Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Wygrana/testowanie,choróbstwo oraz "Łańcuch niewierności" Tess Stimson.

Witajcie kochani,jak mija dzień ?
Dziś niestety mój mały skarb się znowu rozchorował,rano mimo iż dobry humor mu dopisywał miał bardzo wysoką temperaturę,która dzięki Bogu spadła jednak po 3 godzinnej wyprawie do lekarza jak jeszcze za oknami sypał śnieg znowu ma ponad 39,na całe szczęście ma przepisany antybiotyk,leki oraz syropek przeciw temperaturze. Oczywiście standardowo chodzi o gardło :(
Ja również na to "szczęście" złapałam choróbstwo tylko ja jednak do lekarza wybieram się dnia jutrzejszego. Mam nadzieję,że tym razem szpital ominiemy i będzie nam dane kurować się w domowym zaciszu,przy gorącej herbatce z cytrynką,imbirem,miodem i sokiem z czarnej porzeczki.
Marze wręcz już o jakichś pierwszych oznakach wiosny a tu cisza...
Nie mniej jednak,aby nie było tak smętnie,nudno,nieszczęśliwie i ponuro,dziś dowiedziałam się że:
Dane było mi wygrać konkurs zorganizowany na fan page przez My Secret : klik jakąś atrakcyjną niespodziankę,czekam więc z utęsknieniem na paczuszkę,ponieważ niepewność robi swoje ;D
Na blogu Maliny zostałam wybrana do testowania wraz z maliną : klik :)
będzie to moja pierwsza możliwość testowania wraz z Maliną,tym bardziej jestem coraz bardziej happy :D a,że przygody Grey'a już dane mi było przeczyć od deski do deski,teraz postanowiłam "pochłonąć" "Łańcuch niewierności" Tess Stimson :
Czytałyście może ? Książka warta przeczytania ? Ja szczerze powiedziawszy dopiero zaczynam, więc grzechem byłoby wypowiedzenie swego zdania,ale jednak ... nie urzeka,może mnie coś dalej w ciągnie,a teraz idę zobaczyć co z moim misiem jedynym,kochanym,najcudniejszym i zabieram się za ten łańcuch...ponoć książka znalazła się w pierwszej dziesiątce brytyjskich bestsellerów i została przełożona na 19 języków. A ja o niej wcześniej ni widu ni słychu :O)
XoXo Wasza Gonia

16 komentarzy:

  1. Ja muszę nadrobić zaległości w czytaniu książek - ostatnio mam wielkiego lenia co do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie zdecydowanie też złapał ten leń ;D
      ale czytać kocham...zawsze i wszędzie :) jestem totalnie pokopaną książko-maniaczką.

      Usuń
  2. gratuluje wygranej, a o książce p oraz pierwszy słyszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej.
    U nas też ostatnio córcia była chora i oczywiście z gorączką.
    A jeśli chodzi o ślady wiosny, to nie ma. Ciągle tylko sypie śnieg, że moje dzisiejsze odśnieżanie garażu chyba na wiele się nie zdało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty,to masz szczęście do KONKURSÓW :)
    GRATULUJĘ :*

    Wracajcie szybko do zdrowia :)

    P.S Ja nadal jestem w "związku" z Szarym :p

    OdpowiedzUsuń
  5. zdróweczka :)

    i gratki wygranej w konkursie :)

    ja też jestem książkoholiczką ale nie zawsze mam czas niestety ehhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam koleżankę z Malinowego klubu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Twój skarbek nie rozchorował się-moja córunia od wczoraj ma wysoką temperaturę,aż żal patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to gardło ? Idź z Nią do lekarza ja sobie raz darowałam i wylądowaliśmy w szpitalu teraz się doleczyć nie da :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...