Obserwatorzy

wtorek, 23 lutego 2016

Adidas - fruity rhythm EDT

Witajcie kochanidziś jak wspomniałam wybieram się do szpitala, na kontrolne badania młodszego pokolenia.
Mam nadzieję, że wszystko przejdzie szybko i sprawnie.
Pobudki o 3 w nocy nie są dla mnie przyjemnością, szczególnie gdy zasypiam koło północy, niekiedy jednak nie lubię marnować czasu, a w związku z przeprowadzką trzeba każdy fragment domu przepatrzeć i zadecydować co zostaje a co wydajemy.
Na prawdę nie spodziewałam się, że jest tego aż tak wiele, jednak mam nadzieję, że się jakoś zabierzemy nie zagracając na wstępie nowego lokum, tym bardziej że w primarku mają tyle cudowności dla kobiecej szafy i przytulnego gniazdka.

Adidas Fruity Rythm - edt :
Fruity rhythm to woda toaletowa w której bazą są owoce.
Stworzona dla młodych osób, żyjących aktywnie i rytmicznie.
Prosty klasyczny flakon.

Nuty zapachowe : maliny, cyklamen, frezja, drzewo sandałowe, piżmo.

Cena : ok.20zł za 30ml.

Moja opinia :
Adidas fruity rhythm są perfumami moich nastoletnich lat.
Wtedy je pokochałam i do dziś używam.
Choć w dorosłym życiu wolę perfumy lepszych marek, często droższe i mocniejsze, to te od adidasa są dla mnie równie ważne i piękne.
Mają owocowy, słodki zapach.
To jedne z tych perfum które wyczuwają wszyscy wokół nas :)
Ale to tylko chwilowe, na początku wyczuwalna jest malina, którą zastępuje cyklamen, choć bardziej mi przypomina zapach czarnej porzeczki w połączeniu z frezją - owocowo-kwiatowy świeży zapach.
Po upływie czasu wyczuwamy już drzewo sandałowe i piżmo.
Dla mnie zapach idealny.
Świeży, pobudzający, taki dający powera do działania i moc pozytywnej energii.
Jeśli lubicie słodkie a zarazem orzeźwiające nie duszące zapachy mogę Wam polecić ten mały flakonik.

Moja ocena : 6/6

Mi proszę dajcie moc, mała czarna nie działa.
Mam ochotę leżeć i udawać batmana nadal ;)
XoXo Wasza Gonia 

4 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego zapachu choć bardziej lubię kwiatowe od owocowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je :D
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu w którym można wygrać różne perełki !


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że ją lubisz , ja muszę się z nimi poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...