólnego allekosmetyki ze sklepem nocanka,nie mniej jednak jak dziś wspominałam na fb mam kod rabatowy 5% na zakupy w nocance,tak wiec jeśli któraś zamierza zrobić tam zakupy zapraszam : www.facebook.com/MargaritkaaaBlog.
W paczce od allekosmetyki.pl a jak się okazuje od nocanki ? Więc już sama nie wiem było :
Tusz do rzęs Maxfactor 2000 Calorie
Róż do policzków Astor vip 3 tone blush odcień 002 coral
Top Coat NYC
Obcążki do skórek Solingen
I jedna choć miały być dwie próbki Loreal Studio Secrets

W drugiej paczce był prezent walentynkowy który dopiero dotarł,który mój małżonek sobie zażyczył czyli podkładka pod mysz z Jego ubóstwianej gry którą ja już delikatnie rzygam...ale cóż dla mnie badziew totalny,z przesyłką prawie 70zł ale jak widać zamiłowanie graczy oszczędności nie zna.
Tak więc marudzić nie będę... :) choć ta podkładka ma 0,5mm grubości,ehm...cóż.
W chwili obecnej siedzę z moim przystojniakiem małym i zajadamy się ciastem,o śnie można zapomnieć :) tak jak wspominałam na początku pisania postu szafki się nie uchowały i mam kolejne sprzątanie,tak więc zabieram się za pracę ale najpierw dla opanowania sytuacji zrobiłam nam ciepłą herbatkę a sobie kawę może mu się zamarzy chwila snu,ponieważ ja mam ochotę skończyć parę stron 3części przygód Greya,i niebawem moja kochana Justynko w czwartek ją Ci wyśle :****
 Kocham tego mojego małego łobuza nad życie :*******
A róż jaki wybrałam w środku wygląda tak :
Buziaki idę pomęczyć Szarego ;) i Jego 50odcieni...
A już niebawem postaram się przygotować dla Was moją recenzję tej trylogii,co Wy na to ?
XoXo Wasza Gonia

P.S. Kochani właśnie odebrałam od listonosza kolejną przesyłkę,ostatnio w jakimś sklepie z okazji walentynek przesyłka była darmowa tak więc zamówiłam 3 cudaki dla siebie i Justynki ciekawa jestem jak się sprawdzą,każdy kosztował 6zł przesyłka gratis.
Mnie zdecydowanie urzekł Weeding day buziaki raz jeszcze :****

19 komentarzy:

  1. Tusz do rzęs Maxfactor 2000 Calorie, mój ulubieniec po wsze czasy :)
    Chętnie poczytam Twoją opinie o trylogii (ja już wiem że na pierwszej części u mnie się skończy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale każda część jest coraz lepsza i mniej perwersyjna :) ja zawsze chciałam go wypróbować i też go chyba polubię,swoją drogą dziękuję za polubienie :) Buziaki :****

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten róż :) I mam ochotę na Twoje ciasto,hi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ładnie,wolałam trochę inny ale mimo,iż dało się go zakupić na stanie ponoć nie mieli tak więc wybrałam ten.

      Usuń
  3. Haha a to łobuz!
    Co do gry... Przybijam piątkę, też przez swojego TŻ zaczynam nią rzygać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny Chłopczyk:) Jak ja kocham dzieci:))
    Kochana,przesyłka dotarła?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słońce dotarła właśnie napisałam :) ale coś sobie w kulki lecą ale cóż... dziękuję za pomoc gdyby nie Ty nie wiem czy by dotarła.

      Usuń
  5. Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo! a ja też czytam Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam Greya :)
    Ta trylogia jest jak paczka chipsów,im więcej jesz,tym więcej chcesz - dużo więcej :)

    Świetne przesyłki dostałaś :) Przyjemnego testowania :)
    Z niecierpliwością czekam na Szarego :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat książki :-), sama zastanawiałam się czy nie zrobić recenzji :-)

    PS: fajniutkie paczuszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama właśnie zabrała się za czytanie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książki mnie rozczarowały, a yankee zachwyca coraz intensywniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...