Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Nowa współpraca Nepentes - testujemy produkt marki Propodia.

Dzień dobry kochane :D
Jak Wam minął dzień ? Mi zdecydowanie intensywnie i zaskakująco,marze o błogim lenistwie w swoim łóżku z 3 częścią trylogii o tajemniczym Grey'u E.L.James.
Jednak w chwili obecnej moczę stópki w wodzie i zachwycam się kremem jaki mam możliwość testować dzięki sympatycznej Pani Izabeli Czarneckiej reprezentującej firmę Nepentes :
Serdecznie zapraszam : www.nepentes.pl.

Firma sądzę,niektórym z Was nie jest znana,a sprawuje pieczę nad na prawdę świetnymi i znanymi markami :
"Nepentes Pharma działa w sektorze farmaceutycznym, koncentrując się na budowaniu pozycji rynkowej marek dermokosmetycznych i pediatrycznych. Kreuje sukces takich marek jak Iwostin i Emolium, które od lat cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów, lekarzy oraz farmaceutów. Firma ma w swoim portfolio również leki dermatologiczne na receptę, które wraz z pielęgnacją dermokosmetyczną stanowią kompleksowe rozwiązanie dla skóry problemowej. Spółka zajmuje się także wprowadzaniem i utrzymaniem pozycji rynkowej międzynarodowych marek przeznaczonych do pielęgnacji dzieci m.in. Marimer, A-cerumen.
 
Spółka Nepentes Pharma jest częścią Grupy Sanofi, znajdującej czołową pozycję wśród firm farmaceutycznych w Polsce.
 
Misją Nepentes Pharma jest tworzenie innowacji dla zdrowia."
- Info.ze strony www.nepentes.pl.
 
Dlatego też cieszę się z nawiązanej współpracy i bardzo dziękuję za zaufanie :)
Do testowania dane mi było otrzymać krem złuszczająco-zmiękczający na zniszczone pięty marki Propodia,który silnie złuszcza naskórek,natłuszcza i uzupełnia niedobory lipidów w skórze, długotrwale nawilża i zmiękcza. Słyszałyście już o tej marce ? Bo ja szczerze powiedziawszy nie, więc moje zaskoczenie jest tym większe,ponieważ w swojej ofercie mają ciekawe produkty jeśli macie ochotę się zapoznać również serdecznie zapraszam : www.propodia.pl.
Teraz moi kochani idę wypróbować to cudo bo na prawdę zapach ma genialny ;)
Miałam Wam dziś dodać projekt denko,ale że jak to ze mną bywa trochę się rozpisałam więc będzie jutro z rana :) byłam dziś również na zakupach walentynkowych,omijając fakt,że dla mojego małego księcia nie znalazłam nic fajniejszego prócz kredek Bambino,które ma już kolejne opakowanie i ciągle je zjada po kryjomu...tym razem zrobiłam się cwańsza i zakupiłam drewniane w Pepco wyczaiłam po 14,99zł za 12szt.nie wiem czy to tanio czy też nie,ale w biedronce były po prawie 24zł tylko że było ich również trochę więcej.
3majcie się ciepło i zdrowo,miłego wieczoru życzę i gorąco ściskam :****
Przy okazji jak to cały wieczór mama robiła za królika bo było najzabawniej ;)
P.S. Wykończona mama więc się nie przestraszcie plisss ;)
I wczoraj dotarła do mnie paczka z kolejnej wygranej,tym razem na blogu 2 Blog Girls : klik
 dziękuję dziewczynki :** słodkościami zaopiekowała się moja pociecha
 XoXo Wasza Gonia

15 komentarzy:

  1. dokładnie, pociecha najlepsza i fajne królicze uszy :D i gratuluję wygranej fuksiaro ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :O) w ubiegłym miesiącu szczęście wyjątkowo dopisało,ale jak to mawiają kto nie ma szczęścia w miłości ma w konkursach. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ale kto potem nie będzie miał w konkursach będzie miał w miłości :) dla pocieszenia dodam ,że ja nie mam ani w tym ani w tym, ale co mi tam :) jeśli uznasz rozdanie za interesujące- zapraszam serdecznie :)

      Usuń
    3. Kochana już dawno uznałam,tylko czasu brak ale jeszcze trochę czasu jest :)

      Usuń
  2. Takie cudeńko do stóp to by mi sie przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że coś czuje będzie szał :D nie spotkałam się z tymi produktami jeszcze i ogólnie z firmą ale jakość mnie zaskoczyła.

      Usuń
  3. MAMO - pomimo iż jesteś zmęczona - wyglądasz świetnie :)
    Fajny z Ciebie Króliczek :)

    Produkt,który testujesz musi być fajny,na moje biedne pięty taki by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pięt również coś mają,już obczaiłam na doz.pl :) strasznie jestem ciekawa jak się sprawdzi.

      Usuń
  4. nie słyszłam o tej firmie jeszcze ;)
    moje piety potrzebuja ich;D
    jakie uszka hehe , a małemu widac smakowało bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowało smakowało :) ja również nie słyszałam a mają ciekawą stopową ofertę :)

      Usuń
  5. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie więc czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...